Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2017 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jaa ik dacht ook al 'dit gaat wat worden' aan die reacties te zien. Maar het lijkt net alsof de reacties al neergezet werden toen het alleen bekend was dat heady de plaat had gemaakt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2017 16:13 
 
Hardtraxx Veteran

Millard Fillmore schreef:
Solis schreef:
Welke was eigenlijk eerder? De vocale versie van Virus of deze? :huh:

Ik dacht altijd deze maar korekt mie if I am rong

Deze was eerder inderdaad.


RTM93 schreef:
My god.... Ik was deze helemaal vergeten en dacht na het zien van deze reacties dat het misschien wel het luisteren waard was. Maar god je kan ook overdrijven zeg.

Ik mag t vet vinden, betekent niet dat jij dat ook hoeft te vinden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2017 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu voor het eerst gehoord, hij is wel vet, maar niet echt bijzonder of baanbrekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2017 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is de hardstyle waar ik persoonlijk niks mee heb en waardoor D-Block en S-Te-Fan toentertijd ook mijn interesse zijn verloren. Coone en Wildstylez hebben ook een periode gehad waarin elke plaat met dikke melodie verpest moest worden door een anti climax achtig iets. Leuk om een keer mee te experimenteren natuurlijk als artiest, maar ik hoop niet dat dit de weg gaat zijn waar ze samen in gaan slaan. Al lijkt me dit sterk na hun recente platen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2017 18:01 
 
Hardtraxx Elite

Deze zou perfect op wildstylez zijn album passen. ik vind hem ook niet super, maar luistert wel lekker weg. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2017 19:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt best aardig, maar vind hem lang niet zo bijzonder zoals een aantal hier :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2017 19:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik ben hier ook niet echt enthousiast over.
Wat mij betreft één van de minste platen die zij samen hebben gemaakt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2017 20:11 
 
Hardtraxx Addict

Wat een verschrikkelijke saaie plaat, ik had veel meer verwacht van zulke 2 namen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2017 23:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Er is gewoon niks aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2017 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Klinkt best aardig, maar vind hem lang niet zo bijzonder zoals een aantal hier :P


Godverdomme jouw avator gaat precies op en neer met de beat van dit nummer. Ben het nu aan het luisteren :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2017 16:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
Dit is de hardstyle waar ik persoonlijk niks mee heb en waardoor D-Block en S-Te-Fan toentertijd ook mijn interesse zijn verloren. Coone en Wildstylez hebben ook een periode gehad waarin elke plaat met dikke melodie verpest moest worden door een anti climax achtig iets. Leuk om een keer mee te experimenteren natuurlijk als artiest, maar ik hoop niet dat dit de weg gaat zijn waar ze samen in gaan slaan. Al lijkt me dit sterk na hun recente platen.


Volledig mee eens.

Ik hoop toch echt dat Headhunterz met zijn nieuwe album toch met meer platen komt zoals Destiny en dit soort platen gewoon achterwege laat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2017 18:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Less = more.. maar hier is 't helaas niks. Heeft ook dezelfde opbouw als een house plaat, gewoon 2 x exact 't zelfde wat je hoort.

Best wel een groot contrast met platen als Blame it On The Music, en hun recente plaat Luminosity als Project One..
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2017 07:45 
 
Hardtraxx Elite

G1LL schreef:
Less = more.. maar hier is 't helaas niks. Heeft ook dezelfde opbouw als een house plaat, gewoon 2 x exact 't zelfde wat je hoort.

Best wel een groot contrast met platen als Blame it On The Music, en hun recente plaat Luminosity als Project One..

Voor ieder wat wils, helemaal prima toch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2017 19:13 
 
Hardtraxx Veteran

Gewoon een plaatje voor tussen je set door. Verder niet interessant ofzoiets
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks