Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2012 19:39 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2012 21:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wout wat kopieer je mijn stijl
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2012 21:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Wout wat kopieer je mijn stijl


Ik wilde het net een 'Dakpannig' plaatje noemen, dacht in eerste instantie dat hij een video van jou plaatste. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2012 22:52 
 
Hardtraxx Veteran

Ik had gewoon op wallpapwr gezocht. Ik kan er moeilijk eentje van nijntje uitzoeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2012 13:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wout1997 schreef:
Ik had gewoon op wallpapwr gezocht. Ik kan er moeilijk eentje van nijntje uitzoeken.

ik zeg doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2012 13:58 
 
Hardtraxx Veteran

Danny H schreef:
Wout1997 schreef:
Ik had gewoon op wallpapwr gezocht. Ik kan er moeilijk eentje van nijntje uitzoeken.

ik zeg doen.

Oke, doe ik de volgende keer. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2012 13:59 
 

Waarom is dat moeilijk om er eentje van Nijntje te doen? Past uitstekend bij je IQ en geboortejaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2012 14:01 
 
Hardtraxx Veteran

JEFSKIII schreef:
Waarom is dat moeilijk om er eentje van Nijntje te doen? Past uitstekend bij je IQ en geboortejaar.

wat zijn we weer grappig vandaag. :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2012 16:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wout1997 schreef:


Dat blije stukje mag eruit, de vocals van Nothing zijn ook lekker door de track heen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2012 21:13 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Ik had hem geript uit The Magic Show en naar wout gestuurd :P en nothing kwam na the chief vandaar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2012 16:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wout1997 schreef:


waarom is het geluid zo zacht?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 01:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bump!

Wavolizer:
Citaat:
Work will start on the second track for the release next week so it will still take some time before it's out.

Word helaas nog wat langer wachten. Wat een ongelooflijk dikke track zeg :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 15:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fucking vet dit! The Skribbler nog gespot @34 seconden, ging weer goed los haha :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die 2e climax blijft echt te ziek :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 15:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zieke track :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mr_vertigo schreef:
Fucking vet dit! The Skribbler nog gespot @34 seconden, ging weer goed los haha :woot:

Ja dit was voor mij ook echt gewoon de set van de avond, die avond :loving:
XtD schreef:
Die 2e climax blijft echt te ziek :worship: :worship:

Tja... precies dit dus :) Echt te ziek voor woorden :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 18:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
Ik had hem geript uit The Magic Show en naar wout gestuurd :P en nothing kwam na the chief vandaar :P


Piraat dat je bent. Timkuik heeft een mailtje in zn mailbox nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 12:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 12:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wat een track :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 12:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die eerste climax is juist vet! Die hoge scherpe melodieën klinken juist ontzettend bruut bij hem, net als bij Fight! Dat geeft echt zo'n ongelofelijke drive mee, hele sterke plaat weer dit. Vocals ook erg gaaf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 13:20 
 
Hardtraxx Elite

Held :worship: Ook dit is weer een hele sterke plaat van hem, De mid vind ik echt heel vet ! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 13:46 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Climax weet me naar een aantal keer luisteren nu wel wat meer te boeien, maar alsnog een stuk minder dan de midintro en outro, die echt geniaal zijn. Beste kicks sinds tijden in de hardstyle scene, en geweldige bassline en plaatsing van percussie. Het mooie aan deze plaat is, dat het de feeling van een crossbreed plaat heeft, maar tevens ook grotendeels de rechtlijnigheid van de hardstyle kicks heeft (bijna 4x4), waardoor de gemiddelde hardstyle liefhebber niet direct in paniek hoeft te raken over hoe te bewegen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 14:35 
 
Hardtraxx Veteran

Wat een baas :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Het mooie aan deze plaat is, dat het de feeling van een crossbreed plaat heeft, maar tevens ook grotendeels de rechtlijnigheid van de hardstyle kicks heeft (bijna 4x4), waardoor de gemiddelde hardstyle liefhebber niet direct in paniek hoeft te raken over hoe te bewegen. :P

Dit vind ik echt ontzettend vet, zijn er nog meer artiesten/platen met dit stijltje? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 14:42 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Illegal Chemistry - Fireball (Main Concern Remix)?
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks