Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2013 15:22 

Hardtraxx Veteran

Wildstylez - Delay Distortion (Atmozfears Remix) (SCANTRAXX125)

Label: Scantraxx Records
WEB release: 10/06/2013

Tracks:
Delay Distortion (Atmozfears Remix)

Samples:

Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2013 15:30 

Hardtraxx Addict

Origineel een van de beste platen ooit gemaakt.
Nee, sorry, mag je niet remixen. Erg jammer überhaupt dat er een poging wordt gewaagd.
Dit hoor je mij niet gauw zeggen, maar bij deze toch wel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2013 15:47 

Hardtraxx Elite

Geen bal aan, next. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2013 16:01 

Hardtraxx Veteran

Als ze zo steeds alle Atmozfears tracks 1 voor 1 releasen zijn ze al weggerot in hun doodskist als alle tracks zijn uitgekomen....
OT: Doet me weinig. Vind de tracks van Atmozfears te veel van hetzelfde klinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2013 16:16 

Hardtraxx Addict

Het origineel is een van de geniaalste melodieën ooit met geweldig veel drive, dus je hebt wel een flink stel ballen nodig om het aan te durven om zo'n prachtige track te remixen. Vanuit dat opzicht verdienen ze zeker credits. Helaas is de remix voor mij, zoals ik eigenlijk al had verwacht, niet geslaagd. Het is geen verrijking t.o.v. het origineel. Er valt niks terug te horen van de originele melodie en er zit 0 drive in deze track. Dat is nou juist wat Delay Distortion kenmerkt en het is jammer dat niet 1 van die 2 kenmerken terug te horen valt in deze remix. De plaat op zich is leuk, maar als remix is het helaas niet geslaagd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2013 16:46 

Hardtraxx Veteran

Geen enkel element uit deze track is beter dan het origineel. Ik kan deze track niet beluisteren zonder aan het origineel te denken, misschien dat het dan aan mij ligt.

Geef mij naar tracks als Monster, Destroy & Up Top!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2013 17:43 

Hardtraxx Crew

Slappe remix van een ontzettend bazig origineel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2013 18:01 

Hardtraxx Addict

Eens met Kwisniks, dit soort tracks kun je eigenlijk gewoon beter niet remixen omdat je ze toch niet kunt overtreffen. Niet dat noodzakelijk het doel is van een remix maar dit valt gewoon volledig in het niet vergeleken met het origineel. Beetje hetzelfde verhaal als bij die Arkaine remix van Project 1.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2013 18:02 

Hardtraxx Veteran

Kwisniks schreef:
Het origineel is een van de geniaalste melodieën ooit met geweldig veel drive, dus je hebt wel een flink stel ballen nodig om het aan te durven om zo'n prachtige track te remixen. Vanuit dat opzicht verdienen ze zeker credits. Helaas is de remix voor mij, zoals ik eigenlijk al had verwacht, niet geslaagd. Het is geen verrijking t.o.v. het origineel. Er valt niks terug te horen van de originele melodie en er zit 0 drive in deze track. Dat is nou juist wat Delay Distortion kenmerkt en het is jammer dat niet 1 van die 2 kenmerken terug te horen valt in deze remix. De plaat op zich is leuk, maar als remix is het helaas niet geslaagd.

Helemaal 100% mee eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2013 18:05 

Hardtraxx Veteran

Kansloos. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2013 18:09 

Hardtraxx Addict

Leonidas schreef:
De plaat op zich is leuk, maar als remix is het helaas niet geslaagd.

dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2013 18:19 

Hardtraxxer

Jezus wat kut.
Dan hoor je die bazenvocal en dan komt er zo'n zaadmelodie :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2013 18:26 

Hardtraxx Addict

Zwakke remix en ik wacht nog steeds op een Atmozfears plaat die me aanspreekt -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2013 18:28 

Hardtraxx Newbie

haters, deze is echt super gaaf!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2013 18:43 

Hardtraxx Veteran

toottoot schreef:

geen haten, gewoon kwestie van smaak

OT: inderdaad. Overtreft het origineel zeker niet. Leuke plaat meer niet , leuk geprobeerd maar tevens zoals ik al zei, het is niet te overtreffen. De remix mist ook zeker de drive die het origineel had. En dan ook nog eens zo'n kansloze break naar de climax toe met vogeltjes erin.... wat heeft dat met de 'Delay Distortion' te maken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2013 19:04 

Hardtraxx Veteran

toottoot schreef:

Welkom op de lijst! :D

OT: Geen kut aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2013 22:13 

Bierkoning

Misschien dat dit op zichzelf niet eens zo'n slechte track is, maar omdat ik steeds het origineel in m'n achterhoofd heb kan ik hem niet echt waarderen. Jammer is ook dat de kans groter is dat Wildstylez nu deze remix gaat draaien dan het origineel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2013 22:20 

Hardtraxxer

Ik vind het echt een bazenremix, vind de gehele intro supervet! :love: heerlijke drive hoor..melodie vind ik iets minder maar ook zeker niet zwak :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2013 23:35 

Ik heb het geluid zacht staan, maar de mid-intro vind ik toch nog best bouncy. Kan het best aanhoren! Heb het origineel nét iets te vaak gehoord dus een nieuw jasje kan ik misschien nog wel aanhoren. Let's see.

Oke, ik vind dit dus echt niet zo'n kansloze plaat als dat hier beweerd wordt. Het heeft een best lekker sfeertje. Soms moeten we niet zoveel vasthouden aan dingen van 'vroeger', zoals bijvoorbeeld nu met het gevoel van het origineel. Het huppeltje zit er nog lekker in, melodie heeft een prima subtiele switch.

Duruz; volgens mij vindt jij dit leuk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2013 00:46 

Hardtraxxer

Was dit dan voor Troll remix!
Duidelijk dat scantraxx hier gauw vanaf wilt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2013 08:13 

Davalize schreef:
Dan hoor je die bazenvocal en dan komt er zo'n zaadmelodie :yawn:

Dat is het eerste dat ik dacht, jammer...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2013 09:57 

Hardtraxx Addict

Zygoma schreef:
Geen bal aan, next. :/

SL8492 schreef:
Als ze zo steeds alle Atmozfears tracks 1 voor 1 releasen zijn ze al weggerot in hun doodskist als alle tracks zijn uitgekomen....
OT: Doet me weinig. Vind de tracks van Atmozfears te veel van hetzelfde klinken.

wootum schreef:
Slappe remix van een ontzettend bazig origineel.

Gangsterdwerg schreef:
Kansloos. :')

Stokbrood schreef:
Zwakke remix en ik wacht nog steeds op een Atmozfears plaat die me aanspreekt -.-

RoBinVdHaRdStYleR schreef:
Was dit dan voor Troll remix!
Duidelijk dat scantraxx hier gauw vanaf wilt.

Dit soort reacties... En het dan gek vinden dat artiesten weglopen van Hardtraxx. Onderbouw gewoon eens fatsoenlijk wat je van iets vind. Dit is gewoon alles kut enter. Daar heeft helemaal niemand wat aan.

Verder vind ik het een geslaagde plaat! Of hij het origineel overtreft, dat durf ik niet helemaal te zeggen. Denk het niet. Opzich vind ik het een goed punt dat je herkenbare elementen terug hoort. Het komt lekker uit de verf en het is natuurlijk een remix. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2013 10:01 

Donateur

Deze slechte remix deed mij vanmorgen opstaan met het origineel, wat eigenlijk nogmaals onderstreepte hoe kut deze remix is.

En hou is op met dat gelik van artiesten/mods/het beleid man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2013 10:06 

Hardtraxx Addict

Gelik? Nee, dat is mijn mening. Nazale geeft wat dat betreft het perfecte voorbeeld:

Nazale schreef:
Ik heb het geluid zacht staan, maar de mid-intro vind ik toch nog best bouncy. Kan het best aanhoren! Heb het origineel nét iets te vaak gehoord dus een nieuw jasje kan ik misschien nog wel aanhoren. Let's see.

Oke, ik vind dit dus echt niet zo'n kansloze plaat als dat hier beweerd wordt. Het heeft een best lekker sfeertje. Soms moeten we niet zoveel vasthouden aan dingen van 'vroeger', zoals bijvoorbeeld nu met het gevoel van het origineel. Het huppeltje zit er nog lekker in, melodie heeft een prima subtiele switch.

Duruz; volgens mij vindt jij dit leuk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2013 10:14 

Donateur

De simpelheid en het daarmee dromerige van het origineel maakt de plaat zo geniaal, dat ik deze remix niet kan waarderen heeft niets te maken met het feit dat ik mij teveel vasthoudt aan het origineel. Daarnaast zegt "Kansloos :')" van Gangsterdwerg mij veel meer dan uitgebreide ophemel posts van members die ik niet ken. Kutplaat dus..
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle