nou je moet maar is kijken naar de main stage van defqon 2003 zelfs die overtreft dezeDarkestSymphony wrote:hoezo? ziet er wel dik uit hoor!Zygoma wrote:die stage is wel wat zielig als je bedenkt dat dit de main is...
Related topics
- View the latest post: Headhunterz & Wildstylez vs Noisecontrollers - Tonight (Wildstylez 2017 Edit)
- View the latest post: Wildstylez @ X-Qlusive Wildstylez (19-01-2013)
- View the latest post: Wildstylez & Headhunterz & Noisecontrollers @ X-Qlusive Wildstylez (19-01-2013)
- View the latest post: Hugio - Wildstylez Tribute (X-Qlusive Wildstylez Warm-up Mix)
- View the latest post: Brennan Heart & Wildstylez - Lose My Mind (Vocals) & Wildstylez - Timeless (Mash-Up)
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
moesten jullie bobben ofzo dat jullie op dat soort stomme dingen letten, ik heb niet alle details mee gekregen omdat ik lekker stond te feesten de hele daghardaddict wrote:Ja klopt heb ik ook aardig wat keer voorbij horen komen die spreukKepro wrote:Volgens mij heb ik deze live gehoord en vond ik er niet zoveel aan. Oja en hoevaak heeft Villian niet gezegt, They seen the Future
Lijkt wel heel erg op (volgens mij) traveling? of heb ik het fout?
Niet oordelen als je er niet geweest bent.Zygoma wrote:die stage is wel wat zielig als je bedenkt dat dit de main is...
Aankleding was veel aan gedaan dit jaar. Prima!
Vlaggen er omheen, prachtig podium (10x beter dan vorig jaar)
Jammer dat de lasertjes maar 15 minuten aan zijn gegaan =/
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
De stage is vet, maar daaromheen niet imo, maar ik ben dan ook Decobel vorig jaar gewend en dat was gewoon een zieke mainstage.
Ze hadden het idd eromheen wel wat voller mogen maken imo.
Ze hadden het idd eromheen wel wat voller mogen maken imo.
-
PHardtraxxer
- 135 posts member since 2010
- last seen Oct 2017
Ja in de liveset van de after party klinkt ie echt heeeeeel dik.. Lichtelijk tuneboy vocaltje, maar die melo 
Klinkt echt super vet
Nu wachten op betere kwaliteit!
dacht ik ook meteen aan toen ik hem hoorde! ik vind de vocal verder heel erg sterk hoor, net als de rest van de track!Bezemsteel wrote:Lichtelijk tuneboy vocaltje, maar die melo
Hmm, het is geen instant buy.. Kan 'm wel waarderen, vind het niet erg om deze te horen te krijgen op party's. 
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
denk dat ik deze vet vind om een paar keer te luisteren. maar dat hij snel gaat vervelen net zoals de meeste Dgital Age releases 
View on YouTube
Lonely heet deze dus.
Vind deze een stuk minder dan z'n andere TBA. Hij s wel oké, gewoon weinig erg bijzondere elementen vind ik.
Lonely heet deze dus.
Vind deze een stuk minder dan z'n andere TBA. Hij s wel oké, gewoon weinig erg bijzondere elementen vind ik.
-
F
- 9 posts member since 2011
- last seen Jun 2012
Klinkt hetzelfde als de rest, andere melodie.
Waar is die 2de energieke climax nou gebleven?? Dat was nou precies het lekkerste stuk