Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 15:00 
 
Hardtraxx Elite

deze is niet met niels ganzenbord, hij heeft er ooit een keer iets over op twitter gezet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 15:57 
 
Hardtraxx Elite

twitter Wildstylez schreef:
Only 2 days to go! #XQWS Almost finished the new Wildstylez!! With amazing vocals by @cimoso



https://twitter.com/Cimoso
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 14:45 
 
Hardtraxxer

Ik vond dit de facebook van Cimo frankel.
Zijn de zelfde vocalen
https://soundcloud.com/ksalvathore-1/sa ... -lights-go
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 16:46 
 
Hardtraxxer

Hij is vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 17:35 
 
Hardtraxxer

een bootleg/remix misschien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 19:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vocals zijn niet mijn ding voor de rest wacht ik op HQ -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 11:47 
 
Hardtraxxer



HQ :thumbup:
kicks hadden wel wat harder gemogen
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 11:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wel een lekker nummertje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 11:50 
 
Hardtraxx Veteran

Leuk popnummertje. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 12:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Niks an.

Terug naar A Complex Situation/Delay Distortion Wildy!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 13:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Apart om een kickloos nummer te horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zoveel potentie en zo verliefd toen ik de lq hoorde, maar dit is echt helemaal niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 13:21 
 
Hardtraxx Elite

De plaat is prima te doen en het laat goed zien welke kant Wildstylez op wil gaan. Persoonlijk vind ik het erg jammer dat hij voor deze weg kiest en niet doorgaat met de stijl die hij hiervoor had. Dit is ook overduidelijk materiaal dat we binnenkort op de radio gaan horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 13:22 
 
Hardtraxxer

mrazura schreef:
zoveel potentie en zo verliefd toen ik de lq hoorde, maar dit is echt helemaal niks.


Precies dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 13:24 
 
Hardtraxx Veteran

Jezus wat een verschil met Push That Feeling die ik vanmorgen luisterde...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wildstylez, wat is dit :cry:
Dit is gewoon puur radiovoer imo, het zal me ook echt niks verbazen als dit Year Of Summer de 2e word, melodie kan ik nog mee leven, maar de vocals.. en waar zijn de kicks? :x
Van mij mag hij weer platen maken als Soundstorm en Timeless, die waren wel te pruimen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 13:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Te cheesy. plaat doet me He-le-maal niks.
Hem hem nog niet live gehoord...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 14:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vind 't een lekkere plaat. Lekkere drive :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 14:47 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Drive? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 15:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JefQ schreef:
Apart om een kickloos nummer te horen.

Dit :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 15:20 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Ik heb er totaal niks mee
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 16:03 
 
Hardtraxxer

Oxygene schreef:
Niks an.

Terug naar A Complex Situation/Delay Distortion Wildy!!!

Dit!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

niet zijn beste plaat maar ook niet uber slecht ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 16:47 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Dit wordt year of summer 2.0.. dus ik zeg. oprotten met die troep. klinkt nergens naar.

trouwens een vraagje. waar zijn de kicks eigenlijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 17:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goku schreef:
mrazura schreef:
zoveel potentie en zo verliefd toen ik de lq hoorde, maar dit is echt helemaal niks.


Precies dit.


Precies dat.
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks