Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 10:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Reken er maar op dat dit het jaarwisselingsnummertje van Q-Dance wordt op 31 december.

Doe mij die nieuwe Noisecontrollers maar eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2012 15:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit is echt Deadmau5 copy paste zoals ik al eerder zei. Neemt niet weg dat dit een van de ongeloofelijkste kippenvel opbouws is aller tijden... :love: :drool: :woot: :corn: :worship: :loving: :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 12:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deenite schreef:
Dit is echt Deadmau5 copy paste zoals ik al eerder zei. Neemt niet weg dat dit een van de ongeloofelijkste kippenvel opbouws is aller tijden... :love: :drool: :woot: :corn: :worship: :loving: :surrender:


Zo kan je het zien, maar bedenk toch zelf eens wat, dit verschilt amper van strobe ! :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 12:57 
 
Hardtraxx Veteran


full
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 13:04 
 
Hardtraxx Veteran

Ben lang niet zo extatisch als de meesten hier. Vind het zoals al gezegd is een slappe rip-off van strobe
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wildstylerz schreef:

full


Weet je wel wat full inhoudt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 13:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Full is toch dat het vetter is als in volle melk? Dus deze versie zal wel vetter zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 13:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JefQ schreef:
Full is toch dat het vetter is als in volle melk? Dus deze versie zal wel vetter zijn


Neejoh, full houdt in dat de youtube uploader het nummer zelf heeft gemastered en het dus fuller klinkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 13:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
JefQ schreef:
Full is toch dat het vetter is als in volle melk? Dus deze versie zal wel vetter zijn


Neejoh, full houdt in dat de youtube uploader het nummer zelf heeft gemastered en het dus fuller klinkt.


Je hebt gelijk! Even research gedaan en blijkt dat hij hier gemastered is! http://www.fullaccount.nl/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 13:35 
 
Hardtraxx Veteran

neem het alleen maar over van noisecontrollers sorry hoor;) met outro dan nu blij ik weet ook wel dat de claps en snare tikjes er nie bij zitten:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 13:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wildstylerz schreef:
neem het alleen maar over van noisecontrollers sorry hoor;) met outro dan nu blij ik weet ook wel dat de claps en snare tikjes er nie bij zitten:')


Dan is de plaat dus niet full! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 14:39 
 
Hardtraxx Veteran

ik ben echt helemaal weg van die melodie :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt een sfeerplaat, klonk erg lekker op Defqon ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 14:58 
 
Hardtraxxer



zonder vuurwerk geluiden ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 15:03 
 
Hardtraxx Veteran

Echt hulde :worship: Eindelijk weer een heerlijke mainstream plaat zonder 1 minuut vocals.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 15:05 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Duurt inderdaad maar 1min40 voordat de kick erin komt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 15:06 
 
Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Duurt inderdaad maar 1min40 voordat de kick erin komt xd

Bedoel natuurlijk iemand die er 1 minuut doorheen loopt te bléren.
Ik hoor liever een lange break zoals bij mysterias zonder vocals.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 15:10 
 
Hardtraxxer

Wout1997 schreef:
Lyst schreef:
Duurt inderdaad maar 1min40 voordat de kick erin komt xd

Bedoel natuurlijk iemand die er 1 minuut doorheen loopt te bléren.
Ik hoor liever een lange break zoals bij mysterias zonder vocals.


maar break had iets korter gemogen voor mij ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 15:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik luister tegenwoordig helemaal geen mainstream meer, maar dit is wel een prachtige plaat ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 18:27 
 
Hardtraxx Veteran

Eindoordeel:

Break duurt me veel te lang en het is continue hetzelfde ..
Slaapverwekkende track :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 18:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Veel te lange break :)
Ook veel te veel hetzelfde. Dit doet me dus niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 18:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Damnnnn van mij had ie gerust nog 2 min extra aan die break mogen plakken! Wat een heerlijke melodie... (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 19:08 
 
Hardtraxxer

Ben er voor mezelf nog steeds niet uit of dit nou een saaie boutplaat is of toch een stukje genialiteit.. :oh: Een 13 in en dozijn plaat is het sowieso niet, heel apart stijltje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 19:44 
 
Hardtraxx Veteran

Godjezus het duurde 1:40 minuut totdat die veel te slappe kick erin kwam. Nee, ik ben hier niet zo over te spreken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 20:20 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Svennn schreef:
Ben er voor mezelf nog steeds niet uit of dit nou een saaie boutplaat is of toch een stukje genialiteit.. :oh: Een 13 in en dozijn plaat is het sowieso niet, heel apart stijltje :)


ik heb precies ditzelfde gevoel. ik durf niet te zeggen dat het dikke stront is omdat het gewoon niet waar is :lol: wat het wel is, weet ik niet.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks