die vocals zijn echt heerlijk! en die kick is ook echt heerlijk! vind alleen de melo iets te digital age achtig spreekt me niet echt aan
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
-
D
-
M
Tering vette track dit!
is het gek dat ik de break leuker vind dan de climax? 
-
A
x2p-stylez wrote:is het gek dat ik de break leuker vind dan de climax?
Eindelijk weer eens wat van Ran-D wat me weer écht wat doet (op son of torture na)... Heeft een behoorlijk aantal matige platen lopen maken afgelopen tijd...
Maar ik denk dat dat komt door de invloed van Joram
Maar ik denk dat dat komt door de invloed van Joram
Bah, kriebels over me hele lichaam!
Heerlijke kicks en die vervormde stem klinkt lekker verfrissend, beetje Daft Punk idee ja.
Melodie is inderdaad echt goddelijk, 10x beter dan stardust en Into The Light imo.
Heerlijke kicks en die vervormde stem klinkt lekker verfrissend, beetje Daft Punk idee ja.
Melodie is inderdaad echt goddelijk, 10x beter dan stardust en Into The Light imo.
-
LHardtraxxer
- 321 posts member since 2010
- last seen Aug 2013
Heerlijk.
En die digital-age sounds kan ik wel waarderen.
En die digital-age sounds kan ik wel waarderen.
Helemaal mee eensLuca77 wrote:Vind hem hq erg lekker klinken. Had alleen toch wel graag in de tweede climax de melodie doorgetrokken zien worden. Heerlijke melodie. Vocals ook lekker uitgewerkt
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Ook eens. Dat mist echt nog aan deze track. Hopen dat ze dat nog aanpassenXtD wrote:Helemaal mee eensLuca77 wrote:Vind hem hq erg lekker klinken. Had alleen toch wel graag in de tweede climax de melodie doorgetrokken zien worden. Heerlijke melodie. Vocals ook lekker uitgewerkt
-
WHardtraxxer
- 201 posts member since 2009
- last seen Sep 2015
Hier had geen anti-qlimax in gemoeten!!!!!!!!!
Die 1e climax had gewoon normaal moeten zijn en die 2e climax is wel een vette anti vind ik!Wous1989 wrote:Hier had geen anti-climax in gemoeten!!!!!!!!!
Dat deze plaat maar snel uit mag komen!
Hopelijk wordt inderdaad wel de melodie doorgetrokken 
Break op repeat, ga denk een cut maken dat je alleen de break hoort 
Ik zeg doenp-stylez wrote:Break op repeat, ga denk een cut maken dat je alleen de break hoort
-
CHardtraxxer
- 83 posts member since 2011
- last seen May 2011
Het is wel een heerlijk nummertje hoor!!
Heb hem live gehoord en dat knalt goed
Heb hem live gehoord en dat knalt goed
-
A
Is het mogelijk dat iemand een edit kan maken dat de melodie doorgaat?
Vraag 't de artiesten gewoon zelf via twitter ofzoAlmighty wrote:Is het mogelijk dat iemand een edit kan maken dat de melodie doorgaat?
Lekkere plaat... Melodie is ook lekker!
Ik zit hier met precies hetzelfde! Jezus wat mooip-stylez wrote:is het gek dat ik de break leuker vind dan de climax?
Die lust ik ook welp-stylez wrote:Break op repeat, ga denk een cut maken dat je alleen de break hoort
GEweldige plaat! Zaterdag live gehoord... Klonk echt prachtig 
Ik vind het maar een saaie track. Teveel van hetzelfde, het blinkt ook nergens in uit. Zowel mid-intro, outro als climax doen me gewoon niks 
Dit meen je?! :O Melodie is toch prachtig mooi? Krijg je daar geen kriebels van op je rug?dawasiknie wrote:Ik vind het maar een saaie track. Teveel van hetzelfde, het blinkt ook nergens in uit. Zowel mid-intro, outro als climax doen me gewoon niks
-
P
Hoop zo ontzettend op een climax edit! Zo'n gruwelijke melodie. 
-
WHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2010
- last seen Nov 2012
als hij da niet heeft kan dat tochmr_vertigo wrote:Dit meen je?! :O Melodie is toch prachtig mooi? Krijg je daar geen kriebels van op je rug?dawasiknie wrote:Ik vind het maar een saaie track. Teveel van hetzelfde, het blinkt ook nergens in uit. Zowel mid-intro, outro als climax doen me gewoon niks