Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Wavolizer

Track(s): Debt Of Blood (VIP)

Sample/video:
Bron:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 15:14 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Wavolizer :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 15:15 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ja :worship:
Benieuwd naar de hele track!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 15:16 
 
Hardtraxx Veteran

Wel je bron invullen hé Tom! :whistle:

Magnetron schreef:
Benieuwd naar de hele track!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 15:50 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
Ja :worship:
Benieuwd naar de hele track!


:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 17:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Wel je bron invullen hé Tom! :whistle:

Lijkt me duidelijk toch gezien 'ie op zijn eigen Soundcloud staat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 17:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waar staat VIP voor in dit geval?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 18:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Variation in Production.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 18:08 
 
Hardtraxx Elite

Variation In Production, dat zie je weleens in de Hardcore Scene.
Ik ben benieuwd Wavolizer kennende wordt het iets moois.

Edit: Dakpan is mij voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 18:10 
 
Hardtraxx Veteran

erg benieuwd. Debt Of Blood is namelijk een hele vette cross over tussen Hardstyle en Industrial. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 18:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wat kan je smaak in korte tijd toch enorm veranderen, begin Wavolizer meer en meer te waarderen :thumbsup:

ook erg benieuwd naar dit dus :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 20:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk klinkt die teaser, ben ook benieuwd naar de hele track :D Zaterdag dus maar eens meteen live aanschouwen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 20:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan hier nog te weinig van maken om dr wat over te zeggen. Het origineel is iig 1 van m'n favo 'hardstyle' platen ooit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2014 20:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2014 20:32 
 
Hardtraxx Elite

Dit wordt echt te gruwelijk voor woorden! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2014 14:04 
 
Hardtraxx Elite

Oh ... mijn ... god ... :oh: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2014 14:34 
 
Hardtraxx Veteran

:love: :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2014 14:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zit in de nieuwe Theracords Radio Show. Oude nummer was een meesterwerkje, en de VIP is ook fijn. Maar dat laatste stuk is wel heel vet geworden, een stuk dikker dan die drum break uit de oude versie, die een beetje energieloos was. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2014 16:44 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Dat laatste stuk verdient een eigen track :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2014 17:09 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker


@52.00 (met nog stukken van MF Punk)

Heerlijke plaat ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2014 17:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat kut dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2014 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doet me vrij weinig deze edit, weer van die rotkicks, maarja origineel is dan ook één van de vetste platen ooit. Jammer dat Wavolizer nu twee keer op rij de plank enorm misslaat voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2014 22:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Origineel was echt ongelofelijk vet, voor mij beste Wavolizer plaat. Deze VIP is ook zeker vet, maar komt niet in de buurt van het origineel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2014 09:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ordinary Joe schreef:
Maar dat laatste stuk is wel heel vet geworden, een stuk dikker dan die drum break uit de oude versie, die een beetje energieloos was. :D


Zijn de meningen toch wel over verdeeld denk ik, wat een zieke drumbreak is dat zeg. :D

Zoals door velen al gezegd, het origineel is eigenlijk niet te overtreffen, maar dit komt toch wel akelig dicht in de buurt. Vind deze kicks juist wel erg vet en in combinatie met die kickrolls.. :drool: Wat een heerlijke overgang ook van MF Punk naar DoB.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2014 15:24 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Kan hier nu wel verder hardstyle-releases/wavolizer-imagination-t43763.html
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks