Artiest: Zany & DV8
Track(s): Nothing else matters (DV8 ROCKS! 2015 Refix)
Sample/video:
24:52
Track(s): Nothing else matters (DV8 ROCKS! 2015 Refix)
Sample/video:
24:52
Keeping The Rape Alive.BuzzLightyear wrote:dit is gewoon rape.
Maar het voegt ook totaal niks toe..klapstoel wrote:Vind het best meevallen hoe dit 'geraped' is. Het gaat het origineel zeker niet overtreffen, maar zo slecht is het nou ook weer niet.
Het is IMO minder omdat het origineel 8 jaar geleden gemaakt is en DV8 ROCKS!!!! er niks aan toevoegt.Faalhaas wrote:Snap niet waarom dit minder is dan het origineel. Alles is een beetje voller gemaakt, kicks gaan nog steeds kneiterhoog en de melodie is op héle kleine dingetjes na niet veranderd.
Dan snap ik het denk ik niet. Het is speciaal voor z'n tour gemaakt als ik Kutski geloven mag. Om er dan een 2015 Refix van te maken begrijp ik best en hij heeft door alleen de sounds wat op te krikken het origineel prima in z'n waarde gelaten.jaron123 wrote:Het is IMO minder omdat het origineel 8 jaar geleden gemaakt is en DV8 ROCKS!!!! er niks aan toevoegt.Faalhaas wrote:Snap niet waarom dit minder is dan het origineel. Alles is een beetje voller gemaakt, kicks gaan nog steeds kneiterhoog en de melodie is op héle kleine dingetjes na niet veranderd.
Dat snap je toch wel..