Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 12:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

1e track:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 13:00 
 
Hardtraxx Veteran

1) Een break van 2.30 minuut :/
2) Ik val hier bijna in slaap als ik die break hoor. Er zit niks verandering in deze track.. Bovendien krijg ik dat gevoel niet mee wat de meeste mensen hier wel hebben.
Niks voor mij dit :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 13:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mark-feyenoord schreef:
wow gewoon echt geen woorden voor hoe mooi dit is..
onbeschrijfelijk goed :loving:
close to perfection :bomb:

:love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love:

Wat een track.... Verliefd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 13:37 
 
Hardtraxx Veteran

beetje no time to waste me like (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 13:38 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

(L) :loving: :worship: zo simpel die melodie. zo effectief :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1 woord: geweldig gevoel :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 14:23 
 
Hardtraxxer

dit geeft je het gevoel dat je kunt vliegen! wat een hemelse track met een extra slagroom, gewoon heerlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 14:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wat een plaat zeg :bomb: :love: (L) dit is nog beter dan sex :D :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 14:28 
 

Dit was episch gisteren. Zo pakkend met die show van Defqon erbij :D!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 14:32 
 

Wat heerlijk was deze gister! Dit raakte me echt tot op het bot :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 14:33 
 

Ik vind hem eigenlijk best wel saai opzich xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 14:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
ik val hier bijna in slaap als ik die break hoor. Er zit niks verandering in deze track.. Bovendien krijg ik dat gevoel niet mee wat de meeste mensen hier wel hebben.

mee eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 15:07 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik vind de intro sounds op zich wel mooi, maar het is veel te langdradig en een tikkeltje te langzaam. Climax is weer kaas in het kwadraat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tja, het moet je raken of niet denk ik! Ellke x als ik deze track op zet krijg ik weer een glimlach op mn gezicht en een euforisch gevoel in mijn maag. Kunnen weinig tot geen platen bij mij losmaken, doet deze wel! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 15:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Typische plaat die je thuis nog wel kunt luisteren maar als je hem live hoort is hij zwaar vervelend -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 15:16 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

De sounds in de intro zijn heel sfeervol en gaaf gedaan, alleen een beetje langdradig en langzaam. Daarna gaat het helaas bergafwaarts en is er niks meer aan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 17:07 
 
Hardtraxxer

eerste waar ik aan dacht:



maar tering, wat een gevoel in deze plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 17:20 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Dan klinkt dit (de wildstylez? intro) kwalitatief toch een stuk beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 17:32 
 
Hardtraxxer

Intro leuk, daarna niks meer aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 18:19 
 
Hardtraxx Addict

kippevel toen ik deze bij de eindshow hoorde!
Hoe die begint is echt epic! heeft veel weg van ambient :)
Heerlijk gevoel :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 18:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pff overal kippenvel wat een heldige track is dit, die lange break vind ik niet eens erg, zoveel gevoel, wauw :worship:

Hopen dat hij deze niet nog gaat verneuken door er teksten in te plaatsen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 18:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die break :lol: Zoiets komt ook uit zo'n baby accessoire die je boven de wieg kan hangen zodat de baby in slaap valt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 18:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu kan ik niet meer naar deze break luisteren zonder in slaap te vallen, bedankt dakpan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 19:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Slechtste plaat die Wildstylez in tijden gemaakt heeft, erg jammer..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 19:26 
 
Hardtraxx Elite

Wildstylez zonder twijfel, hoor je aan alles :) Echt heerlijk, lekker spacen. En die nieuwe Noisecontrollers is niet Fairytale, die werd al voor het eerst op EDC gedraaid. Haha dus nog meer nieuwe tracks van Noisecontrollers :D
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks