Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 17:37 
 

Artiest: Wildstylez

Track(s): Until The Lights Go Out

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 18:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een gruwelijk lekkere plaat! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 18:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik kan hier dus echt niks uit opmaken of zo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 19:10 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Is deze met niels geuzebroek ofso? xd xd.

Ik wacht nog op een hq. vind die vocals nu al irritant. en volgens mij is de melodie wel lekker :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 20:20 
 
Hardtraxx Addict

iets betere kwaliteit :p

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 20:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vocals klinken erg cheesy, evenals de melodie. Maargoed, we zullen zien
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 21:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Slappe hap.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 21:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hij doet het weer, wat prachtig nummer :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 22:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vocals zijn wat irritant, voor de rest klinkt het erg leuk, maar de melodie :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 15:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wat was dit een heerlijk nummer :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 19:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vocalist klinkt bekend, iemand een idee wie het is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 11:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ricardo-paz schreef:
Vocalist klinkt bekend, iemand een idee wie het is?


twitter Wildstylez schreef:
Only 2 days to go! #XQWS Almost finished the new Wildstylez!! With amazing vocals by @cimoso



https://twitter.com/Cimoso
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 15:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

E-rik schreef:
ricardo-paz schreef:
Vocalist klinkt bekend, iemand een idee wie het is?


twitter Wildstylez schreef:
Only 2 days to go! #XQWS Almost finished the new Wildstylez!! With amazing vocals by @cimoso



https://twitter.com/Cimoso


Hmm dacht dat de vocalist uit een of ander house nummer te kennen maar niet dus :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 16:58 
 
Hardtraxxer

better quality ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 10:43 
 
Hardtraxxer

is hetzelfde geluid als bij het 2e filmpje alleen dan met een plaatje inplek van het gefilmde stuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 11:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Als dit met Niels Geusebroek was gemaakt, was deze plaat compleet afgekraakt gok ik.

Ook dit vind ik weer slappe hap. Melodie is maar saai als ik het zo hoor. Vocals klinken weer lekker top40-achtig. Ook deze plaat zal na de release een top40 hit worden denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 21:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze vind ik echt lekker :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 21:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jefta21 schreef:
Als dit met Niels Geusebroek was gemaakt, was deze plaat compleet afgekraakt gok ik.

Ook dit vind ik weer slappe hap. Melodie is maar saai als ik het zo hoor. Vocals klinken weer lekker top40-achtig. Ook deze plaat zal na de release een top40 hit worden denk ik.


Prima track dit. Klinkt lekker maar zal idd wel weer een hitje gaan worden. Dus nu nog maar even luisteren tot hij in de top 40 staat. Underground enzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 22:23 
 
Hardtraxxer

Link is weer terug, een beetje een slechte kwaliteit maarja

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 22:35 
 
Hardtraxx Veteran

jaspervm schreef:
Link is weer terug, een beetje een slechte kwaliteit maarja


Even in de OP geplaatst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 22:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ze hadden toch nog een plaat samen gemaakt (hij en Niels G)? Klinkt wel alsof dat deze is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 23:02 
 
Hardtraxxer

Ik vind de stem van de vocalist niet op Niels G lijken eerlijk gezegd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 23:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vo, weer een break van >2 minuten..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 11:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vocals >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 12:31 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Als dit de andere is met Niels Geuzebroek vind ik deze, van wat ik er uit kan opmaken, beter klinken dan Year Of Summer. Vocalen en melodie beter
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks