Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 14:39 
 
Hardtraxx Addict

Maximum schreef:
Afbeelding
Haal deze er ook ff uit nu je toch bezig bent. :P

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2017 21:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Eerste track. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2017 21:26 
 
Hardtraxx Veteran

JAAAAA :D :D :D :D :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2017 21:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helden!! :love: :love: :loving: :loving: :$
4 jaar oud maar klinkt alsof t zo van deze tijd is :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2017 21:42 
 
Hardtraxx Veteran

VERDOEMMELE (L) :bomb: (L) :bomb: :drool: :drool: :love: :love: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2017 22:17 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Vind m eerlijk gezegd niks aan, niet echt mijn smaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2017 22:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Vind m eerlijk gezegd niks aan, niet echt mijn smaak.


Heb beetje hetzelfde, niet slecht maar niet mijn smaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2017 22:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vocalen vind ik erg tof. Verder vind ik hem maar saai, pakt me niet zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2017 22:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vocalen zijn heel gaaf maar verder wordt het niet echt spannend imo, beetje saai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2017 22:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eens met broeders Yannick en Indy! :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2017 22:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Vocalen zijn heel gaaf maar verder wordt het niet echt spannend imo, beetje saai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2017 00:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon een bout track als je het mij vraagt :lol:. Vocalen vind ik regelrecht kut en de opbouw doet teveel aan house denken ipv hardstyle. Deze sla ik snel over
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2017 00:46 
 
Hardtraxx Addict


:list: :list: :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2017 02:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een saaie plaat zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2017 09:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Is deze plaat in 2013 gemaakt? Ik sla m over, heb wel genoeg van deze meuk gehoord. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2017 09:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2017 10:13 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
Vocalen vind ik erg tof. Verder vind ik hem maar saai, pakt me niet zo.

Heb ik ook :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2017 11:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Haha even eerlijk, Destiny en Luminosity zijn prima plaatjes, maar dit vind ik gewoon drie keer niks. Dit had zo een doorsnee Coone house/hardstyle trackje kunnen zijn.. Imo te saai en sloom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2017 11:23 
 
Hardtraxx Veteran

STVK schreef:
Haha even eerlijk, Destiny en Luminosity zijn prima plaatjes, maar dit vind ik gewoon drie keer niks. Dit had zo een doorsnee Coone house/hardstyle trackje kunnen zijn.. Imo te saai en sloom.

Deze is dan ook 3 jaar ouder dan de andere 2 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2017 11:23 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

In m'n hoofd was deze plaat vetter dan dat hij daadwerkelijk is. Toch nog steeds een prima plaat :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2017 11:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mitzinator schreef:
STVK schreef:
Haha even eerlijk, Destiny en Luminosity zijn prima plaatjes, maar dit vind ik gewoon drie keer niks. Dit had zo een doorsnee Coone house/hardstyle trackje kunnen zijn.. Imo te saai en sloom.

Deze is dan ook 3 jaar ouder dan de andere 2 :P


Jup, maar in mijn ogen hadden ze deze om die reden achterwegen mogen laten. Ligt misschien ook aan de hoge verwachtingen nu waar deze plaat imo niet aan tipt
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2017 11:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Welke was eigenlijk eerder? De vocale versie van Virus of deze? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2017 12:58 
 
Hardtraxx Elite

Solis schreef:
Welke was eigenlijk eerder? De vocale versie van Virus of deze? :huh:

Ik dacht altijd deze maar korekt mie if I am rong
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2017 13:02 
 
Hardtraxx Veteran

hurricane schreef:
Helden!! :love: :love: :loving: :loving: :$
4 jaar oud maar klinkt alsof t zo van deze tijd is :worship:
OutsideSpacer schreef:
VERDOEMMELE (L) :bomb: (L) :bomb: :drool: :drool: :love: :love: :drool:
Mitzinator schreef:
JAAAAA :D :D :D :D :D


My god.... Ik was deze helemaal vergeten en dacht na het zien van deze reacties dat het misschien wel het luisteren waard was. Maar god je kan ook overdrijven zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2017 13:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Vind m eerlijk gezegd niks aan, niet echt mijn smaak.


Saaie plaat
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks