Wat een melodie weer! 
Zoals master blade, the one en meerdere natuurlijk
Komt/kwam niet alleen bij BH voor, Tatanka gebruikte hem ook voor Doomsday.Soundscrollerz wrote:Wat ik wel grappig vind is de stem die welcome to the digital age zegt (waarschijnlijk alleen voor defqon) bekend in het gebruik van brennan heart is.
Zoals master blade, the one en meerdere natuurlijk
2 that!BuzzLightyear wrote:heerlijk! Alleen hadden de kicks in de climax iets sterker gemogen, en een ieeetsje minder gepitcht. Desondanks vind ik het een erg fijne plaat.Soundscrollerz wrote:
Volgens mij zijn die van tatanka/zanza labs net iets verschillend met die brennan heart voornamelijk gebruikt.BuzzLightyear wrote:Komt/kwam niet alleen bij BH voor, Tatanka gebruikte hem ook voor Doomsday.Soundscrollerz wrote:Wat ik wel grappig vind is de stem die welcome to the digital age zegt (waarschijnlijk alleen voor defqon) bekend in het gebruik van brennan heart is.
Zoals master blade, the one en meerdere natuurlijkMaar ik stoor me er niet zo aan eerlijk gezegd. Wat deze plaat betreft: heerlijk! Alleen hadden de kicks in de climax iets sterker gemogen, en een ieeetsje minder gepitcht. Desondanks vind ik het een erg fijne plaat.
Als DA weer gaat releasen denk ik eerlijk gezegd dat het weer volgens het systeem van de afgelopen 10 releases gaat, dus elke week een 1-tracker.JEFSKIII wrote:Denk dat deze samen met Lonely word gereleased? Verwacht ik tenminste....
Of ze zetten alles op een albumBuzzLightyear wrote:Als DA weer gaat releasen denk ik eerlijk gezegd dat het weer volgens het systeem van de afgelopen 10 releases gaat, dus elke week een 1-tracker.JEFSKIII wrote:Denk dat deze samen met Lonely word gereleased? Verwacht ik tenminste....
The Universe Was Born heeft alleen met Noisecontrollers te maken en niet met Wildstylez en Digital Age.Taxi wrote:Of ze zetten alles op een albumBuzzLightyear wrote:Als DA weer gaat releasen denk ik eerlijk gezegd dat het weer volgens het systeem van de afgelopen 10 releases gaat, dus elke week een 1-tracker.JEFSKIII wrote:Denk dat deze samen met Lonely word gereleased? Verwacht ik tenminste....
+1 , hij kan beter.RAW-vizion wrote:Dit word voor mij egt een gevalletje 2/3x horen en hem dan helemaal zat zijnVind die melo btw wel erg cheesy hoor...
Mee eens, maar verre van slecht imo.Gangsterdwerg wrote:Overschat inderdaad, standaard mainstreamnummertje.
Wij gaan zaterdag gewoon los op dit nr hoor..Gangsterdwerg wrote:Overschat inderdaad, standaard mainstreamnummertje.
Waar kan ik dat terugvinden?GT500eleanor wrote: The Universe Was Born heeft alleen met Noisecontrollers te maken en niet met Wildstylez en Digital Age.
Vind je The Universe Was Born Digital age stijl dan?