Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2012 08:25 
 
Hardtraxxer

Voor mij is het de break die de plaat mooi maakt, verder wel leuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2012 19:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Damnnnn van mij had ie gerust nog 2 min extra aan die break mogen plakken! Wat een heerlijke melodie... (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2012 19:34 
 
Hardtraxx Veteran

In de EDC-after pakt deze track mij VOLLEDIG! Komt heel goed samen met de beelden, erg knap. Ben benieuwd of de plaat an sich hetzelfde kan bewerkstelligen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2012 20:04 
 
Hardtraxxer

Firetrap schreef:
In de EDC-after pakt deze track mij VOLLEDIG! Komt heel goed samen met de beelden, erg knap. Ben benieuwd of de plaat an sich hetzelfde kan bewerkstelligen.


idd

break is wat aan de lange kant maar heb ik in dit geval geen probleem mee, vast een lekkere track voor zo'n beetje elk zomer festival
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2012 20:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zeker geen slechte plaat, het doet me echter (nog) vrij weinig
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2012 14:25 
 

Een mooi stukje muziek. :) Alleen het is denk ik niet een nummer dat mij op een feest helemaal gek weet te krijgen, wat een beetje jammer is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2012 14:28 
 
Hardtraxx Elite

Firetrap schreef:
In de EDC-after pakt deze track mij VOLLEDIG! Komt heel goed samen met de beelden, erg knap. Ben benieuwd of de plaat an sich hetzelfde kan bewerkstelligen.


Ik vond hem in die aftermovie een beetje saai overkomen juist, ik dacht steeds: ze hadden beter die nieuwe hhz of nc track kunnen gebruiken -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh wat was deze weer lekker @ Matrixx in de park gister!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 18:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Damnnnn van mij had ie gerust nog 2 min extra aan die break mogen plakken! Wat een heerlijke melodie... (L)


dit dus, wat een beest van een plaat is dit zeg! heeeeeeeel erg gaaf
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 19:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Langdradig, saai en kazig. Niet mijn ding dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 16:53 
 
Hardtraxxer

I know it's a little bump, but i just uploaded this AMAZING track in way better quality than before! :P
And it have a nice little outro too! ;)

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 17:03 
 
Hardtraxxer

Svennn schreef:
Ben er voor mezelf nog steeds niet uit of dit nou een saaie boutplaat is of toch een stukje genialiteit.. :oh: Een 13 in en dozijn plaat is het sowieso niet, heel apart stijltje :)

Ben er uit hoor, toch een stukje genialiteit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2012 16:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke plaat :) Mooie lichte melodie, Kan ik me prima mee vermaken
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2012 17:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Svennn schreef:
Svennn schreef:
Ben er voor mezelf nog steeds niet uit of dit nou een saaie boutplaat is of toch een stukje genialiteit.. :oh: Een 13 in en dozijn plaat is het sowieso niet, heel apart stijltje :)

Ben er uit hoor, toch een stukje genialiteit :)

Ik ook ^^ Geen stampplaat, maar gewoon een moment van pure euforie die je moet koesteren op feesten ;) Zeer nice :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 15:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

HWS16 Rip.. Jammer genoeg exclusief die lekkere outro van het vorige youtube filmpje.

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 16:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:loving: :loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij blijft lekker :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 17:27 
 
Hardtraxxer

b-ram schreef:
Hij blijft lekker :)


:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 17:29 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Echt een hele dikke plaat dit... :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 17:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, toch wel vet. Wel een ontiegelijk lange break zeg :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 17:43 
 
Hardtraxx Veteran

Cruelty schreef:
Maar dan wel zonder zang.

Hier kwam toch ook nog een vocal versie van?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 17:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Cruelty schreef:
Maar dan wel zonder zang.

Hier kwam toch ook nog een vocal versie van?

Dat zou wel eens het hele nummer in een keer kunnen verneuken....
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 18:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Cruelty schreef:
Maar dan wel zonder zang.

Hier kwam toch ook nog een vocal versie van?

Ja met die Niels kneusenbroek?
Er zal vast wel zo'n album uitkomen voor zijn XQ.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 18:56 
 
Hardtraxx Veteran

Fusionmania schreef:
bRt_ schreef:
Cruelty schreef:
Maar dan wel zonder zang.

Hier kwam toch ook nog een vocal versie van?

Ja met die Niels kneusenbroek?

Het was toch Gazeuzebroek volgens iemand hier, toch?

Anyway over de track, wat een heerlijk gevoel zit hier in. ;O
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 19:09 
 
Hardtraxx Veteran

Fusionmania schreef:
Wildstylez
Citaat:
Again in the studio with Niels Geusebroek working on the vocal mix of "Timeless"
And yeah there will also be a instrumental mix :)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks