Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Wat een melodie weer! :worship:
S
Donateur
258 posts member since 2011
last seen Nov 2017
Echt een super vette track, zit ook goed in elkaar qua opbouw, en zeker de synths die gebruikt zijn zijn top. Wat ik wel grappig vind is de stem die welcome to the digital age zegt (waarschijnlijk alleen voor defqon) bekend in het gebruik van brennan heart is.

Zoals master blade, the one en meerdere natuurlijk ;)
S
Donateur
last seen Nov 2017
Btw, die melodie heeft bepaalde klanken van een bekend nummer.
Ik kan er niet helemaal opkomen of het nou deze is,

Maar het lijkt er wel veel op....

View on YouTube
Hardtraxx Veteran
3302 posts member since 2010
last seen Nov 2021
Soundscrollerz wrote:Wat ik wel grappig vind is de stem die welcome to the digital age zegt (waarschijnlijk alleen voor defqon) bekend in het gebruik van brennan heart is.

Komt/kwam niet alleen bij BH voor, Tatanka gebruikte hem ook voor Doomsday. :) Maar ik stoor me er niet zo aan eerlijk gezegd. Wat deze plaat betreft: heerlijk! Alleen hadden de kicks in de climax iets sterker gemogen, en een ieeetsje minder gepitcht. Desondanks vind ik het een erg fijne plaat. ^^
J
Denk dat deze samen met Lonely word gereleased? Verwacht ik tenminste....
Hardtraxx Elite
2281 posts member since 2008
last seen Apr 2021
Heerlijk plaatje is dit :worship: Hoop alleen dat dit niet zo'n overhypt iets gaat worden, dat je hm overal 3x per avond gaat horen enzo...
Hardtraxxer
645 posts member since 2010
last seen Mar 2014
BuzzLightyear wrote:
Soundscrollerz wrote:
heerlijk! Alleen hadden de kicks in de climax iets sterker gemogen, en een ieeetsje minder gepitcht. Desondanks vind ik het een erg fijne plaat. ^^
2 that!
S
Donateur
last seen Nov 2017
BuzzLightyear wrote:
Soundscrollerz wrote:Wat ik wel grappig vind is de stem die welcome to the digital age zegt (waarschijnlijk alleen voor defqon) bekend in het gebruik van brennan heart is.

Komt/kwam niet alleen bij BH voor, Tatanka gebruikte hem ook voor Doomsday. :) Maar ik stoor me er niet zo aan eerlijk gezegd. Wat deze plaat betreft: heerlijk! Alleen hadden de kicks in de climax iets sterker gemogen, en een ieeetsje minder gepitcht. Desondanks vind ik het een erg fijne plaat. ^^
Volgens mij zijn die van tatanka/zanza labs net iets verschillend met die brennan heart voornamelijk gebruikt.

Maar goed maakt verder ook niet uit, was vroeger al eens een onderwerp over, of deze stemmen hetzelfde waren, maar toch was er duidelijk verschil in ze
Hardtraxxer
586 posts member since 2011
last seen Feb 2015
wan lekker nr! :woot:
Hardtraxx Addict
1055 posts member since 2008
last seen Nov 2021
Geniale track!
Z'n producties worden steeds beter en beter :P
Hardtraxx Veteran
3302 posts member since 2010
last seen Nov 2021
JEFSKIII wrote:Denk dat deze samen met Lonely word gereleased? Verwacht ik tenminste....
Als DA weer gaat releasen denk ik eerlijk gezegd dat het weer volgens het systeem van de afgelopen 10 releases gaat, dus elke week een 1-tracker.
Hardtraxx Addict
1239 posts member since 2010
last seen Nov 2022
die melodie :love: :drool: :loving:
D
erg lekkere mid-intro :thumbsup:
bij de climax loopt het filmpje niet door dus zal die andere x beluisteren! :)
Hardtraxx Addict
1814 posts member since 2009
last seen Nov 2016
BuzzLightyear wrote:
JEFSKIII wrote:Denk dat deze samen met Lonely word gereleased? Verwacht ik tenminste....
Als DA weer gaat releasen denk ik eerlijk gezegd dat het weer volgens het systeem van de afgelopen 10 releases gaat, dus elke week een 1-tracker.
Of ze zetten alles op een album :whistle:
G
Hardtraxxer
552 posts member since 2011
last seen Apr 2012
Taxi wrote:
BuzzLightyear wrote:
Of ze zetten alles op een album :whistle:
The Universe Was Born heeft alleen met Noisecontrollers te maken en niet met Wildstylez en Digital Age.
Vind je The Universe Was Born Digital age stijl dan?
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
Dit word voor mij egt een gevalletje 2/3x horen en hem dan helemaal zat zijn :/ Vind die melo btw wel erg cheesy hoor...
Hardtraxx Veteran
3165 posts member since 2010
last seen Jan 2026
RAW-vizion wrote:Dit word voor mij egt een gevalletje 2/3x horen en hem dan helemaal zat zijn :/ Vind die melo btw wel erg cheesy hoor...
+1 , hij kan beter.
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
Overschat inderdaad, standaard mainstreamnummertje.
Hardtraxxer
206 posts member since 2008
last seen Feb 2013
(L) (L) (L) (L) (L)
Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016
Voor mij ook een nummertje wat erg fijn weg luistert, maar om nou te zeggen dat ik er helemaal weggeblazen van wordt, dat dan weer niet. Gewoon lekker mainstream, maar niet speciaal.
A
Gangsterdwerg wrote:Overschat inderdaad, standaard mainstreamnummertje.
Mee eens, maar verre van slecht imo.
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
Gangsterdwerg wrote:Overschat inderdaad, standaard mainstreamnummertje.
Wij gaan zaterdag gewoon los op dit nr hoor..
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
GT500eleanor wrote: The Universe Was Born heeft alleen met Noisecontrollers te maken en niet met Wildstylez en Digital Age.
Vind je The Universe Was Born Digital age stijl dan?
Waar kan ik dat terugvinden?
Hardtraxxer
209 posts member since 2010
last seen Dec 2012
De mid vind ik erg vet. Maar alles wat daar achteraan komt, als standaard een overtreffende trap zou hebben.. :thumbdown:
Hardtraxx Addict
1008 posts member since 2010
last seen Apr 2015
Wildstylez, voor mij echt de koning der melodieën. Wat een gevoel zit er weer in, heerlijk :)