Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 16:29 
 
Hardtraxxer

Dit is wel echt mijn ding, heerlijk die anti! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 13:36 
 
Hardtraxxer

Damn wat een track! Heerlijke anti! :thumbsup:

Gister gehoord in de auto en was meteen overtuigd!
Vette vocals!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 13:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook gisteren gehoord in de B-Freqz liveset. Klonk erg vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die anti is super! Rest van de plaat is ook goed te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 21:50 
 
Hardtraxxer

Heerlijk! lekkere mid intro, goeie anti (die ook heel onverwachts komt lijkt het wel) en lekkere vocals.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 15:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mensen zeiken hier altijd op dit soort vocals.

Ik houd zo erg van dit soort vocals.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 16:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koelkast schreef:
Mensen zeiken hier altijd op dit soort vocals.

Ik houd zo erg van dit soort vocals.

ok.

Saaie plaat

doei
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2013 13:05 
 
Hardtraxx Addict

Heel fijne plaat. Kicks zijn niet geweldig maar ook niet kut, maar zit een bak drive in en de vocals vind ik ook goed te pruimen. En dan die anti :D .
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2013 13:42 
 
Hardtraxxer

Vind de melo in de break wel wat weg hebben van Face the Enemy..

Denk je shit deze melo lijkt op face the enemy en dan die dikke anti! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2013 14:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

GVD wat is die anti heerlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2013 15:20 
 
Hardtraxx Elite

Deze is vet ! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een super plaat. :love: Enige minpunt zijn de vocals, verder heeerlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 14:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik vind t eerlijk gezegd niet zo heel boeiend. Saaie anti-climax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 15:23 
 
Hardtraxx Addict

Wat een track! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 13:28 
 
Hardtraxx Addict

vind ook de anti-climax minder in het nummer! Ik stoor me totaal niet aan de vocalen! :D Zany's creativiteit is duidelijk te horen! :) dat intro :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 16:32 
 
Hardtraxx Addict

De anti climax is juist het geniaalst! Heerlijk agressief, met je volume hard is dit echt geweldig. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 19:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vocals storen met totaal niet :D Wat ging deze plaat weer hard gisteren, die anti klapt er echt goed op :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 12:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was er de eerste keer luisteren niet echt kapot van,

maar na een paar keer luisteren :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 21:48 
 

Vette track! Zany laat weer eens een keer van zich horen met een fatsoenlijke track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 22:35 
 
Hardtraxxer

Nerazzurro93 schreef:
Vette track! Zany laat weer eens een keer van zich horen met een fatsoenlijke track.


hoezo, nightmare into reality?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 22:40 
 

Ofcourse schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Vette track! Zany laat weer eens een keer van zich horen met een fatsoenlijke track.


hoezo, nightmare into reality?

Heb je gelijk in, + nog wel wat tracks. Octavius Augustus remix, Underwater, Dance. De rest vind ik dan weer een heel stuk minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 01:16 
 
Hardtraxxer

Saai en kick is niet wat je van iemand die al flink lang meedoet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 04:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 20:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond hem eerst best wel simpel maar na een paar keer luisteren kom je er achter dat dat het is wat hem zo vet maakt. Dikke track! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 11:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kicks, screech, en anti zijn heerlijk en vormen goed geheel, voc :yay: als hadden van mij niet gehoeven.
Erg lekkere track dus
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks