Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 18:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dennis93 schreef:
Kicks vlogen weer alle kanten uit :sick:

:') zo'n standaard comment dit. Anders zeg je ook even dat het een 13/12 track is, dat is hip.

Dennis93 schreef:
Geef mij maar t origineel :)


Yep, mee eens. Ik vind dit wel oke klinken maar was niet nodig geweest. Het heeft de feel van het origineel niet.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks