Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 23:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klinkt ook meer als Niels Geusenbroek zijn stem.. Deze had Joram denk meegenomen in zijn archief. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 09:34 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Hoorde deze zaterdag op Wish, vond er echt bar weinig aan :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 12:25 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Wildstylez & Alpha Twins, >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 12:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Festuca schreef:
Wildstylez & Alpha Twins


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www.3fm.nl/gemist#ajax/overlay/g ... 3015/52415

In hogere kwaliteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 15:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lekker euforische nummertje hoor ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 17:19 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Ik vind m leuk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 18:22 
 
Hardtraxx Veteran

dikke plaat hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 21:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Staat me ook erg aan. Melodie is "simpel", maar daarom ook erg effectief. DV8 zijn stem vind ik er mooi bij passen en is ook niet te overdreven aanwezig. Compleet geheel. Ja, prima!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 22:51 
 
Artiest

Khadber schreef:
Staat me ook erg aan. Melodie is "simpel", maar daarom ook erg effectief. DV8 zijn stem vind ik er mooi bij passen en is ook niet te overdreven aanwezig. Compleet geheel. Ja, prima!


Helemaal mee eens, prima plaat :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2012 00:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

zeer puike plaat. meestal geen fan van dergelijk lange vocals en samenwerkingen met mc's, maar vind het hier een toegevoegde waarde. En erg fijne melodielijn, simpel en doeltreffend zoals al eerder is gezegd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2012 12:52 
 
Hardtraxxer

Hoe doet ie het toch weer ^^ Heerlijke aanstekelijke plaat! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2012 13:06 
 
Hardtraxx Elite

behoorlijk saai
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2012 13:10 
 
Hardtraxx Veteran

Case Dj schreef:
Ik vind m leuk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 13:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

klonk wel vet gisteren :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 15:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

De intro lijkt net een mix van de Tonight remix en Yellow Minute, op zich wel leuk. Vocals doen me wederom niks en de climax moet ik nog een paar keer goed luisteren denk ik, simpel vind ik vaak iets hebben, maar hier komt het nog wat saai over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 19:00 
 
Hardtraxxer

Ik vind hem nog wel wat hebben!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 19:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hardstyle007 schreef:
Ik vind hem nog wel wat hebben!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 00:28 
 
Hardtraxxer

Uit welke set komt dit nummer eigenlijk? kan die nergens terug vinden >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 00:33 
 
Hardtraxx Elite

DFH schreef:
Uit welke set komt dit nummer eigenlijk? kan die nergens terug vinden >.<


Deze is gedraaid tijdens Defqon.1 en hij is gedraaid tijdens Hard Style Friday door Psyko Punkz op 3fm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 01:11 
 
Hardtraxxer

jambekkie schreef:
DFH schreef:
Uit welke set komt dit nummer eigenlijk? kan die nergens terug vinden >.<


Deze is gedraaid tijdens Defqon.1 en hij is gedraaid tijdens Hard Style Friday door Psyko Punkz op 3fm.
Ja daarom vroeg ik het me af omdat het filmpje in de beginpost je MC Villain er door heen hoort. Dus vroeg ik me af uit welke set die kwam want heb hem alleen Wildstylez horen draaien toen op Defqon. 1
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 13:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit vind ik het perfecte voorbeeld van een lekkere mainstream track! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2012 04:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Net bijna volledig in HWS gehoord, erg mooi nummer ondanks dat ie zo simpel is :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2012 08:19 
 
Hardtraxxer

net niet-climax..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2012 13:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vind deze wel lekker :D
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks