Ik vind dit echt een wazig nummer. Zit echt een hele fijne intro in, maar de rest is bagger. Melodie trekt me niet, kicks mwamwa, om over de vocals nog maar te zwijgen
Vind de intro echt totaal niet bij de rest van het nummer passen.
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
-
A
Ben wel bang dat dit de nieuwe Just As Easy word...
dat komt doordat Brennan Heart de meest inspiratierijke producer van de hele scene is.Froozen wrote:Lekker plaatje, alleen weer jammer dat iedereen meteen al 't goede naar Wildstylez schuift, en al 't "mindere" naar Brennan Heart.
Ook de synth hoor, we weten allemaal hoe de synth zou klinken als het een BH solo was.Qre8ive wrote:Alleen de kicks hoor je over duidelijk dat Wildstylez eraan gezeten heeft... voor de rest vind ik het ook niet echt een typische Wildstylez track, maar dat kan aan mij liggen
HahahaDakpan wrote:Ook de synth hoor, we weten allemaal hoe de synth zou klinken als het een BH solo was.Qre8ive wrote:Alleen de kicks hoor je over duidelijk dat Wildstylez eraan gezeten heeft... voor de rest vind ik het ook niet echt een typische Wildstylez track, maar dat kan aan mij liggen
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Vind deze wel vet eigenlijk. Die vocals pakken me op de juiste manier. Dit gecombineerd met een leuke melodie maken dit een geschikte plaat 
Heerlijke intro! Knalde er 2x goed hard door op Q-Base 
-
A
Down and out with my dumb friends, ready to misbehave
forget about monday to friday
cause I've been working like a slave
creepin' towards the weekend,
MDMAble to shine
bringing me down to the deep end
back off, back off!
and let me lose my mind

forget about monday to friday
cause I've been working like a slave
creepin' towards the weekend,
MDMAble to shine
bringing me down to the deep end
back off, back off!
and let me lose my mind
Wat zijn brennan heart elementen in deze track dan? Hoor er vrij weinig, buiten de vocals..?Froozen wrote:Lekker plaatje, alleen weer jammer dat iedereen meteen al 't goede naar Wildstylez schuift, en al 't "mindere" naar Brennan Heart.
Nee joh, het is toeval dat de collabs van Brennan vaak goed ontvangen worden en dat de solo's allemaal zo inspiratieloos en goedkoop scoren zijn.
Als we Brennan Heart niet hadden gehad, dan had half Nederland nu al onder water gestaan.
Wees blij dat er mensen zijn die recyclen
Als we Brennan Heart niet hadden gehad, dan had half Nederland nu al onder water gestaan.
Wees blij dat er mensen zijn die recyclen
Brrrrr...wat een kippevelnummer zeg!
Break en climax...zo vet!
Break en climax...zo vet!
vind dit een heel lekker nummer, weinig BH invloeden wat alleen maar positief is want daar staat de laatste tijd niemand meer op te wachten 
-
MHardtraxx Newbie
- 26 posts member since 2011
- last seen Aug 2013
hoop rare opmerkingen hier.
Wake up is ook een hitje, en je gaat me toch niet vertellen dat the prophet die track heeft gemaakt.
zelfde release Till u Believe, zwaar lekkere track.
Wordt idd weer een hoop gebasht hier.
Persoonlijk vind ik de vocals super lekker en weet ik zeker dat dit weer een hitje gaat worden.
Raar dat al BH zijn collabs hitjes worden en het continu aan de andere partij zou liggen...
en dat gezeik over elementen is helemaal onzin.... mits je zelf erbij hebt gezeten in de studio.
Ik vind de track gewoon lekker en zal hem vaak draaien op los gaan
Wake up is ook een hitje, en je gaat me toch niet vertellen dat the prophet die track heeft gemaakt.
zelfde release Till u Believe, zwaar lekkere track.
Wordt idd weer een hoop gebasht hier.
Persoonlijk vind ik de vocals super lekker en weet ik zeker dat dit weer een hitje gaat worden.
Raar dat al BH zijn collabs hitjes worden en het continu aan de andere partij zou liggen...
en dat gezeik over elementen is helemaal onzin.... mits je zelf erbij hebt gezeten in de studio.
Ik vind de track gewoon lekker en zal hem vaak draaien op los gaan
-
BHardtraxxer
- 135 posts member since 2011
- last seen Mar 2020
lekker nummer! die intro knalt erin! 
http://www.youtube.com/watch?v=JP6Tz5tP ... ideo_title
kan iemand me trouwens vertellen hoe ik youtube filmpjes in een post zet
Elke plaat die wildstylez maakt, raakt je gewoon direct!

door op het "youtube" knopje te drukken boven het tekstvakje daar zet je dan je link tussen, en klaarJuupie wrote:http://www.youtube.com/watch?v=JP6Tz5tP ... ideo_title
![]()
En het gedeelte na de "&" van de URL af te halen, inclusief de & zelf, dus:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=JP6Tz5tP8EE[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=JP6Tz5tP8EE[/youtube]
Lyst wrote:En het gedeelte na de "&" van de URL af te halen, inclusief de & zelf, dus:
View on YouTube
topLyst wrote:En het gedeelte na de "&" van de URL af te halen, inclusief de & zelf, dus:
[youtube]http: //www.youtube.com/watch?v=JP6Tz5tP8EE[/youtube]
Is die spatie nou expres of niet..