Masterlijk stukje muziek dit! Maar dat is bijna alles wel van Wildstylez imo
ben een beetje traag van begrip ja
Wildstylez moet z'n eerste liveact nog doen.Oxbow wrote:Begin het eindelijk te snappen nu, het is geen aparte track maar gewoon een djtool die Wildstylez tijdens liveacts mixed met andere nummers waardoor ze lekker door dreunen
Idd, dit is gewoon 160 BPM Track, die ooit een keer werd doorgemixt naar You & Me of als intro werd gebruikt ofzo.Almighty wrote:Topictitel #FAIL
Nee er is wel degelijk een You & Me remix van Wildstylez.PNXRMX wrote:Idd, dit is gewoon 160 BPM Track, die ooit een keer werd doorgemixt naar You & Me of als intro werd gebruikt ofzo.Almighty wrote:Topictitel #FAIL
InderdaadQ-Dominic wrote:misschien bedoel je pilldriver - pitch hiker?XtD wrote:Knalt inderdaad behoorlijk, doet me een beetje denken aan een oud Hardcore nummer.. weet niet welke.
zo duidelijkerDakpan wrote:Nee er is wel degelijk een You & Me remix van Wildstylez.PNXRMX wrote:Idd, dit is gewoon 160 BPM Track, die ooit een keer werd doorgemixt naar You & Me Wildstylez Remix of als intro werd gebruikt ofzo.Almighty wrote:Topictitel #FAIL
View on YouTube
en Qlimax dan ??Dakpan wrote:Wildstylez moet z'n eerste liveact nog doen.Oxbow wrote:Begin het eindelijk te snappen nu, het is geen aparte track maar gewoon een djtool die Wildstylez tijdens liveacts mixed met andere nummers waardoor ze lekker door dreunen
Het was eigenlijk bedoeld als een tool voor op Defqon (160 bpm tool) maar nu gebruikt hij hem om nummers door te mixen, Born slippy is op dit moment, over een paar weken kan het weer wat anders zijn. Denk dat het niet gereleased wordt, omdat het maar een kort stuk is. 160 BPM track bestaat niet meer, dit was alleen op Defqon het geval, daarna is het gewoon een intro/outro tool geworden.Johan-SV wrote:wat is nou? 160bpm of you & me (wildstylex remix)
ik word er zo niet veel wijzer van....
Album?? Tell me!!!!Almighty wrote:Nog niet, maar hij zal wel op het album komen
JDX album.Wous1989 wrote:Album?? Tell me!!!!Almighty wrote:Nog niet, maar hij zal wel op het album komen
ooh? al een datum of maand bekend?Nando wrote:JDX album.Wous1989 wrote:Album?? Tell me!!!!Almighty wrote:Nog niet, maar hij zal wel op het album komen
Ik ben op Defqon geweest, alleen was ik niet bij Wildstylez. Ik zat in een paarse tent met een grote donkere man in ons midden, en deze man was hele duistere liedjes op nog een snellere snelheid aan het afspelenDaveytl wrote:@Rik
Ben je bij DefQon geweest?
Zo ja, dan snap ik je echt nietMaar ja, iedereen zijn eigen smaak hé
Had ik ook bij willen zijn, een set beginnen met SanctusTel wrote:Ik ben op Defqon geweest, alleen was ik niet bij Wildstylez. Ik zat in een paarse tent met een grote donkere man in ons midden, en deze man was hele duistere liedjes op nog een snellere snelheid aan het afspelenDaveytl wrote:@Rik
Ben je bij DefQon geweest?
Zo ja, dan snap ik je echt nietMaar ja, iedereen zijn eigen smaak hé