jaron123 schreef:
Faalhaas schreef:
Snap niet waarom dit minder is dan het origineel. Alles is een beetje voller gemaakt, kicks gaan nog steeds kneiterhoog en de melodie is op héle kleine dingetjes na niet veranderd.
Het is IMO minder omdat het origineel 8 jaar geleden gemaakt is en DV8 ROCKS!!!! er niks aan toevoegt.
Dat snap je toch wel..
Dan snap ik het denk ik niet. Het is speciaal voor z'n tour gemaakt als ik Kutski geloven mag. Om er dan een 2015 Refix van te maken begrijp ik best en hij heeft door alleen de sounds wat op te krikken het origineel prima in z'n waarde gelaten.