Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 20:30 
 
Hardtraxx Newbie

Artiest: Wildstylez

Track(s): Delay Distortion ( Atmozfears Remix )

Sample/video:

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 20:39 
 
Hardtraxxer

Atmozfears Remix ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 20:41 
 
Hardtraxx Newbie

Dutch92 schreef:
Atmozfears Remix ;)


Thanks :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 20:42 
 
Hardtraxx Elite

Dutch92 schreef:
Atmozfears Remix ;)

Bronnetje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 20:43 
 
Hardtraxxer

Kicks vlogen weer alle kanten uit :sick:
Geef mij maar t origineel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 20:44 
 
Hardtraxx Addict

Melodie blijft lekker hangen en is erg aanstekelijk, over de kicks heb ik niet veel te zeggen, maar ik hoop in ieder geval dat ze vol klinken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 20:47 
 
Hardtraxx Veteran

why wtf why? afblijven hiervan... en al helemaal de Atmozfears :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 20:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


Dat is dus deze
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 20:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nee dankjewel.
Vind het origineel een prachtige plaat die erg wordt ondergewaardeerd trouwens :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 21:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voegt totaal niets toe aan het origineel, wat overigens zoals Daan zegt, een prachtige plaat is die je eigenlijk nooit hoort.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 22:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Nee dankjewel.
Vind het origineel een prachtige plaat die erg wordt ondergewaardeerd trouwens :)

Helemaal mee eens. Misschien dat deze remix me wel kan bekoren, maar dat hoor ik dan wel in hogere kwaliteit.
De melodie van het origineel is trouwens fantastisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 22:07 
 
Hardtraxx Addict

Daveytl schreef:
dawasiknie schreef:
Nee dankjewel.
Vind het origineel een prachtige plaat die erg wordt ondergewaardeerd trouwens :)

Helemaal mee eens. Misschien dat deze remix me wel kan bekoren, maar dat hoor ik dan wel in hogere kwaliteit.
De melodie van het origineel is trouwens fantastisch.

Precies! En dan die geweldige drive die ook nog in het origineel zit, daar valt gewoon niet aan te tippen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 22:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Orgineel vind ik zelf inderdaad ook een topplaat, een van de beste platen van Wildstylez. Op lage kwaliteit klinkt die melodie op zich wel goed, ligt iets minder makkelijk in het gehoor dan die van Wildstylez, maar dat hoeft ook geen probleem te zijn. Benieuwd naar de verdere sound.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 22:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gisteren op Knockout voor het eerst gehoord, topplaatje dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 10:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb deze plaat in HQ gehoord! Klinkt erg vet! Origineel is natuurlijk niet te overtreffen, maar deze mag er zeker zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 13:21 
 
Hardtraxxer

Haalt het toch echt bij lange na niet t.o.v. het origineel hoor! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 20:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

origineel is beter :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 20:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zware teleurstelling dacht eindelijk 't origineel te horen (geweldige melo!), maar nee. Toch klinkt de melodie in deze ook wel aardig, maar vond helaas de kicks wel een heel stuk minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 12:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Orgineel is zwaar ondergewaardeerd. En zal nooit geƫvenaard worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 13:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Voegt totaal niets toe aan het origineel, wat overigens zoals Daan zegt, een prachtige plaat is die je eigenlijk nooit hoort.

Dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 00:07 
 
Hardtraxxer

http://www.youtube.com/watch?v=Aybtvs2sYSA

@ 2,17
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 00:46 
 
Hardtraxx Elite

Beetje nutteloze remix dit, de originele is veeeeel maar dan ook veeel beter!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 16:06 
 
Hardtraxx Addict

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 16:29 
 
Hardtraxx Elite

Opzich wel leuke plaat maar geef mij maar het Original ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Nee dankjewel.
Vind het origineel een prachtige plaat die erg wordt ondergewaardeerd trouwens :)

Deze

Dennis93 schreef:
Kicks vlogen weer alle kanten uit :sick:
Geef mij maar t origineel :)

En deze
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks