Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 23:54 
 
Hardtraxxer

Year Of Summer is nog wel leuk om te luisteren, maar hier match de vocals gewoon totaal niet.. Jammer hopelijk verandert ie hem nog, maar hij produceert natuurlijk wat ie zelf mooi vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 23:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wil echt niet de jankert uithangen, maar dit??? Kom op zeg. Ik heb het zo al niet met langere breaks (maar das persoonlijk). Deze kan gewoon mee uitkomen op de volgende Singstar. Ok dat producers vernieuwend willen zijn, maar hou AUB het genre in ere. Break heeft niets met hardstyle te maken Melodie kan je kort over zijn, zo hoor je er ook 13 in een dozijn. Hij kan veel beter, maar hij moet willen natuurlijk :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 00:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk om een klassieker te horen. Echter niet in dit jasje. Toevallig gehoord toen ik richting Adaro aan het lopen was.

Ik vind het heel jammer om te zeggen, maar ik kijk niet meer standaard uit naar een nieuwe Wildstylez plaat en dat heb ik de afgelopen 4 jaar niet gehad. Er is dit jaar eigenlijk meer matigs van hem uitgekomen dan echt gave platen. Wild Ones was nog aardig en Timeless is zonder vocals een prima plaat, maar aangezien ook hier een vocale versie komt word ik er niet heel vrolijk van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 00:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik dacht dat het niet erger kon, maar een break van serieus meer dan 2 minuten :lol: :lol: .... De mainstream dj's kan ik zowat allemaal niet meer serieus nemen, wat een geldwolven zijn het ook zeg :).

Kutnummer... Misschien wordt het maar eens tijd dat het hele boeltje over de kop vliegt
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 00:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

No thx
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 00:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Ik dacht dat het niet erger kon, maar een break van serieus meer dan 2 minuten :lol: :lol: .... De mainstream dj's kan ik zowat allemaal niet meer serieus nemen, wat een geldwolven zijn het ook zeg :).

Kutnummer... Misschien wordt het maar eens tijd dat het hele boeltje over de kop vliegt


:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 01:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zoals een wijs man ooit zei...


Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 02:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ook ik word hier nu niet bepaald vrolijk van maar Wildstylez heeft na Timeless voorlopig nog wel wat krediet. Al zijn tracks zitten echt ijzersterk in elkaar en ik blijf het één van de beste producers binnen de hardstyle scene vinden. Daarom vind ik het denk ik ook zo jammer om te zien dat hij de laatste tijd voor meer van dit soort tracks/bootlegs lijkt te gaan. Hij heeft uiteraard alle vrijheid om de muziek te maken zoals hij dat wil maar als deze lijn wordt aangehouden ben ik bang dat ik mijn interesse erg snel ga verliezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 02:28 
 
Hardtraxxer

Top track! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 07:42 
 
Hardtraxx Veteran

Maestro N schreef:
Ook ik word hier nu niet bepaald vrolijk van maar Wildstylez heeft na Timeless voorlopig nog wel wat krediet. Al zijn tracks zitten echt ijzersterk in elkaar en ik blijf het één van de beste producers binnen de hardstyle scene vinden. Daarom vind ik het denk ik ook zo jammer om te zien dat hij de laatste tijd voor meer van dit soort tracks/bootlegs lijkt te gaan. Hij heeft uiteraard alle vrijheid om de muziek te maken zoals hij dat wil maar als deze lijn wordt aangehouden ben ik bang dat ik mijn interesse erg snel ga verliezen.


Als hij nog krediet had is dit na deze twee nummers (Year of Summer red.) echt wel verschoten als je het mij vraagt. Dit heeft he-le-maal niks meer met hardstyle te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 09:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

BuzzLightyear schreef:
Ik word echt gestoord van al dat veel te emotionele gezang op een manier die zó ongekend gay klinkt... >.< Flikker nou eens op en ga HARDstyle maken! Geen popmuziek met een snare + basswall eronder...


Ik ben het met je eens maar Wildstylez z'n kicks zijn geen snares met basswalls
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 10:14 
 
Hardtraxx Elite

Zijn we dan nu op het punt beland waar we zelfs gaan huilen om zijn kicks >.< Terwijl hij ongeveer de beste mainstream kicks heeft. Ik hoor in zijn punch geen snare.. sorry.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 10:20 
 
Hardtraxx Elite

Heel jammer dit, weer zo'n jankzangbreak van 2 minuten. Wildstylez laat gelukkig met let's rock en timeless zien dat het ook anders kan, maar hier mag hij van mij wel mee ophouden anders moet ik straks een nieuwe held gaan zoeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 10:21 
 
Hardtraxx Elite

Millard Fillmore schreef:
Heel jammer dit, weer zo'n jankzangbreak van 2 minuten. Wildstylez laat gelukkig met let's rock en timeless zien dat het ook anders kan, maar hier mag hij van mij wel mee ophouden anders moet ik straks een nieuwe held gaan zoeken.


Hoe lang is de break in Timesless dan? (en waarschijnlijk met vocals in de vocal edit)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 10:26 
 
Hardtraxx Elite

emmerick schreef:
Millard Fillmore schreef:
Heel jammer dit, weer zo'n jankzangbreak van 2 minuten. Wildstylez laat gelukkig met let's rock en timeless zien dat het ook anders kan, maar hier mag hij van mij wel mee ophouden anders moet ik straks een nieuwe held gaan zoeken.


Hoe lang is de break in Timesless dan? (en waarschijnlijk met vocals in de vocal edit)


Timeless vind ik een hele dikke plaat, de break doet het m juist voor mij. En zoals je zelf al zegt een vocal edit, die hoef ik dan toch helemaal niet te luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 10:36 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Zelfs ik vind timeless nog vet en dan ook met name de break, maar dat komt misschien dat ik de laatste tijd mee into ambient ben dan into hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 11:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
Als hij nog krediet had is dit na deze twee nummers (Year of Summer red.) echt wel verschoten als je het mij vraagt. Dit heeft he-le-maal niks meer met hardstyle te maken.


Timeless vind ik één van beste tracks van dit jaar tot nu toe, alleen zoals hierboven ook al gezegd heeft dat meer met de ambient-sfeer te maken die ik heel erg kan waarderen. Year of Summer vind ik eigenlijk ook helemaal geen slechte plaat, integendeel, het is gewoon totaal niet mijn ding. Hij heeft dus zeker nog wel krediet maar als hij mij (en vele anderen hier denk ik) als fan wil behouden moet ie nu wel overwegen welke richting het allemaal opgaat. Ik vind het persoonlijk erg jammer dat in mijn ogen de beste mainstream producer voor dit pad lijkt te kiezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 12:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

In de break(s) van Timeless wordt tenminste goed en sfeervol opgebouwd. Dan vind ik het niet erg als het wat langer duurt.

Jammer dat een goede en getalenteerde producer als Wildstylez met zulke dertien in een dozijnplaten moet komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 12:35 
 
Hardtraxx Elite

JEFSKIII schreef:
Wat een stress en gehuil om een liedje ook altijd hier. xd


Dat komt omdat de teleursteling zeer zeer groot is :cry: En de frustratie dat dit steeds vaker gebeurd moet er dan uit hahah.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 12:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Q-Dominic schreef:
Jezus wat een gezeik wederom. De beste man is nog steeds verantwoordelijk voor de Alpha twins producties en heeft laatst ook een remix voor Tatanka gedaan zonder zeikstem en melodie. Maar dat valt allemaal natuurlijk in het niet omdat hij nu twee nummers heeft gemaakt met die Niels Geusebroek.. Zielig weer.

OT: Vind de plaat tot noch toe ook totaal niet boeiend klinken..

Dus omdat hij ook goede nummer maakt en voor andere artiesten nummers maakt, mogen wij zijn slechtere nummers niet negatief beoordelen? Die Niels Geusebroek zong dit nummer mee op ML en daar zit je op een Hardstyle feest toch simpelweg niet op te wachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 15:04 
 
Hardtraxxer

Maximum schreef:
Q-Dominic schreef:
Jezus wat een gezeik wederom. De beste man is nog steeds verantwoordelijk voor de Alpha twins producties en heeft laatst ook een remix voor Tatanka gedaan zonder zeikstem en melodie. Maar dat valt allemaal natuurlijk in het niet omdat hij nu twee nummers heeft gemaakt met die Niels Geusebroek.. Zielig weer.

OT: Vind de plaat tot noch toe ook totaal niet boeiend klinken..

Dus omdat hij ook goede nummer maakt en voor andere artiesten nummers maakt, mogen wij zijn slechtere nummers niet negatief beoordelen? Die Niels Geusebroek zong dit nummer mee op ML en daar zit je op een Hardstyle feest toch simpelweg niet op te wachten.


Dat zeg ik toch niet? Ik beoordeel m zelf ook niet goed maar ik doel op reacties dat hij uit de kast moeten komen, dat alle krediet nu verschoten is en dat het kwalitatief allemaal achteruit gaat wat gewoon de grootste onzin is.
Ik ken weinig producers die zo veelzijdig kunnen produceren, dat staat los van wat ik van dit nummer vind (vind m namelijk nogmaals ook saai 13-in-dozijn klinken).
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dominic, denk dat meer mensen hier doelen op de algehele (af)gang die hardstyle aan het doormaken is de laatste tijd ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 17:29 
 
Hardtraxxer

urbandesigner schreef:
Dominic, denk dat meer mensen hier doelen op de algehele (af)gang die hardstyle aan het doormaken is de laatste tijd ;)


Daar ben ik het (gedeeltelijk) mee eens. Ik ben ook helemaal klaar met al die bootlegs e.d. maar toch vind ik over het algemeen de mainstream weer intressanter dan een jaar geleden als ik kijk naar wat bijvoorbeeld Headhunterz, Frontliner, DBSTF, NC, en ja ook Wildstylez (al dan niet year of summer en deze) produceren.
Wat bijvoorbeeld Coone maakt laat ik lekker links liggen..

Daarbij waren veel reacties in dit topic wel degelijk persoonlijk op Wildstylez gericht :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 18:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

emmerick schreef:
Wacht eerst maar eens op HQ.

Heb ik al gehoord op ML. En dit was dus echt 1000000x niks. Die Grafbroek kwam eerst al live op het podium met Year Of Summer, ging hij er gelukkig vanaf. Komt ie minuten later weer terug. Je zag het publiek gewoon zoeken naar tomaten. Het was jammer dat de poncho's niet ver kwamen. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 12:23 
 
Hardtraxxer

Uiteraard maar wachten op HQ maar zoals ik het hoor lijkt het me zoiets als: Kom Year of Summer is aardige hit, laten we er nog 1 doen!
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks