Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 18:33 
 
Hardtraxx Addict

Vond er in het begin maar niks aan maar begin hem al leuker te vinden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 19:11 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Was een post op Harderstate aan het lezen en dacht huh heb ik die Blutonium Boy plaat nog aanstaan, bleek het deze te zijn :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 19:12 
 
Hardtraxxer

mrazura schreef:
Hahahaha dit is zo slecht wat een dieptepunt. xd Waar is de kick en waar is de hardstyle. xd
Lekker hartjes maken en hakkuh op 3fm. Idiootheid ten top. Ook dat youtube volk alsof ik eerst een track hardstyle track mag maken alvorens ik kritiek mag geven op een battie trackje wat een dom pauper volk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 20:16 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Niemand die de chick in de clip mooi vindt? :loving:
De kicks lijken nu wel iets meer naar voren te komen, maar ze zijn gewoon slap. verder is de melodie geweldig en erger me (nog) niet aan de vocals.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 20:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
Niemand die de chick in de clip mooi vindt? :loving:

Dat is inderdaad wel het enige positieve wat er van deze onzin te zeggen valt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 13:21 
 
Hardtraxx Addict

The Venator schreef:
Niemand die de chick in de clip mooi vindt? :loving:
De kicks lijken nu wel iets meer naar voren te komen, maar ze zijn gewoon slap. verder is de melodie geweldig en erger me (nog) niet aan de vocals.


Leuk vrouwke idd ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 14:35 
 
Hardtraxxer

gruwelijke kaas maar t geeft toch wel het intents gevoel. Hij heeft ook meer dan het defqon en decibel anthem. 1 keertje horen op intents is prima maar niet veel vaker dan dat aub
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 15:33 
 

Raar dat deze nog niet gereleased is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 15:58 
 
Hardtraxx Veteran

JEFSKIII schreef:
Raar dat deze nog niet gereleased is...


Het woord releasen & Wildstylez is geen gelukkige combinatie...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 16:01 
 
Hardtraxx Elite

Lyst schreef:
Was een post op Harderstate aan het lezen en dacht huh heb ik die Blutonium Boy plaat nog aanstaan, bleek het deze te zijn :lol:


HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 18:51 
 
Hardtraxxer

Joeyvg schreef:
Vond er in het begin maar niks aan maar begin hem al leuker te vinden :)

Heb precies t zelfde :P
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks