Jah nu je het zegt
Daarom vind ik hem ook zo lekker waarschijnlijk
Jah nu je het zegt
express. wist nog niet dat je met 'schakel bbcode uit' de link ongedaan kon maken dus deed er maar f een spatie tussenJolle wrote:Is die spatie nou expres of niet..
Ik quote mijzelf ff omdat ik de melodie toch wel geniaal vindtflevoboys wrote:Intro is leuk. De vocals daarin tegen vind ik niet heel storend, maar ook niet vet ofzo.
De melodie luistert lekker weg, best leuk plaatje dus.
Of ScantraxxSquid wrote:Digital age heeft toch echt een paar pareltjes liggen nu
Oh vandaar, ik maar zoeken naar de spatie. Helemaal vergeten dat je BBCode uit kon zetten op PhpBB.Lyst wrote:Wat is er zo grappig timothy?
Dat ik BBcode voor mijn post heb uitgezet zodat hij het niet doet? Anders ziet ie een filmpje ipv de code die hij zoekt..
Weet niet waar jij ´t over hebt? Post een paar smileys omdat ik dacht dat Lyst (eindelijk) eens de fout in ging en dat vind jij een bash? Waar heb je me dat eerder zien doen dan, aangezien je 't over m'n mentaliteit hebt?Qre8ive wrote:Bashers mentaliteit ... word gelijk een bash in gezien terwijl je gewoon serieus iemand helpt.Lyst wrote:Wat is er zo grappig timothy?
Dat ik BBcode voor mijn post heb uitgezet zodat hij het niet doet? Anders ziet ie een filmpje ipv de code die hij zoekt..
Oooh nee, ik dacht dat hij er gewoon alsnog een foutje in had gemaakt ofzo. Snapte ook wel dat hij iemand probeerde te helpen. ;-)Qre8ive wrote:\
Zo kwam het op mij over... alsof je dacht dat hij het expres deed zodat die video niet te zien was gezien de hoeveelheid en het type smiley dat je gebruikte. Het was dan ook serieus wat hij postte en duidelijk niet echt grappig ofzo
HelaasTiMOTHYb wrote:Weet niet waar jij ´t over hebt? Post een paar smileys omdat ik dacht dat Lyst (eindelijk) eens de fout in ging