Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2012 21:26 
 
Hardtraxx Veteran

deze wil ik zo graag! you & me remixen 2010/2011 ook hopelijk ooit een free release en jah down with the hardstylez? wat heeft jor nog meer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 00:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wildstylerz schreef:
deze wil ik zo graag! you & me remixen 2010/2011 ook hopelijk ooit een free release en jah down with the hardstylez? wat heeft jor nog meer :P

You & Me remixen inderdaad (vooral die van 2010 :loving: ). DWTH vind ik niet zo bijzonder. Verder die kicktool zou wel erg vet zijn, een met en een zonder Born Slippy. :P Maar goed, over de plaat: klonk destijds op Defqon erg leuk en ik wil hem al een aardig tijdje hebben. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 00:11 
 
Hardtraxx Addict

Lonely heb ik al van mijn verlanglijstje af kunnen halen, deze heeft nu die nummer 1 plek ingenomen. Wat een gevoel in die melodie zeg, dat ie gauw wordt gereleased. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 01:55 
 
Hardtraxx Veteran

BuzzLightyear schreef:
Wildstylerz schreef:
deze wil ik zo graag! you & me remixen 2010/2011 ook hopelijk ooit een free release en jah down with the hardstylez? wat heeft jor nog meer :P

You & Me remixen inderdaad (vooral die van 2010 :loving: ). DWTH vind ik niet zo bijzonder. Verder die kicktool zou wel erg vet zijn, een met en een zonder Born Slippy. :P Maar goed, over de plaat: klonk destijds op Defqon erg leuk en ik wil hem al een aardig tijdje hebben. :)

nog iets van maneater remix etc. kicktool zou ook vet zijn jah :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 18:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
So if you all promise me you tell your friends they have like or follow me, I will upload it for free! Soooo... Promised?


Wordt een free dus :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 18:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wildstylez
Ok here it is!! http://soundcloud.com/djwildstylez/wild ... welcome-to
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 18:39 
 
Hardtraxxer

Wat een man, wat een plaat en wat een kippenvel :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 18:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Eindelijk :loving:
Heerlijke melodie en erg lekkere reverse bass in de intro, echt een meesterwerk imo :D
Al de zoveelste van deze man! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 19:15 
 
Hardtraxx Veteran

Intervention schreef:

Gaan verder in het gratis tracks topic! ^^
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks