Year Of Summer is nog wel leuk om te luisteren, maar hier match de vocals gewoon totaal niet.. Jammer hopelijk verandert ie hem nog, maar hij produceert natuurlijk wat ie zelf mooi vind.
Related topics
- View the latest post: Wildstylez & Niels Geusebroek - King For A Day (AOC106)
- View the latest post: Wildstylez feat. Niels Geusebroek - Year Of Summer (Q060D1)
- View the latest post: Wildstylez & Activator ft. Niels geusebroek - Year Of Wesker (Dark Pact's Loudness Special)
- View the latest post: Wildstylez feat. Niels Geusebroek - Year Of Summer
Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
-
DHardtraxxer
- 775 posts member since 2009
- last seen Jul 2024
Wil echt niet de jankert uithangen, maar dit??? Kom op zeg. Ik heb het zo al niet met langere breaks (maar das persoonlijk). Deze kan gewoon mee uitkomen op de volgende Singstar. Ok dat producers vernieuwend willen zijn, maar hou AUB het genre in ere. Break heeft niets met hardstyle te maken Melodie kan je kort over zijn, zo hoor je er ook 13 in een dozijn. Hij kan veel beter, maar hij moet willen natuurlijk
.
Leuk om een klassieker te horen. Echter niet in dit jasje. Toevallig gehoord toen ik richting Adaro aan het lopen was.
Ik vind het heel jammer om te zeggen, maar ik kijk niet meer standaard uit naar een nieuwe Wildstylez plaat en dat heb ik de afgelopen 4 jaar niet gehad. Er is dit jaar eigenlijk meer matigs van hem uitgekomen dan echt gave platen. Wild Ones was nog aardig en Timeless is zonder vocals een prima plaat, maar aangezien ook hier een vocale versie komt word ik er niet heel vrolijk van.
Ik vind het heel jammer om te zeggen, maar ik kijk niet meer standaard uit naar een nieuwe Wildstylez plaat en dat heb ik de afgelopen 4 jaar niet gehad. Er is dit jaar eigenlijk meer matigs van hem uitgekomen dan echt gave platen. Wild Ones was nog aardig en Timeless is zonder vocals een prima plaat, maar aangezien ook hier een vocale versie komt word ik er niet heel vrolijk van.
Ik dacht dat het niet erger kon, maar een break van serieus meer dan 2 minuten
.... De mainstream dj's kan ik zowat allemaal niet meer serieus nemen, wat een geldwolven zijn het ook zeg
.
Kutnummer... Misschien wordt het maar eens tijd dat het hele boeltje over de kop vliegt
Kutnummer... Misschien wordt het maar eens tijd dat het hele boeltje over de kop vliegt
urbandesigner wrote:Ik dacht dat het niet erger kon, maar een break van serieus meer dan 2 minuten![]()
.... De mainstream dj's kan ik zowat allemaal niet meer serieus nemen, wat een geldwolven zijn het ook zeg
.
Ook ik word hier nu niet bepaald vrolijk van maar Wildstylez heeft na Timeless voorlopig nog wel wat krediet. Al zijn tracks zitten echt ijzersterk in elkaar en ik blijf het één van de beste producers binnen de hardstyle scene vinden. Daarom vind ik het denk ik ook zo jammer om te zien dat hij de laatste tijd voor meer van dit soort tracks/bootlegs lijkt te gaan. Hij heeft uiteraard alle vrijheid om de muziek te maken zoals hij dat wil maar als deze lijn wordt aangehouden ben ik bang dat ik mijn interesse erg snel ga verliezen.
-
SHardtraxxer
- 596 posts member since 2012
- last seen Jul 2023
Top track! 
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Als hij nog krediet had is dit na deze twee nummers (Year of Summer red.) echt wel verschoten als je het mij vraagt. Dit heeft he-le-maal niks meer met hardstyle te maken.Maestro N wrote:Ook ik word hier nu niet bepaald vrolijk van maar Wildstylez heeft na Timeless voorlopig nog wel wat krediet. Al zijn tracks zitten echt ijzersterk in elkaar en ik blijf het één van de beste producers binnen de hardstyle scene vinden. Daarom vind ik het denk ik ook zo jammer om te zien dat hij de laatste tijd voor meer van dit soort tracks/bootlegs lijkt te gaan. Hij heeft uiteraard alle vrijheid om de muziek te maken zoals hij dat wil maar als deze lijn wordt aangehouden ben ik bang dat ik mijn interesse erg snel ga verliezen.
Ik ben het met je eens maar Wildstylez z'n kicks zijn geen snares met basswallsBuzzLightyear wrote:Ik word echt gestoord van al dat veel te emotionele gezang op een manier die zó ongekend gay klinkt...Flikker nou eens op en ga HARDstyle maken! Geen popmuziek met een snare + basswall eronder...
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
Zijn we dan nu op het punt beland waar we zelfs gaan huilen om zijn kicks
Terwijl hij ongeveer de beste mainstream kicks heeft. Ik hoor in zijn punch geen snare.. sorry.
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Heel jammer dit, weer zo'n jankzangbreak van 2 minuten. Wildstylez laat gelukkig met let's rock en timeless zien dat het ook anders kan, maar hier mag hij van mij wel mee ophouden anders moet ik straks een nieuwe held gaan zoeken.
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
Hoe lang is de break in Timesless dan? (en waarschijnlijk met vocals in de vocal edit)Millard Fillmore wrote:Heel jammer dit, weer zo'n jankzangbreak van 2 minuten. Wildstylez laat gelukkig met let's rock en timeless zien dat het ook anders kan, maar hier mag hij van mij wel mee ophouden anders moet ik straks een nieuwe held gaan zoeken.
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Timeless vind ik een hele dikke plaat, de break doet het m juist voor mij. En zoals je zelf al zegt een vocal edit, die hoef ik dan toch helemaal niet te luisteren.emmerick wrote:Hoe lang is de break in Timesless dan? (en waarschijnlijk met vocals in de vocal edit)Millard Fillmore wrote:Heel jammer dit, weer zo'n jankzangbreak van 2 minuten. Wildstylez laat gelukkig met let's rock en timeless zien dat het ook anders kan, maar hier mag hij van mij wel mee ophouden anders moet ik straks een nieuwe held gaan zoeken.
Zelfs ik vind timeless nog vet en dan ook met name de break, maar dat komt misschien dat ik de laatste tijd mee into ambient ben dan into hardstyle.
Timeless vind ik één van beste tracks van dit jaar tot nu toe, alleen zoals hierboven ook al gezegd heeft dat meer met de ambient-sfeer te maken die ik heel erg kan waarderen. Year of Summer vind ik eigenlijk ook helemaal geen slechte plaat, integendeel, het is gewoon totaal niet mijn ding. Hij heeft dus zeker nog wel krediet maar als hij mij (en vele anderen hier denk ik) als fan wil behouden moet ie nu wel overwegen welke richting het allemaal opgaat. Ik vind het persoonlijk erg jammer dat in mijn ogen de beste mainstream producer voor dit pad lijkt te kiezen.JVDM wrote: Als hij nog krediet had is dit na deze twee nummers (Year of Summer red.) echt wel verschoten als je het mij vraagt. Dit heeft he-le-maal niks meer met hardstyle te maken.
In de break(s) van Timeless wordt tenminste goed en sfeervol opgebouwd. Dan vind ik het niet erg als het wat langer duurt.
Jammer dat een goede en getalenteerde producer als Wildstylez met zulke dertien in een dozijnplaten moet komen.
Jammer dat een goede en getalenteerde producer als Wildstylez met zulke dertien in een dozijnplaten moet komen.
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Dat komt omdat de teleursteling zeer zeer groot isJEFSKIII wrote:Wat een stress en gehuil om een liedje ook altijd hier.
Last edited by jambekkie on 28 Aug 2012 13:14, edited 1 time in total.
Dus omdat hij ook goede nummer maakt en voor andere artiesten nummers maakt, mogen wij zijn slechtere nummers niet negatief beoordelen? Die Niels Geusebroek zong dit nummer mee op ML en daar zit je op een Hardstyle feest toch simpelweg niet op te wachten.Q-Dominic wrote:Jezus wat een gezeik wederom. De beste man is nog steeds verantwoordelijk voor de Alpha twins producties en heeft laatst ook een remix voor Tatanka gedaan zonder zeikstem en melodie. Maar dat valt allemaal natuurlijk in het niet omdat hij nu twee nummers heeft gemaakt met die Niels Geusebroek.. Zielig weer.
OT: Vind de plaat tot noch toe ook totaal niet boeiend klinken..
-
QHardtraxxer
- 959 posts member since 2009
- last seen May 2015
Dat zeg ik toch niet? Ik beoordeel m zelf ook niet goed maar ik doel op reacties dat hij uit de kast moeten komen, dat alle krediet nu verschoten is en dat het kwalitatief allemaal achteruit gaat wat gewoon de grootste onzin is.Maximum wrote:Dus omdat hij ook goede nummer maakt en voor andere artiesten nummers maakt, mogen wij zijn slechtere nummers niet negatief beoordelen? Die Niels Geusebroek zong dit nummer mee op ML en daar zit je op een Hardstyle feest toch simpelweg niet op te wachten.Q-Dominic wrote:Jezus wat een gezeik wederom. De beste man is nog steeds verantwoordelijk voor de Alpha twins producties en heeft laatst ook een remix voor Tatanka gedaan zonder zeikstem en melodie. Maar dat valt allemaal natuurlijk in het niet omdat hij nu twee nummers heeft gemaakt met die Niels Geusebroek.. Zielig weer.
OT: Vind de plaat tot noch toe ook totaal niet boeiend klinken..
Ik ken weinig producers die zo veelzijdig kunnen produceren, dat staat los van wat ik van dit nummer vind (vind m namelijk nogmaals ook saai 13-in-dozijn klinken).
Dominic, denk dat meer mensen hier doelen op de algehele (af)gang die hardstyle aan het doormaken is de laatste tijd 
-
QHardtraxxer
- 959 posts member since 2009
- last seen May 2015
Daar ben ik het (gedeeltelijk) mee eens. Ik ben ook helemaal klaar met al die bootlegs e.d. maar toch vind ik over het algemeen de mainstream weer intressanter dan een jaar geleden als ik kijk naar wat bijvoorbeeld Headhunterz, Frontliner, DBSTF, NC, en ja ook Wildstylez (al dan niet year of summer en deze) produceren.urbandesigner wrote:Dominic, denk dat meer mensen hier doelen op de algehele (af)gang die hardstyle aan het doormaken is de laatste tijd
Wat bijvoorbeeld Coone maakt laat ik lekker links liggen..
Daarbij waren veel reacties in dit topic wel degelijk persoonlijk op Wildstylez gericht
Heb ik al gehoord op ML. En dit was dus echt 1000000x niks. Die Grafbroek kwam eerst al live op het podium met Year Of Summer, ging hij er gelukkig vanaf. Komt ie minuten later weer terug. Je zag het publiek gewoon zoeken naar tomaten. Het was jammer dat de poncho's niet ver kwamen.emmerick wrote:Wacht eerst maar eens op HQ.
-
QHardtraxxer
- 152 posts member since 2011
- last seen Mar 2016
Uiteraard maar wachten op HQ maar zoals ik het hoor lijkt het me zoiets als: Kom Year of Summer is aardige hit, laten we er nog 1 doen!