Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 17:42 
 
Hardtraxx Addict

Ik vind hem wel leuk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 17:43 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Nielsje is vervangen door iemand die zowaar nog afgrijselijker zingt. En buiten dat gewoon een saai energieloos nummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
imo

Weet je t zeker?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 17:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

De kicks hadden inderdaad wel iets harder gemogen, maar verder een heerlijke plaat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
SL8492 schreef:
imo

Weet je t zeker?

Ja.

Ook al weet ik niet waar je het over hebt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 19:01 
 
Hardtraxx Addict

E-rik schreef:
De kicks hadden inderdaad wel iets harder gemogen, maar verder een heerlijke plaat :)

Precies dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 19:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Auww.. Ben een groot wildstylez fan maar dit is echt te soft. De kicks van joram zijn normaliter erg fijn om te horen maar nu hoor je bijna niks. Gemiste kans, op xq klonk het veel vetter. Begin bang te worden voor de earth meets water remix
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 19:24 
 
Hardtraxx Veteran

Technisch gezien is dit bizar sterk gemaakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 19:54 
 

Timmer schreef:
Technisch gezien is dit bizar sterk gemaakt


Mag zijn bestanden inzien? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 22:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Like it :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 23:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Proficiat met radionummertje, loser
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2013 00:08 
 

Duurt niet zo lang voor de artiesten van jouw afbeelding ook zo'n hitje hebben hoor, droeftoeter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2013 00:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind het best een vet nummer, maar het doet me veel meer aan van die house denken die je standaard in clubs hoort (niet echt bekend met dat genre). De tijden van A Complex Situation en Single Sound zijn gewoon voorbij, hij wil duidelijk een andere kant op, prima.

Maar kunnen we hier niet onderhand gewoon een andere benaming voor gaan geven? Ik bedoel het overigens totaal niet negatief en wil ook absoluut niet alles in hokjes plaatsen, maar het enige hardstyle element wat ik hierin herken is de kick, die ook nog eens zo ver naar achteren is gedrukt dat je 'm eigenlijk nauwelijks hoort.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2013 21:28 
 
Hardtraxxer

maybe Atmozfears remix or collab?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2013 22:20 
 
Hardtraxx Addict

Ik denk eerder een remake.
Onder de trailer van qdance staat namelijk "Trailer audio: Wildstylez - Lights Go Out (Feat. Cimo Fränkel)"
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 00:32 
 

Of ze doen weer popiejopie dat ze die track hebben :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 15:16 
 
Hardtraxx Veteran

E-rik schreef:
De kicks hadden inderdaad wel iets harder gemogen, maar verder een heerlijke plaat :)


Die kicks van hem zullen de komende jaren niet harder worden, dat mag niet van 3FM
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 15:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wat dwaalt deze man af zeg! weet ie zelf nog wel wat HARDstyle betekend
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 15:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jro_ schreef:
Of ze doen weer popiejopie dat ze die track hebben :cry:

Nee klinkt toch eerder als een remake. Synth is heel anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 20:21 
 
Hardtraxx Newbie

lekkere track hoor :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 20:29 
 

Over een paar maandjes gaat iedereen in de kroegen weer los op dit nummer :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2013 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
Jro_ schreef:
Of ze doen weer popiejopie dat ze die track hebben :cry:

Nee klinkt toch eerder als een remake. Synth is heel anders.


Zoveel beter idd dan die uit het previewfilmpje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 17:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

over een half jaar op de nederlandse radio. :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2013 10:28 
 
Hardtraxx Elite

youri2097 schreef:
over een half jaar op de nederlandse radio. :yes:


nu al.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2013 16:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
youri2097 schreef:
over een half jaar op de nederlandse radio. :yes:


nu al.


lijkt me sterk, maar ik ga toch eens happen, op welke radiozender zou je hem dan gehoord hebben?
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks