Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 01:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jro_ schreef:
Hard Twins schreef:
Whahaha dit de anthem voor 10 jaar Intents :/

Toen ik deze track voor het eerst hoorde dacht ik ooh een leuk standaard wildstylez trackje en had ik never nooit niet gedacht dat dit een anthem zou zijn. :lol:

Als losse zomer track krijg hij van mijn wel een 7tje
maar als 10 jaar Intents Anthem echt een 2 want voor mij is het echt zo gegaan van Wildstylez wil je een anthem maken voor Intents. Ja tuurlijk maar ik zorg wel dat hij ook nog in de top 40 past dus ik zal geen elementen erin stoppen die te maken hebben met het Festival :lol:


Besef je dat in die 10 jaar Intents ook helemaal is aangetast? Ik bedoel, kaarten zijn binnen no time uitverkocht.
Anthem past dus prima bij het volk wat daar heen gaat.

Alles wat ik zeg heeft niet te maken met de mensen die op het festival komen maar om de kwaliteit van de Anthems. Die worden steeds slechten en tegenwoordig is elke track een Anthem. Vroeger was een Anthem iets speciaals iets wat te maken had met het festival. Maar dat is niet meer, wat ik bedoel is dat je gewoon niet meer hoort wat wel een anthem is en wat niet. En dat vind ik vrij ernstig vooral als je een jubileum hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 08:28 
 

Fekete schreef:
Topic even opgeschoond. Discussiëren is goed, hou het niveau alleen wat hoger aub ;)


Nogmaals, alleen was dit de laatste keer ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 09:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind het echt wel een lekker nummertje!
opzwepende melodie, lekkere vocals en die kicks vind ik hier wel bij passen! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 10:03 
 
Hardtraxx Veteran

ik vind dit echt radiomuziek te lange break.. melodie ook standaard en de kicks.. als je het kicks mag noemen
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 13:48 
 
Hardtraxxer

Waarom is mijn reactie weggehaald?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ThaMaster schreef:
Waarom is mijn reactie weggehaald?

Kwam een aardige discussie op, geleid door de mijne xd maar vond de mod niet zo leuk blijkbaar.

Blijft overigens een plaat die ik geen hardstyle meer wil noemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahaha dit is zo slecht wat een dieptepunt. xd Waar is de kick en waar is de hardstyle. xd
Lekker hartjes maken en hakkuh op 3fm. Idiootheid ten top. Ook dat youtube volk alsof ik eerst een track hardstyle track mag maken alvorens ik kritiek mag geven op een battie trackje wat een dom pauper volk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 14:27 
 

ThaMaster schreef:
Waarom is mijn reactie weggehaald?


Je moet hier elke minuut inloggen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 15:04 
 
Hardtraxx Newbie

Was eerst niet zo blij met deze track, maar ik vind hem nu toch wel erg lekker! Heerlijk zomers! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 20:00 
 
Hardtraxx Addict

Dit is wel het meest dramatische wat een top producer als Wildstylez de aflopen jaren heeft gemaakt. Ik kan hier helemaal niets mee, al is de melodie nog wel zomers. Maar waar zijn de kicks >.< .
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 12:01 
 

Neem aan dat deze ook wel mag komen voor zaterdag? Nog niks over bekend?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 12:08 
 
Hardtraxx Elite

Sorry hoor, maar wat een trieste bedoeling :')
Je focus alleen maar op de vocalen en de melodie leggen. Het nummer is gewoonweg niet om aan te horen.
Zo'n beetje iedere artiest had er iets beters van gemaakt. Erg jammer dat Wildstylez deze kant op is uitgeslagen.
Erg triest dit....
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 12:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Draait hij deze zelf eigenlijk wel eens? In geen enkel lijstje terug zien komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 14:38 
 

Steffnov schreef:
Draait hij deze zelf eigenlijk wel eens? In geen enkel lijstje terug zien komen


Welke lijstjes dan sinds HWS? (Emporium idd niet nee.)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jro_ schreef:
Steffnov schreef:
Draait hij deze zelf eigenlijk wel eens? In geen enkel lijstje terug zien komen


Welke lijstjes dan sinds HWS? (Emporium idd niet nee.)

Daarom vraag ik het ;) vond het al opvallend dat hij hem daar niet draaide
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 11:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 12:35 
 

Heerlijk trackje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 13:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zo alleen de climax blijf ik wel erg vet vinden op de vocals na. Erg lekkere melodie, toch hadden de kicks wel heel iets harder gemogen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 14:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een belieber plaat...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 15:28 
 
Hardtraxxer

Ik stel voor dat Wildstylez na zijn boeking bij Dancetour daar vooral lekker blijft. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 15:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Voor een anthem een prima nummertje. Beter dan die van Decibel en Defqon in ieder geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee, totaal niet mijn ding. Vind de vocals ook gewoon niveautje 'Year of Summer', alleen hier is er geen 'Ooooooh hooooo hoooooo'
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het eigenlijk dikke vette kaas maar toch wel weer lekker.
Vocal is een beetje té. Na YoS constant op de radio te horen heb ik het daar wel mee gehad.
Toch zou ik op een feest stiekem m'n aansteker door de lucht zwaaien terwijl ik luidkeels de tekst schreeuw die ik maar half ken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 17:55 
 
Hardtraxx Veteran

Dubmix zou heel fijn zijn, want die melodie blijft geweldig in je kop zitten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 18:00 
 
Hardtraxx Addict

Melodie is ijzersterk, kicks zijn zwak en de vocals hadden niet gehoeven. Ik erger me er niet aan om deze 1x te horen zaterdag (en/of zondag).
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks