Beter komt deze heel snel!!!
Wat een track!!
Wat een track!!
Foxbuster wrote:http://www.youtube.com/watch?v=_1cze56zgY0
Remix?
Ik dacht hetzelfde :')baronpilsener wrote:OnderschriftwaardigJefQ wrote:Laat me raden.. Hij bestelt hier de overgebruikte synthfilet in een 2.5 jaar oud jasje van geldbiljetten met zijn eigen hoofd erop.
Kun je nou echt niks normaals posten?SillieLove wrote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt hoor, mag best een ban uitgerijkt worden aan dit figuur.wootum wrote:Kun je nou echt niks normaals posten?SillieLove wrote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Van BH ?Khadber wrote:Kan misschien te maken hebben met het nieuwe album wat aangekondigd is?
Niet te hopen..dylanhardstyle wrote:Van BH ?Khadber wrote:Kan misschien te maken hebben met het nieuwe album wat aangekondigd is?
Blabla. Wat maakt het nou uit of er een album komt of niet.Dream Chaser wrote:Niet te hopen..dylanhardstyle wrote:Van BH ?Khadber wrote:Kan misschien te maken hebben met het nieuwe album wat aangekondigd is?
Dit is wat hij er over schrijft. Ik zou gewoon even rustig afwachten wat er komt, want ik neem aan dat zij ook graag een graantje van het succes mee willen pikken.What do you have planned for the next year?
I'm working on a new album, due to release before summer. Before you can expect the release of the City2City samplers and of course, the official release of Lose my Mind.