Ben benieuwd!
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
Heerlijk op het eerste gehoord, benieuwd naar de HQ (staat op het A2 Album). Zoiezo 2 van me favorite producers van het moment! 
Vond het plaatje niet zo boeiend op Loudness.
Deze is echt zoooo lekker! Natuurlijk niet zo gepast op loudness. maar die vocals zijn echt kippenvel en lekker zomers maar toch ook wel weer hard
-
THardtraxx Newbie
- 18 posts member since 2010
- last seen Dec 2015
Nu drie keer live gehoord, wat een ontzettend dikke plaat is dit. 
Zoals gezegd, zomers maar toch hard. En dan heb ik het nog niet eens over die gigantisch euforische melodie. Damn
Zoals gezegd, zomers maar toch hard. En dan heb ik het nog niet eens over die gigantisch euforische melodie. Damn
Vind dit niet geweldig
Live vond ik hem ook niet veel aan.
Live vond ik hem ook niet veel aan.
plaat trekt me niet echt, wel goed overgemixt naar Dr. Dre btw 
wat een heerlijke plaat is dit zeg

Idd, gelukkig zitten hier ook Wildstylez kicks onder en niet die kicks van Ran-D 
-
SHardtraxx Addict
- 1376 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
Klinkt goed! Heerlijke kicks weer... Alleen de climax heeft niet echt een lekker tempo
Dat dusJolle wrote:Idd, gelukkig zitten hier ook Wildstylez kicks onder en niet die kicks van Ran-D
Vind deze weer erg fijn
Waarom moet ik meteen aan Daft Punk denken
Vind er (nog) niet zo heel veel aan.
Vind dit een beetje onder de maat, vooral de afgezaagde vocals.
Hij beukt wel lekker door
Hij beukt wel lekker door
Ik wil deze live horenHidden Source wrote:Heerlijk.
Vind hem hq erg lekker klinken. Had alleen toch wel graag in de tweede climax de melodie doorgetrokken zien worden. Heerlijke melodie. Vocals ook lekker uitgewerkt
Idd hopelijk komt er een anti anti climax versie.. want die melodie is echt goddelijk, net zoals die vervormde stemLuca77 wrote:Vind hem hq erg lekker klinken. Had alleen toch wel graag in de tweede climax de melodie doorgetrokken zien worden. Heerlijke melodie. Vocals ook lekker uitgewerkt
Heerlijke melo!
vocals klinken ook leuk maar vind de break iets te lang
Verder een lekkere track
Verder een lekkere track