Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2013 15:36 
 
Hardtraxx Veteran

Kwam er halverwege pas achter dat er kicks in het nummer zaten.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2013 17:10 
 
Hardtraxx Veteran

Helemaal niks voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2013 19:10 
 
Hardtraxxer

wat een saai nummer. slechtste intents anthem tot nu toe.
Had met zijn producer skills wel wat meer verwacht
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2013 19:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hij klinkt wel lekker imo, maar het heeft weinig meer met hardstyle te maken in mijn ogen. Maar om eerlijk te zijn heeft de halve line up van Intents weinig met hardstyle te maken, dus wat dat betreft is het wel een geschikte anthem :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2013 23:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jro_ schreef:
urbandesigner schreef:
Kicks van Yellow Claw gaan harder Wildstylerz !

Wat een top40meuk weer. Doehoei, de tijd dat je interessant was op feesten ligt alweer mijlenver achter je ;) .


En Yellow Claw is geen top 40 meuk?

Nee is voor de ekte Thunderdome diehards
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2013 03:56 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Het is heel simpel.

Als je je als hardstyle artiest gaat focussen op vocalen in ter plaats van de rest, is het voor mij geen hardstyle meer.

Vocalen moeten een toevoeging zijn aan de Kicks(Bass), FX, en melodie. Dat zijn de basis elementen. Als je die 3 gaat verwaarlozen voor een ding wat in eerste instantie niet essentieel is aan hardstyle. Dan kan ik je als hardstyle artiest zijnde minder respecteren.

In eerste instantie was hardstyle altijd gewoon Kick, (Reverse)Bass, FX, Screeches en hier en daar wat melodieƫn die niet zoals op heden zo heppiedepeppie waren. Tegenwoordig word de focus naar mijn idee te veel op de vocalen + vrolijke melodietjes gelegd. Ik heb het hier niet specifiek op artiesten maar nummers, zoals deze.

En dit is daar weer een groot voorbeeld van. Het lijkt mij logischer, dat als je wil focusen op melodie en vocaal, dat je richting de pop/dance gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2013 16:20 
 
Hardtraxx Veteran

Leuke intro, verder kom ik steeds meer tot de conclusie dat hardstyle niet meer mijn favoriete muziek is zoals 3 jaar terug.

Of ik ben niet open-minded, want als je dat niet bent hoor je er natuurlijk nooit bij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2013 17:42 
 
Hardtraxxer

Niet zo een best anthem, maarja boeien ik zie mij toch meer in de scantraxx/oldskool tent
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2013 01:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Maar om eerlijk te zijn heeft de halve line up van Intents weinig met hardstyle te maken, dus wat dat betreft is het wel een geschikte anthem :x

Intents is ook niet alleen maar hardstyle. Verder staan er genoeg hardere hardstyle DJ's op de lijst, dus deze opmerking vind ik een klein beetje onzin :/

OT: Ik kan de track na nog een keer luisteren al wat beter waarderen, maar die kicks.. Waarom? :(
Ben ervan overtuigd dat dit wel heel drastisch is. Volgens mij hadden de kicks van bijv. Wild Ones hier prima onder gekund
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2013 08:36 
 

Topic even opgeschoond. Discussiƫren is goed, hou het niveau alleen wat hoger aub ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2013 13:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu ik hem een paar keer gehoord heb, vind ik het wel een fijn nummertje om te horen als ik 1 juni in t zonnetje buiten sta.
2e climax vind ik ook erg fijn klinken ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2013 16:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee dankje, geen kick = geen hardstyle voor mij...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2013 19:54 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
Kwam er halverwege pas achter dat er kicks in het nummer zaten.. :/


wat? kicks? ow. toch eens beter luisteren dan :$ :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 12:42 
 
Hardtraxx Veteran

helemaal geen slechte plaat, de vocalen zijn beter uitgewerkt igg dan in year of summer/lose my mind, en voor een thema song van intents is dit een goede plaat hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 12:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Nee dankje, geen kick = geen hardstyle voor mij...

Wat doet hij in deze sectie dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 15:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De melodie is erg lekker. Maar ik mis het belangrijkste element van een hardstyle track: Een fatsoenlijke kick.

Maar goed.. Laten we het maar gewoon accepteren dat hij deze weg is ingeslagen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 17:41 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
De melodie is erg lekker. Maar ik mis het belangrijkste element van een hardstyle track: Een fatsoenlijke kick.

Maar goed.. Laten we het maar gewoon accepteren dat hij deze weg is ingeslagen.


er komt wel weer een nieuwe wildstylez voor in de plaats :) neem atmozfears bijvoorbeeld. of adrenalize.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 18:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
er komt wel weer een nieuwe wildstylez voor in de plaats :) neem atmozfears bijvoorbeeld. of adrenalize.

Die 2 bij lange na niet :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 19:16 
 

Deze track is gewoon niet voor de doorsnede hardstraxxer bedoelt. Ik heb het gevoel dat Wildstylez oorlog probeert te voeren op 2 fronten door aan de ene kant de meer doorgewinterde fans tevreden te houden (met een E.P. zoals Timeless) maar daarnaast is het natuurlijk onweerstaanbaar om te zien hoe ver je kan komen. Zolang je daar plezier in hebt moet je dat doen vind ik, ik zou het ook doen. Ik denk/hoop dat na de zomer Wildstylez zich weer even richt op de doorgewinterdere fans. Conjunctuurbewegingen mensen :innocent:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 19:59 
 

Lekkere kick :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 21:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Deze track is gewoon niet voor de doorsnede hardstraxxer bedoelt. Ik heb het gevoel dat Wildstylez oorlog probeert te voeren op 2 fronten door aan de ene kant de meer doorgewinterde fans tevreden te houden (met een E.P. zoals Timeless) maar daarnaast is het natuurlijk onweerstaanbaar om te zien hoe ver je kan komen. Zolang je daar plezier in hebt moet je dat doen vind ik, ik zou het ook doen. Ik denk/hoop dat na de zomer Wildstylez zich weer even richt op de doorgewinterdere fans. Conjunctuurbewegingen mensen :innocent:.


Die Timeless e.p. vond ik anders ook zwaar ondermaats.. Snap bij deze echt niet waarom hij er zulke slappe kicks onder heeft gedaan, denk dat 't met een goede kick nog best een leuk nummertje was geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 21:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En ook hier: misschien verstandig om het over de track zelf te hebben in plaats van een welles/nietes discussie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 21:54 
 

Ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 23:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Whahaha dit de anthem voor 10 jaar Intents :/

Toen ik deze track voor het eerst hoorde dacht ik ooh een leuk standaard wildstylez trackje en had ik never nooit niet gedacht dat dit een anthem zou zijn. :lol:

Als losse zomer track krijg hij van mijn wel een 7tje
maar als 10 jaar Intents Anthem echt een 2 want voor mij is het echt zo gegaan van Wildstylez wil je een anthem maken voor Intents. Ja tuurlijk maar ik zorg wel dat hij ook nog in de top 40 past dus ik zal geen elementen erin stoppen die te maken hebben met het Festival :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 01:10 
 

Hard Twins schreef:
Whahaha dit de anthem voor 10 jaar Intents :/

Toen ik deze track voor het eerst hoorde dacht ik ooh een leuk standaard wildstylez trackje en had ik never nooit niet gedacht dat dit een anthem zou zijn. :lol:

Als losse zomer track krijg hij van mijn wel een 7tje
maar als 10 jaar Intents Anthem echt een 2 want voor mij is het echt zo gegaan van Wildstylez wil je een anthem maken voor Intents. Ja tuurlijk maar ik zorg wel dat hij ook nog in de top 40 past dus ik zal geen elementen erin stoppen die te maken hebben met het Festival :lol:


Besef je dat in die 10 jaar Intents ook helemaal is aangetast? Ik bedoel, kaarten zijn binnen no time uitverkocht.
Anthem past dus prima bij het volk wat daar heen gaat.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks