Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2013 19:39 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: Wildstylez & Headhunterz

Track(s): How About Now

Sample/video:

Eerste plaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2013 20:12 
 
Hardtraxxer

Weer met Krewella?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2013 20:17 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Goku schreef:
Weer met Krewella?


Zo klinkt het wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2013 20:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nee niet weer :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2013 21:24 
 
Hardtraxx Addict

Nieuwe Heady, altijd benieuwd :thumbsup: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 00:18 
 
Hardtraxx Elite

Wat een troep, mid intro klinkt zo leeg als een inmixintro >.< en de climax is een 2de mid intro.. Wat een drama xd
Waar is de genialiteit van onze Willem gebleven...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 00:52 
 
Hardtraxx Veteran

Klink best slecht. Die vocalen passen er niet bij, en voor mijn gevoel zit er wer zo'n geforceerde midintro die hard wilt zijn maar het niet is. Nee, sinds Reignite/Now Is The Time heeft Hhz mn nog niet weten te overtuigen.

30-9-2014 edit:
Klinkt toch wel erg lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 08:43 
 

Ik vind hem best lekker klinken zo op het eerste gehoor, hoe je het ook noemt, climax, midintro, maakt niet uit, klinkt goed :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 11:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waarom word dit nu alweer afgezeken? Kick klinkt op eerste gehoor goed, mid intro of climax klinkt experimenteel. Het zijn geen Frequencerz screeches nee, maar wat verwacht je dan van deze man? Mijn interesse is gewekt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 12:17 
 

Heerlijk!

Maar is het een hype om na een lekkere melo ineens in de climax de melo weg te laten vallen?
Is bij de laatste 3 DBSTF platen ook al zo >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 17:01 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Klinkt best goed, al kan ik uit de kicks weinig op maken op het moment, break heb ik wel geskipped, afgezien van dat ik dit soort breaks foeilelijk vind, vind ik het ook totaal niet bij de track passen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 18:44 
 
Hardtraxx Addict

De kick klinkt zo op het eerste gehoor best dik. Ook fijn trouwens om eens wat anders te horen van HHZ :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 23:06 
 
Hardtraxx Elite

klinkt lekker :D , heb een vermoeden dat dit een collab met audiofreq is, omdat audiofreq zei dat ie een collab ging doen en artiest begon met een H. klinkt ook wel te experimenteel voor hhz.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 23:58 
 
Hardtraxx Veteran

tijntjuh120 schreef:
klinkt lekker :D , heb een vermoeden dat dit een collab met audiofreq is, omdat audiofreq zei dat ie een collab ging doen en artiest begon met een H. klinkt ook wel te experimenteel voor hhz.. :P



Ik dacht meer aan een solo van Audiofreq. Maar die collab met een H, is Hard Driver. A collab with a H, and it's drive.. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2013 10:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat is deze track een verademing na Colors zeg :D Klinkt zeker niet verkeerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2013 11:53 
 
Hardtraxx Veteran

Klinkt vet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2013 18:20 
 
Hardtraxx Addict

Wat saai weer, ben ook echt de enige volgens mij die HHZ in het algemeen gewoon heel zwak vindt.. Ik voel/merk nooit wat van die "genialiteit" die sommige wel zien bij deze man ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2013 19:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Doet me denken aan een schattige versie van The record breaking van Chainreaction
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2013 00:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Wat een troep, mid intro klinkt zo leeg als een inmixintro >.< en de climax is een 2de mid intro.. Wat een drama xd
Waar is de genialiteit van onze Willem gebleven...


Dus, je bent serieus?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2013 02:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Wat een troep, mid intro klinkt zo leeg als een inmixintro >.< en de climax is een 2de mid intro.. Wat een drama xd

Knap dat je uit een LQ sample al kan opmaken hoe de hele plaat in elkaar zit. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2013 12:40 
 
Hardtraxx Elite

BuzzLightyear schreef:
hotymoty schreef:
Wat een troep, mid intro klinkt zo leeg als een inmixintro >.< en de climax is een 2de mid intro.. Wat een drama xd

Knap dat je uit een LQ sample al kan opmaken hoe de hele plaat in elkaar zit. :')

Uhh ja, je kan toch duidelijk horen hoe de track is opgebouwd :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2013 13:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik snap dj's als headhunterz, noisecontrollers en wildstylez niet. Doe dan hetzelfde als showtek en rot op naar amerika en andere landen onder het genre hardtrance/dance/house. Maar blijf niet hier om de hele scene te verneuken met die kinderachtige kut teksten. Dit is gewoon house met een iets hardere kick.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2013 00:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

derniels schreef:
Ik snap dj's als headhunterz, noisecontrollers en wildstylez niet. Doe dan hetzelfde als showtek en rot op naar amerika en andere landen onder het genre hardtrance/dance/house. Maar blijf niet hier om de hele scene te verneuken met die kinderachtige kut teksten. Dit is gewoon house met een iets hardere kick.....


Niet zo melodramatisch gaan doen, de hele scene hangt niet alleen af van die gasten. Er zijn genoeg artiesten die gewoon hun eigen ding blijven doen en je kan best je mening geven, maar dit is gewoon zinloos janken.

OT: jammer van die anti, was vet geweest als mid-intro of outro maar had verder liever een melodie gehoord voor in de climax, dit is net Take Off doet me niet veel..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2013 02:39 
 
Hardtraxxer

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=NIj4dFpjH9M&feature=player_embedded[/youtube]
21:30
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2013 10:39 
 
Hardtraxx Veteran

ikvolgjeniethelemaal schreef:

21:30
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks