Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Wel je bron invullen hé Tom!
Magnetron wrote:Benieuwd naar de hele track!
Magnetron wrote:Ja![]()
Benieuwd naar de hele track!
Lijkt me duidelijk toch gezien 'ie op zijn eigen Soundcloud staatbRt_ wrote:Wel je bron invullen hé Tom!![]()
Waar staat VIP voor in dit geval?
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Variation In Production, dat zie je weleens in de Hardcore Scene.
Ik ben benieuwd Wavolizer kennende wordt het iets moois.
Edit: Dakpan is mij voor.
Ik ben benieuwd Wavolizer kennende wordt het iets moois.
Edit: Dakpan is mij voor.
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
erg benieuwd. Debt Of Blood is namelijk een hele vette cross over tussen Hardstyle en Industrial. 
wat kan je smaak in korte tijd toch enorm veranderen, begin Wavolizer meer en meer te waarderen
ook erg benieuwd naar dit dus
ook erg benieuwd naar dit dus
Heerlijk klinkt die teaser, ben ook benieuwd naar de hele track
Zaterdag dus maar eens meteen live aanschouwen 
Kan hier nog te weinig van maken om dr wat over te zeggen. Het origineel is iig 1 van m'n favo 'hardstyle' platen ooit.
-
AHardtraxx Elite
Dit wordt echt te gruwelijk voor woorden! 
-
AHardtraxx Elite
Oh ... mijn ... god ...

-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Zit in de nieuwe Theracords Radio Show. Oude nummer was een meesterwerkje, en de VIP is ook fijn. Maar dat laatste stuk is wel heel vet geworden, een stuk dikker dan die drum break uit de oude versie, die een beetje energieloos was. 
Dat laatste stuk verdient een eigen track 
Doet me vrij weinig deze edit, weer van die rotkicks, maarja origineel is dan ook één van de vetste platen ooit. Jammer dat Wavolizer nu twee keer op rij de plank enorm misslaat voor mij.
Origineel was echt ongelofelijk vet, voor mij beste Wavolizer plaat. Deze VIP is ook zeker vet, maar komt niet in de buurt van het origineel 
Zijn de meningen toch wel over verdeeld denk ik, wat een zieke drumbreak is dat zeg.Ordinary Joe wrote:Maar dat laatste stuk is wel heel vet geworden, een stuk dikker dan die drum break uit de oude versie, die een beetje energieloos was.
Zoals door velen al gezegd, het origineel is eigenlijk niet te overtreffen, maar dit komt toch wel akelig dicht in de buurt. Vind deze kicks juist wel erg vet en in combinatie met die kickrolls..
Kan hier nu wel verder Wavolizer - Imagination (THER-124)