Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 17:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Artiest: Wavolizer

Track(s): The Chief

Sample/video:

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

eerste minuut is heerlijk bruut 2e minuut is minder dan ik had gehoopt. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 17:44 
 
Hardtraxx Veteran

Laat maar komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 17:55 
 
Hardtraxx Veteran

Synth klinkt iets te schel maar die kicks :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 17:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een meesterwerk weer. Wavolizer stelt zelden teleur! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 17:59 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
eerste minuut is heerlijk bruut 2e minuut is minder dan ik had gehoopt. :(


mee eens.. synth en melodie zijn het net niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 18:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan me nog vaag herinneren dat hier een bruut stuk inzat, vind het deel uit de aftermovie nog niet zó.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 18:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hoi leuke kicks gr.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 18:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Was weer een dikke plaat, waardeer dit meer dan zijn Crossbreed al is die daar ook baas in maar is niet echt mijn ding.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 19:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Irritante en lelijke snares weer.

Ik heb liever dat ie tracks maakt als Punk!, No Time For Breakdown en Another Blackout.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 19:17 
 
Hardtraxx Veteran

Heerlijk die 1e minuut lekker industrial/crossbreed achtig. Ik hoop alleen niet dat zijn hele track zo is. Ik heb namelijk liever zijn hardstyle. 2e minuut alleen nog maar beter met die gruwelijke hoge synth :drool: Kicks zijn ook netjes :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 19:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mid-intro is goud, climax wat minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 20:15 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Eerste minuut is supervet, dat daarna is inderdaad te schel en niet echt boeiend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 21:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke track zeg, lekkere intro met dikke kicks en een industrial-achtige sound. Break met vette vocals en een simpele maar fijne melodie. Vind het juist helemaal niet te schel. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 21:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Eerste minuut is supervet, dat daarna is inderdaad te schel en niet echt boeiend.

kan me hier goed in vinden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 22:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Intro :love: :love: :love:
Climax :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 22:17 
 
Hardtraxxer

Rampestamper schreef:
Intro :love: :love: :love:
Climax :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2012 10:39 
 
Hardtraxx Veteran

hele plaat super vet! een Done intro en een Vermin Climax echt super vet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 11:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rubbereend schreef:
Rampestamper schreef:
Intro :love: :love: :love:
Climax :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 19:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


@2:19:40

Die intro, die 2e climax/outro :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 19:57 
 
Hardtraxxer

Echt heerlijk nummertje :loving:
Ook niks mis met die synth hoor ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 20:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik vind er echt niets aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2012 20:35 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Heel vet dat eerste stuk! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2012 22:20 
 
Hardtraxx Veteran

Intro is echt beest! Climax is een stuk minder, kicks zijn ook slapper. 2e climax is wel weer lekker hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2012 17:36 
 
Hardtraxx Newbie

Ni egt wat voor my dit
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks