Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 20:20 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: Wildstylez & Ran-D

Track(s): Future Shock (Coone's Knockout rmx/tool)

Sample/video:


@ 8:00
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 20:38 
 
Hardtraxxer

" Wildstylez & Ran-D - Future Shock (Coone's Knockout rmx/tool) " from harderstate.com :D
episness :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 20:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoop dat dit alleen voor het filmpje gedaan is, gatverdamme zeg. Optieven met zulke pauperartiesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 21:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

tomac schreef:
Ik hoop dat dit alleen voor het filmpje gedaan is, gatverdamme zeg. Optieven met zulke pauperartiesten.

Hier sluit ik me volledig bij aan. Dit zijn werkelijk waar THE, MOST, HORRIBLE, vocals die ik ooit gehoord heb :sick: Gatverdamme zeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 22:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Typische Coone kicks. Over de vocals hou ik mn mond maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 22:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik weet niet of jullie het idee van het feest Knockout begrijpen? Bij dit soort edits moet je echt niet op de kwaliteit letten, maar het gaat gewoon puur om het belachelijk maken van een ander.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 12:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

JefQ schreef:
Ik weet niet of jullie het idee van het feest Knockout begrijpen? Bij dit soort edits moet je echt niet op de kwaliteit letten, maar het gaat gewoon puur om het belachelijk maken van een ander.


Inderdaad! Ik vind hem geniaal xd (fimpje van Ran-D is trouwens ook heel vermakelijk)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 13:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hahahah geniaal xd hun doen er tenminste wat voor :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 14:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kan dit wel waarderen! :D

Vorige KO was erg tof met dit soort dingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 14:49 
 
Hardtraxxer

hahahaha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 14:51 
 
Hardtraxx Elite

SL8492 schreef:
Over de vocals hou ik mn mond maar.


Not sure if..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 14:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Fucking vet, zal nooit die battle van hhz/bh op de laatste KO vergeten. Wat waren al die edits tering vet. Wel goed te doen voor Coone trouwens, die kan echt lekker makkelijk kloten met die eeuwige Ran-D vocals.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 15:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha vet gedaan, snap dat gezeur van iedereen niet. Stelletje huilies.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 15:26 
 
Hardtraxx Veteran

Haha epic gebruik van die vocals imo. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 15:35 
 
Hardtraxx Veteran

Het idee is tof! Maar had dan ff betere kicks gebruikt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 16:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Wel goed te doen voor Coone trouwens, die kan echt lekker makkelijk kloten met die eeuwige Ran-D vocals.

Haha ja als er iemand is die je finaal de grond in kan stampen met ze kaasvocals is het ran-d wel. Leuk gedaan van Coone dat zeker, als die slim is doet die er nog 2 ofzo en kan die de "winst" in ze zak stoppen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 16:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

He tomac en Elexz dit is echt niet normaal hoor, verdiep je een beetje in 't concept joh
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 17:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Brainweavers schreef:
JefQ schreef:
Ik weet niet of jullie het idee van het feest Knockout begrijpen? Bij dit soort edits moet je echt niet op de kwaliteit letten, maar het gaat gewoon puur om het belachelijk maken van een ander.


Inderdaad! Ik vind hem geniaal xd (fimpje van Ran-D is trouwens ook heel vermakelijk)

Dit dus haha! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 19:43 
 

Haha, vet dit ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 19:49 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Fucking vet, zal nooit die battle van hhz/bh op de laatste KO vergeten. Wat waren al die edits tering vet. Wel goed te doen voor Coone trouwens, die kan echt lekker makkelijk kloten met die eeuwige Ran-D vocals.

sluit ik me volledig bij aan dat was echt een pracht set :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 23:41 
 
Hardtraxx Newbie

dit is nou echt vet gemaakt :thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 01:01 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Haha epic gebruik van die vocals imo. :thumbsup:


Dit :D

best leuk gedaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 12:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
He tomac en Elexz dit is echt niet normaal hoor, verdiep je een beetje in 't concept joh

Toen wij postte stond er nog niks anders dan Coone - ID, en ik had de eerste reply nog niet gelezen, vandaar :P In dit concept kan ik het dan wel weer waarderen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 12:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom staat dit helemaal in een 'nieuwe track' topic? -.-
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks