Related topics
- View the latest post: Headhunterz & Wildstylez vs Noisecontrollers - Tonight (Wildstylez 2017 Edit)
- View the latest post: Wildstylez @ X-Qlusive Wildstylez (19-01-2013)
- View the latest post: Wildstylez & Headhunterz & Noisecontrollers @ X-Qlusive Wildstylez (19-01-2013)
- View the latest post: Hugio - Wildstylez Tribute (X-Qlusive Wildstylez Warm-up Mix)
- View the latest post: Brennan Heart & Wildstylez - Lose My Mind (Vocals) & Wildstylez - Timeless (Mash-Up)
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
-
D
kan er alleen de melo uit opmaken.. ik wacht wel op de HQ! 
Zeker dik
nieuwe Digital Age plaat?
Vind deze niet zo geweldig, weer een beetje van hetzelfde .Miss dat dat nog gaat veranderen..
Wat is het trouwens dood daar zeg
Wat is het trouwens dood daar zeg
Klinkt weer lekker hoor
ben benieuwd naar een HQ.
die stage is wel wat zielig als je bedenkt dat dit de main is...
-
D
hoezo? ziet er wel dik uit hoor!Zygoma wrote:die stage is wel wat zielig als je bedenkt dat dit de main is...
-
RHardtraxxer
- 953 posts member since 2009
- last seen Dec 2015
Is dat de Main?Zygoma wrote:die stage is wel wat zielig als je bedenkt dat dit de main is...
Bezuinigingen any1?
Maarja ziet er opzich wel leuk uit maar had wel groter gemogen, hiermee maak je geen indruk op mij iig.
Ohja! Dikke track trouwens
Frontliner stond dit jaar niet op de Main omdat hij niet in de stage paste denk ikDarkestSymphony wrote:hoezo? ziet er wel dik uit hoor!Zygoma wrote:die stage is wel wat zielig als je bedenkt dat dit de main is...
Volgens mij heb ik deze live gehoord en vond ik er niet zoveel aan. Oja en hoevaak heeft Villian niet gezegt, They seen the Future 
Jullie waren er zeker niet bij?Zygoma wrote: Frontliner stond dit jaar niet op de Main omdat hij niet in de stage paste denk ik
Die stage was minstens 20 meter hoog. Was echt huge
Ja klopt heb ik ook aardig wat keer voorbij horen komen die spreukKepro wrote:Volgens mij heb ik deze live gehoord en vond ik er niet zoveel aan. Oja en hoevaak heeft Villian niet gezegt, They seen the Future
-
ZArtiest
- 1062 posts member since 2008
- last seen Aug 2025
Wildstylez is een held
Wildstylez had echt een bazen set. Klopt dat iedereen stilstond tijdens dit nummer. De bass viel even weg waardoor het geluid op dat moment even heel slecht was. Kon onze beste Joram ook niks aan doen. En de stage was echt Huge hoor. Daar is zeker niet op bezuinigd. Nee het zat echt top inelkaar dit jaar:D
+1, wat een vette plaat was dit! Vette set was het ook, jammer dat het geluid heel even wegvielFestuca wrote:Klinkt weer ziek
dat dus!Zirkumflex wrote:Wildstylez is een held
Indd fockig dooie boel, aan daar veranderd deze matige track ook niet veel aan 
-
NHardtraxx Addict
- 1982 posts member since 2010
- last seen Mar 2021
Wildstylez doet dan echt iets met de apparatuur dit jaar!The Viking wrote:Wildstylez had echt een bazen set. Klopt dat iedereen stilstond tijdens dit nummer. De bass viel even weg waardoor het geluid op dat moment even heel slecht was. Kon onze beste Joram ook niks aan doen. En de stage was echt Huge hoor. Daar is zeker niet op bezuinigd. Nee het zat echt top inelkaar dit jaar:D
Zie Qountdown, Emporium en nu weer op Defqon.1. Wel sneu voor hem
klinkt weer een beetje als het bekende digital age achtige spul.. niet echt mijn stijl.
Zie je iemand los gaan? Wat een trieste bedoeling zeg.
-
GHardtraxxer
- 552 posts member since 2011
- last seen Apr 2012
Djenz wrote:klinkt weer een beetje als het bekende digital age achtige spul.. niet echt mijn stijl.
Weleens goed geluisterd naar Digital age? Want dit lijkt daar totaal niet op!
Ik vindt het een lekkere plaat, maar niet bijzonder lekker!
Een beetje neuraal.