W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
deze wil ik zo graag! you & me remixen 2010/2011 ook hopelijk ooit een free release en jah down with the hardstylez? wat heeft jor nog meer :P
Hardtraxx Veteran
3302 posts member since 2010
last seen Nov 2021
Wildstylerz wrote:deze wil ik zo graag! you & me remixen 2010/2011 ook hopelijk ooit een free release en jah down with the hardstylez? wat heeft jor nog meer :P
You & Me remixen inderdaad (vooral die van 2010 :loving: ). DWTH vind ik niet zo bijzonder. Verder die kicktool zou wel erg vet zijn, een met en een zonder Born Slippy. :P Maar goed, over de plaat: klonk destijds op Defqon erg leuk en ik wil hem al een aardig tijdje hebben. :)
K
Hardtraxx Addict
1848 posts member since 2011
last seen Aug 2023
Lonely heb ik al van mijn verlanglijstje af kunnen halen, deze heeft nu die nummer 1 plek ingenomen. Wat een gevoel in die melodie zeg, dat ie gauw wordt gereleased. :love:
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
BuzzLightyear wrote:
Wildstylerz wrote:deze wil ik zo graag! you & me remixen 2010/2011 ook hopelijk ooit een free release en jah down with the hardstylez? wat heeft jor nog meer :P
You & Me remixen inderdaad (vooral die van 2010 :loving: ). DWTH vind ik niet zo bijzonder. Verder die kicktool zou wel erg vet zijn, een met en een zonder Born Slippy. :P Maar goed, over de plaat: klonk destijds op Defqon erg leuk en ik wil hem al een aardig tijdje hebben. :)
nog iets van maneater remix etc. kicktool zou ook vet zijn jah :P
Hardtraxx Veteran
5255 posts member since 2011
last seen Jul 2026
So if you all promise me you tell your friends they have like or follow me, I will upload it for free! Soooo... Promised?
Wordt een free dus :love:
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
Wildstylez
Ok here it is!! View on SoundCloud
Q
Hardtraxxer
150 posts member since 2011
Wat een man, wat een plaat en wat een kippenvel :loving:
Hardtraxxer
585 posts member since 2009
last seen Apr 2015
Eindelijk :loving:
Heerlijke melodie en erg lekkere reverse bass in de intro, echt een meesterwerk imo :D
Al de zoveelste van deze man! :D
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Intervention wrote:Wildstylez
Ok here it is!! View on SoundCloud
Gaan verder in het gratis tracks topic! ^^