Dit is gewoon de kicktool van wildstylez....
Nog steeds niets over bekend????
Dan wel over die remix van You & Me, niet die Kicktool.
IddTitatovenaar wrote:Dit is gewoon de kicktool van wildstylez....
Denk het niet, maar mag van mij ook elk feestje wel gedraaid worden.Intervention wrote:Hopelijk gaat hier nog iets mee gebeuren, blik deze tof vinden
Voor de duidelijkheid, dat is het dus niet! Wel draait hij deze kick tool altijd (sinds Qlimax voor zover ik gehoord heb) na een stukje van Born Slippy.. maar van een remix is 0,0 % sprake...Festuca wrote:voor de duidelijk het is Underworld - Born Slippy (Wildstylez Remix)
Heb je ooit naar het origineel geluisterd ?Brainweavers wrote:Voor de duidelijkheid, dat is het dus niet! Wel draait hij deze kick tool altijd (sinds Qlimax voor zover ik gehoord heb) na een stukje van Born Slippy.. maar van een remix is 0,0 % sprake...Festuca wrote:voor de duidelijk het is Underworld - Born Slippy (Wildstylez Remix)
Ja, daar gaat het ook om, deze kicktool hoort niet per sé bij 1 nummer.Festuca wrote:raar want die kicks die erin zitten zitten ook in Born Slippy en dat hele main gedeelte is bijna hetzelfde als het main gedeelte van Born slippy alleen dan andere kicks
Een bootleg en een tool.. nah denk niet dat die uit gaat komen ;-)Daveytl wrote:Ja, daar gaat het ook om, deze kicktool hoort niet per sé bij 1 nummer.Festuca wrote:raar want die kicks die erin zitten zitten ook in Born Slippy en dat hele main gedeelte is bijna hetzelfde als het main gedeelte van Born slippy alleen dan andere kicks
Hij is namelijk al op meerdere manieren gebruikt.
Kan best zijn dat die als een bootleg met Born Slippy uitkomt hoor, dat zien we vanzelf nog wel