Klinkt ook meer als Niels Geusenbroek zijn stem.. Deze had Joram denk meegenomen in zijn archief. 
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
Hoorde deze zaterdag op Wish, vond er echt bar weinig aan 
Festuca wrote:Wildstylez & Alpha Twins

-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
dikke plaat hoor
Staat me ook erg aan. Melodie is "simpel", maar daarom ook erg effectief. DV8 zijn stem vind ik er mooi bij passen en is ook niet te overdreven aanwezig. Compleet geheel. Ja, prima!
-
BArtiest
- 305 posts member since 2011
- last seen Mar 2025
Helemaal mee eens, prima plaatKhadber wrote:Staat me ook erg aan. Melodie is "simpel", maar daarom ook erg effectief. DV8 zijn stem vind ik er mooi bij passen en is ook niet te overdreven aanwezig. Compleet geheel. Ja, prima!
zeer puike plaat. meestal geen fan van dergelijk lange vocals en samenwerkingen met mc's, maar vind het hier een toegevoegde waarde. En erg fijne melodielijn, simpel en doeltreffend zoals al eerder is gezegd
-
DHardtraxxer
- 775 posts member since 2009
- last seen Jul 2024
Hoe doet ie het toch weer
Heerlijke aanstekelijke plaat! 
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
behoorlijk saai
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Case Dj wrote:Ik vind m leuk
De intro lijkt net een mix van de Tonight remix en Yellow Minute, op zich wel leuk. Vocals doen me wederom niks en de climax moet ik nog een paar keer goed luisteren denk ik, simpel vind ik vaak iets hebben, maar hier komt het nog wat saai over.
-
HHardtraxxer
- 807 posts member since 2012
- last seen 9 days ago
Ik vind hem nog wel wat hebben!
hardstyle007 wrote:Ik vind hem nog wel wat hebben!
-
DHardtraxxer
- last seen Jul 2024
Uit welke set komt dit nummer eigenlijk? kan die nergens terug vinden 
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Deze is gedraaid tijdens Defqon.1 en hij is gedraaid tijdens Hard Style Friday door Psyko Punkz op 3fm.DFH wrote:Uit welke set komt dit nummer eigenlijk? kan die nergens terug vinden
-
DHardtraxxer
- last seen Jul 2024
Ja daarom vroeg ik het me af omdat het filmpje in de beginpost je MC Villain er door heen hoort. Dus vroeg ik me af uit welke set die kwam want heb hem alleen Wildstylez horen draaien toen op Defqon. 1jambekkie wrote:Deze is gedraaid tijdens Defqon.1 en hij is gedraaid tijdens Hard Style Friday door Psyko Punkz op 3fm.DFH wrote:Uit welke set komt dit nummer eigenlijk? kan die nergens terug vinden
Dit vind ik het perfecte voorbeeld van een lekkere mainstream track! 
Net bijna volledig in HWS gehoord, erg mooi nummer ondanks dat ie zo simpel is 
-
SHardtraxxer
- 187 posts member since 2012
- last seen Mar 2016
net niet-climax..