Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Teleurstellende plaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2013 17:23 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2013 18:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit had vet geklonken met een niet-DANGDANGDANG kick en zonder die tenenkrommend slechte vocalen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2013 22:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind dit helemaal geen slechte plaat, maar als ik hem hoor heb ik toch op de 1 of andere manier zin om m'n voorhoofd een paar keer tegen de muur aan te raggen. Eigenlijk gewoon een irritante track dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2013 23:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind die vocals wel gek. Dit plaatje pakt me wel ook al vind ik de frequencerz de laatste tijd wat minder
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 15:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2013 17:25 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2013 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fucking gruwelijke plaat nog steeds :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2013 18:50 
 
Hardtraxx Elite

Ik vind hem wel vet ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2013 19:22 
 
Hardtraxx Veteran

Zo'n anti die je al mijlenver hoort aankomen en waar er al tig van zijn... Die kicks zijn het ook niet helemaal... :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2013 19:23 
 
Hardtraxx Addict

Vette vocals en een dikke climax, héél gaaf gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2013 19:42 
 
Hardtraxx Veteran

De kick is het enige aan deze plaat dat kut is. Haalt alle drive eruit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2013 23:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zal deze dan ook eindelijk eens uitkomen?
Een van de vetste tracks van 2013 voor mij, wat een energie in die midintro's!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2013 00:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

    JVDM schreef:
    De kick is het enige aan deze plaat dat kut is. Haalt alle drive eruit.

    Mee eens
    Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 19:58 
     
    Hardtraxx Veteran
    Avatar gebruiker

    Heerlijke drive in de (anti)climax! Erg simpel, maar in dit geval 'less is more' vind ik! ^^
    Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 11:01 
     
    Hardtraxx Veteran

    blijf dit een fijne track vinden :)
    Vorige  1, 2, 3
    Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks