Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Illegal Chemistry - Fireball (Main Concern Remix)?

Ja lekker ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zal een geniale release worden samen met Sympho.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Climax weet me naar een aantal keer luisteren nu wel wat meer te boeien, maar alsnog een stuk minder dan de midintro en outro, die echt geniaal zijn. Beste kicks sinds tijden in de hardstyle scene, en geweldige bassline en plaatsing van percussie. Het mooie aan deze plaat is, dat het de feeling van een crossbreed plaat heeft, maar tevens ook grotendeels de rechtlijnigheid van de hardstyle kicks heeft (bijna 4x4), waardoor de gemiddelde hardstyle liefhebber niet direct in paniek hoeft te raken over hoe te bewegen. :P


ben het niet altijd met je eens maar dit heb je echt precies goed omschreven haha :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 15:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Goede vocals, lekkere snares, brute kick. Hele goede mid in- en outro alleen weet de climax mij niet te boeien.

Worden nummers als deze, Nothing Remix, Debt of Blood, Excitement Initiated ooit wel eens gedraaid door crossbreed/industrial producers? Heb het nog niet gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ordinary Joe schreef:
Goede vocals, lekkere snares, brute kick. Hele goede mid in- en outro alleen weet de climax mij niet te boeien.

Worden nummers als deze, Nothing Remix, Debt of Blood, Excitement Initiated ooit wel eens gedraaid door crossbreed/industrial producers? Heb het nog niet gezien.

Op Intersection werden Excitement Initiated en Quietly gedraaid, geen idee meer door wie eigenlijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2013 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kicks in climax lijken wel iets te veel op de achtergrond te staan, maar dat ligt aan mn oortjes denk ik. Verder echt heel vet :drool:
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks