Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2012 22:38 
 
Artiest

XtD schreef:
Je moet hier inderdaad van houden, en begrijp best als mensen er niet van houden (beetje jammer om het dan gelijk troep te gaan noemen ofzo).

Ik hou er juist wel van als producers lekker outside the box denken met basslijnen, andere sounds enzo :)


Over het algemeen noemen beide partijen over en weer alles troep.
WP wordt ook vaak troep genoemd dus :lol: Wat dat ergaat doe je er niet veel aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 09:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:worship: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 13:08 
 
Hardtraxx Addict

Dark Pact schreef:
XtD schreef:
Je moet hier inderdaad van houden, en begrijp best als mensen er niet van houden (beetje jammer om het dan gelijk troep te gaan noemen ofzo).

Ik hou er juist wel van als producers lekker outside the box denken met basslijnen, andere sounds enzo :)


Over het algemeen noemen beide partijen over en weer alles troep.
WP wordt ook vaak troep genoemd dus :lol: Wat dat ergaat doe je er niet veel aan.

Dit zit producetechnisch goed in elkaar. Bij WP heb je galm of een verschrikkelijke afmix etc.. Als iets producetechnisch slecht in elkaar zit, vind ik dat je het troep kan noemen. Vind je iets niet mooi omdat het je smaak niet is, is het geen troep maar gewoon niet je smaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 13:15 
 
Artiest

WZY schreef:
Dark Pact schreef:
XtD schreef:
Je moet hier inderdaad van houden, en begrijp best als mensen er niet van houden (beetje jammer om het dan gelijk troep te gaan noemen ofzo).

Ik hou er juist wel van als producers lekker outside the box denken met basslijnen, andere sounds enzo :)


Over het algemeen noemen beide partijen over en weer alles troep.
WP wordt ook vaak troep genoemd dus :lol: Wat dat ergaat doe je er niet veel aan.

Dit zit producetechnisch goed in elkaar. Bij WP heb je galm of een verschrikkelijke afmix etc.. Als iets producetechnisch slecht in elkaar zit, vind ik dat je het troep kan noemen. Vind je iets niet mooi omdat het je smaak niet is, is het geen troep maar gewoon niet je smaak.


Beide partijen weten productietechnisch wel wat ze doen. Dat WP tracks een slechte afmix kennen slaat kant noch wal. Dus beide partijen kun je geen troep gaan noemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Triple post van WZY :P

Wil dit nummer zó graag live horen :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 13:42 
 
Hardtraxx Addict

Dark Pact schreef:
Beide partijen weten productietechnisch wel wat ze doen. Dat WP tracks een slechte afmix kennen slaat kant noch wal. Dus beide partijen kun je geen troep gaan noemen.

Stay alive heeft een gigantische galm, buiten die galm die er wel vaker opzit hoor ik vaak dat of de bass drukt de synth weg, of andersom. Ik bedoelde WP als voorbeeld omdat die er in mijn ogen weleens te maken hebben met dat wat ik hierboven zei, en hoe ik denk dat je de definitie van troep kan bekijken. Nu maar weer ontopic want het gaat over een wavolizer track e niet WP.

@davey: ja, me internet werd gek :lol:
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks