Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 12:42 
 
Hardtraxxer

De intro vind ik sterk, maar de melodie is niet zo goed als anders :/ Jammer
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 15:28 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Die kerel kan toch melo make, ofnie dan :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 16:24 
 
Hardtraxxer

Gruwelijke kaas en ben ook geen fan van de plaat maar wat een briljante goede plaat weer van Wildstylez. Hij is een van de weinigen die de kwaliteit op Scantraxx nog een beetje hoog houdt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 16:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stinkjanus schreef:
Gruwelijke kaas en ben ook geen fan van de plaat maar wat een briljante goede plaat weer van Wildstylez. Hij is een van de weinigen die de kwaliteit op Scantraxx nog een beetje hoog houdt!

Zucht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 16:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stinkjanus schreef:
Gruwelijke kaas en ben ook geen fan van de plaat maar wat een briljante goede plaat weer van Wildstylez. Hij is een van de weinigen die de kwaliteit op Scantraxx nog een beetje hoog houdt!

>.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 16:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Stinkjanus schreef:
Gruwelijke kaas en ben ook geen fan van de plaat maar wat een briljante goede plaat weer van Wildstylez. Hij is een van de weinigen die de kwaliteit op Scantraxx nog een beetje hoog houdt!


Tegenwoordig is het toch Digital Age vriend :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 18:23 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Jammer dat je geen fan bent van deze briljant goede plaat. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 18:24 
 
Hardtraxxer

Vincent_ schreef:
Stinkjanus schreef:
Gruwelijke kaas en ben ook geen fan van de plaat maar wat een briljante goede plaat weer van Wildstylez. Hij is een van de weinigen die de kwaliteit op Scantraxx nog een beetje hoog houdt!


Tegenwoordig is het toch Digital Age vriend :)

Digital Age = Scantraxx

Zucht

>.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 18:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Stinkjanus schreef:
Vincent_ schreef:
Stinkjanus schreef:
Gruwelijke kaas en ben ook geen fan van de plaat maar wat een briljante goede plaat weer van Wildstylez. Hij is een van de weinigen die de kwaliteit op Scantraxx nog een beetje hoog houdt!


Tegenwoordig is het toch Digital Age vriend :)

Digital Age = Scantraxx

Zucht

>.<

Bron?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 18:45 
 
Hardtraxxer

Stinkjanus schreef:
Vincent_ schreef:
Stinkjanus schreef:
Gruwelijke kaas en ben ook geen fan van de plaat maar wat een briljante goede plaat weer van Wildstylez. Hij is een van de weinigen die de kwaliteit op Scantraxx nog een beetje hoog houdt!


Tegenwoordig is het toch Digital Age vriend :)

Digital Age = Scantraxx

Zucht

>.<

Digital Age is en op zich zelf staand label en tot heden is nog nergens officieel bevestigd dat het onder Scantraxx behoord, dus denk volgende keer na voor je dit soort dingen zegt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 18:49 
 
Hardtraxxer

D-Teq schreef:
Bron?


De site ligt er nu uit maar als je via Whoist de domeinnaam van Digital Age intoetst komen er duidelijk aanwijzingen naar boven dat het onder Scantraxx valt. Het zelfde geldt voor Italian Hardstyle.

Verder kwam ik dit ook nog tegen:
http://www.ruudvaneijk.com/artwork/29

Als je kijkt naar de beschrijving zie je staan:
Miscellaneous stuff I made in March and April 2011. 01. Wish Outdoor event poster (collaboration with an illustrator). Client: Wish Events. 02. Logotype/icon for Dance Sense (UK). 03. "Digital Age" cover artwork. Client: Scantraxx.

Gewoon publiciteitsstunt dus? Wat is er nou mooier. Twee van de grootste hardstyle-helden die samen een ijzersterk label neerzetten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 20:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stinkjanus schreef:
Gruwelijke kaas en ben ook geen fan van de plaat maar wat een briljante goede plaat weer van Wildstylez.

misschien ligt het aan mij, maar ik snap niet wat hier nou wordt gezegd :x

intro vindt ik wel lekker, break gaat wel, melodie vindt ik niks aan, climax zit ook geen drive in
jammer ik ben beter van Wildstylez gewend :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 20:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dik :oh: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 21:00 
 
Hardtraxx Veteran

wildstylez can't fail :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 21:39 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Stinkjanus schreef:
D-Teq schreef:
Bron?


De site ligt er nu uit maar als je via Whoist de domeinnaam van Digital Age intoetst komen er duidelijk aanwijzingen naar boven dat het onder Scantraxx valt. Het zelfde geldt voor Italian Hardstyle.

Verder kwam ik dit ook nog tegen:
http://www.ruudvaneijk.com/artwork/29

Als je kijkt naar de beschrijving zie je staan:
Miscellaneous stuff I made in March and April 2011. 01. Wish Outdoor event poster (collaboration with an illustrator). Client: Wish Events. 02. Logotype/icon for Dance Sense (UK). 03. "Digital Age" cover artwork. Client: Scantraxx.

Gewoon publiciteitsstunt dus? Wat is er nou mooier. Twee van de grootste hardstyle-helden die samen een ijzersterk label neerzetten?


Haha ben benieuwd op reacties
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 22:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Stinkjanus schreef:
Als je kijkt naar de beschrijving zie je staan:
Miscellaneous stuff I made in March and April 2011. 01. Wish Outdoor event poster (collaboration with an illustrator). Client: Wish Events. 02. Logotype/icon for Dance Sense (UK). 03. "Digital Age" cover artwork. Client: Scantraxx.

Met een bron bedoelde ik een bevestiging van Scantraxx of Digital Age zelf, dit is gewoon puur speculatief. Het kan prima zijn dat Scantraxx ze er gewoon bij helpt, en dat ze er gewoon voor betaald worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2011 01:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ben wel benieuwd naar hoe het nu echt zit...

Misschien moet het gewoon lijken dat het een alleenstaand label is, maar in realiteit(wat men niet 'mag' weten)
is het gewoon een sublabel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2011 10:32 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Officieel zijn het zusterlabels, net als Tillt en Italian Hardstyle
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2011 10:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het valt allemaal onder DJ BV, wat van Dov is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2011 11:58 
 
Hardtraxxer

Dat van Tillt heb ik nooit geweten maar ik denk dat het toch genoeg wil zeggen. Scantraxx heeft een dikke monopolie. Ik ben benieuwd wat voor omzet DJ BV maakt. Ik zal eens op school kijken of ik dat kan vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2011 14:37 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Een monopolie is er als er maar 1 aanbiedende partij is, en dat is Scantraxx of DJ BV of welke naam je het ook wilt geven echt niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2011 14:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

BJ BV
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2011 15:47 
 
Hardtraxxer

Lyst schreef:
Een monopolie is er als er maar 1 aanbiedende partij is, en dat is Scantraxx of DJ BV of welke naam je het ook wilt geven echt niet.

Veruit de marktleider dan :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 17:34 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 22:26 
 
Hardtraxxer

Scantraxx ownt gewoon alles dus?? Maar op de covers van de Digital Age YT filmpjes staat nog steeds Scantraxx. Dus ze werken gewoon samen en zonder de hulp van scantraxx was Digital Age er waarschijnlijk niet geweest! :/
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks