Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 11:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Wavolizer

Track(s): Debt of Blood

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 11:56 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Geniaal samenspel tussen de synth en kicks, de minimalistische melodie is een van de beste die ik de laatste paar jaar gehoord heb. Maar ook hier zijn de kick(roll)s en basslines minder dan die van Done en Nothing remix, waardoor het stuk zonder de synth wat aan de saaie kant is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 12:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bij vlagen ronduit geniaal, maar over het algemeen toch niet echt mijn ding.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 12:37 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Jezus wat vet weer :drool:
Beide nieuwe tracks vind ik op het eerste gehoor beter dan Done/Nothing Remix
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wat een heerlijke bassline weer zeg :drool: ...komt zeker in de buurt van Done en Nothing remix :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 13:58 
 

oh god allemachtig wat een track :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 14:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zelfde commentaar als bij Excitement Initiated :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 14:29 
 
Artiest

Qua sounds vind ik het tof, maar dit staat verder zo ver weg van hardstyle in mijn ogen. Vind het niets hebben, beetje overdistorted drum n bass op deze manier. Nee doet mij niets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind dit niet bepaald hardstyle inderdaad :P Kan begrijpen dat mensen dit vet vinden, maar dit is niets voor mij iig
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wavolizer :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 15:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Ik vind dit niet bepaald hardstyle inderdaad :P Kan begrijpen dat mensen dit vet vinden, maar dit is niets voor mij iig

I agree, zou dit op een feest misschien nog wel kunnen waarderen maar zo achter mijn computertje vind ik het niet echt boeiend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 15:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeeeezus wat lekker.
Vooral die stukjes @ 3:51/ 4:03/ 4:16/ 4:29. Dan kickt de kippenvel er weer in :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 15:31 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Qua sounds vind ik het tof, maar dit staat verder zo ver weg van hardstyle in mijn ogen. Vind het niets hebben, beetje overdistorted drum n bass op deze manier. Nee doet mij niets.


Dit ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 15:33 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Het is een crossover tussen hardstyle en industrial. Het heeft elementen van beide, dus kan gewoon ook hier staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 15:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Noem dit meer industrial, geen hardstyle meer..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 15:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik noem het hardstyle!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 16:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Ik noem het hardstyle!

Lol dit heeft er niks meer mee te maken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 16:23 
 
Hardtraxx Addict

roberttt schreef:
Henk-Jan schreef:
Ik noem het hardstyle!

Lol dit heeft er niks meer mee te maken xd

vindt jij
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 16:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

WZY schreef:
roberttt schreef:
Henk-Jan schreef:
Ik noem het hardstyle!

Lol dit heeft er niks meer mee te maken xd

vindt jij


Vind ik inderdaad :D Dan kan je net zo goed de releases van Ophidian etc hier ook neer flikkeren ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 16:35 
 
Artiest

Ik vind overigens dat Neophyte - Mainiak ook gewoon een hardstyle plaat is. Mag ik die dan ook hier neerzetten?
Overigens vind ik dat dit gewoon hier thuis hoort, zou namelijk niet weten waar het anders moet staan >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 16:44 
 
Hardtraxx Addict

moeten we voor platen met dubstep elementen dan ook een dubstep/style release sectie maken. Of voor de wasted penguinz een sectie van een crossover tussen hands up en hardstyle.. Hier zitten industrial elementen in maar de platen zijn hier omhoog gepitched en zullen denk ik op de release op 148/150 bpm zijn. De kicks zijn totaal niet hardcore-achtig btw dus snap de relatie met hardcore niet echt xd het heeft wel wat weg van industrial idd :D dus dan zou het industrial hardstyle zijn, en de insutrial hardcore staat bij de hardcore, dus de inustrial hardstyle bij de hardstyle :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 16:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

WZY schreef:
moeten we voor platen met dubstep elementen dan ook een dubstep/style release sectie maken. Of voor de wasted penguinz een sectie van een crossover tussen hands up en hardstyle.. Hier zitten industrial elementen in maar de platen zijn hier omhoog gepitched en zullen denk ik op de release op 148/150 bpm zijn. De kicks zijn totaal niet hardcore-achtig btw dus snap de relatie met hardcore niet echt xd het heeft wel wat weg van industrial idd :D


Het is industrial.. En dat is gewoon hardcore :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 16:47 
 
Hardtraxx Addict

roberttt schreef:
WZY schreef:
moeten we voor platen met dubstep elementen dan ook een dubstep/style release sectie maken. Of voor de wasted penguinz een sectie van een crossover tussen hands up en hardstyle.. Hier zitten industrial elementen in maar de platen zijn hier omhoog gepitched en zullen denk ik op de release op 148/150 bpm zijn. De kicks zijn totaal niet hardcore-achtig btw dus snap de relatie met hardcore niet echt xd het heeft wel wat weg van industrial idd :D


Het is industrial.. En dat is gewoon hardcore :p

jij vindt het industrial net zoals sommige crypsis versloomde hardcore vinden, moet dat ook naar de hardcore dan? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 16:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ach man wees nou is serieus, dit heeft niets meer met Hardstyle te maken.. Maarja laat ook maar. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 16:50 
 
Hardtraxx Addict

roberttt schreef:
Ach man wees nou is serieus, dit heeft niets meer met Hardstyle te maken.. Maarja laat ook maar. xd

ik ben serieus hoor, jij vindt dat het niks met hardstyle te maken heeft, maar dat vind ik van de wasted penguinz om maar als voorbeeld te noemen ;)
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks