Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Zany & DV8

Track(s): Nothing else matters (DV8 ROCKS! 2015 Refix)

Sample/video:


24:52
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 15:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: hou es op man
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alsjeblieft niet zeg... Het origineel was erg lekker maar dit is gewoon rape.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2015 22:05 
 
Hardtraxxer

BuzzLightyear schreef:
dit is gewoon rape.

Keeping The Rape Alive.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2015 20:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het best meevallen hoe dit 'geraped' is. Het gaat het origineel zeker niet overtreffen, maar zo slecht is het nou ook weer niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2015 00:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
Vind het best meevallen hoe dit 'geraped' is. Het gaat het origineel zeker niet overtreffen, maar zo slecht is het nou ook weer niet.


Maar het voegt ook totaal niks toe..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2015 13:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Snap niet waarom dit minder is dan het origineel. Alles is een beetje voller gemaakt, kicks gaan nog steeds kneiterhoog en de melodie is op héle kleine dingetjes na niet veranderd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2015 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Faalhaas schreef:
Snap niet waarom dit minder is dan het origineel. Alles is een beetje voller gemaakt, kicks gaan nog steeds kneiterhoog en de melodie is op héle kleine dingetjes na niet veranderd.


Het is IMO minder omdat het origineel 8 jaar geleden gemaakt is en DV8 ROCKS!!!! er niks aan toevoegt.
Dat snap je toch wel..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2015 15:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

jaron123 schreef:
Faalhaas schreef:
Snap niet waarom dit minder is dan het origineel. Alles is een beetje voller gemaakt, kicks gaan nog steeds kneiterhoog en de melodie is op héle kleine dingetjes na niet veranderd.


Het is IMO minder omdat het origineel 8 jaar geleden gemaakt is en DV8 ROCKS!!!! er niks aan toevoegt.
Dat snap je toch wel..

Dan snap ik het denk ik niet. Het is speciaal voor z'n tour gemaakt als ik Kutski geloven mag. Om er dan een 2015 Refix van te maken begrijp ik best en hij heeft door alleen de sounds wat op te krikken het origineel prima in z'n waarde gelaten.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks