Hard Twins schreef:
Whahaha dit de anthem voor 10 jaar Intents
Toen ik deze track voor het eerst hoorde dacht ik ooh een leuk standaard wildstylez trackje en had ik never nooit niet gedacht dat dit een anthem zou zijn.
Als losse zomer track krijg hij van mijn wel een 7tje
maar als 10 jaar Intents Anthem echt een 2 want voor mij is het echt zo gegaan van Wildstylez wil je een anthem maken voor Intents. Ja tuurlijk maar ik zorg wel dat hij ook nog in de top 40 past dus ik zal geen elementen erin stoppen die te maken hebben met het Festival

Besef je dat in die 10 jaar Intents ook helemaal is aangetast? Ik bedoel, kaarten zijn binnen no time uitverkocht.
Anthem past dus prima bij het volk wat daar heen gaat.
Alles wat ik zeg heeft niet te maken met de mensen die op het festival komen maar om de kwaliteit van de Anthems. Die worden steeds slechten en tegenwoordig is elke track een Anthem. Vroeger was een Anthem iets speciaals iets wat te maken had met het festival. Maar dat is niet meer, wat ik bedoel is dat je gewoon niet meer hoort wat wel een anthem is en wat niet. En dat vind ik vrij ernstig vooral als je een jubileum hebt.