Dennis93 schreef:
Kicks vlogen weer alle kanten uit
:') zo'n standaard comment dit. Anders zeg je ook even dat het een 13/12 track is, dat is hip.
Dennis93 schreef:
Geef mij maar t origineel

Yep, mee eens. Ik vind dit wel oke klinken maar was niet nodig geweest. Het heeft de feel van het origineel niet.