Last edited by Festuca on 02 Jan 2012 18:24, edited 1 time in total.
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
Kan nu niet luisteren, maar zal binnenkort eens luisteren en proberen zonder vooroordelen de track te beoordelen 
-
MHardtraxxer
- 268 posts member since 2010
- last seen Jun 2014
nee niet echt iets voor mij. maar wat gaan die gasten los. :p
Zekers een mooi nummer met een mooie melodie 
Die zijn em gewoon lekker deraanmutagenx wrote:nee niet echt iets voor mij. maar wat gaan die gasten los. :p
Wacht met oordeel tot ik betere kwaliteit hoor
Die vocals klinken erg bekend weet iemand hier iets meer van?
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
ik kan niet egt goed oordelen ik wacht wel tot HQ 
Van Dilemma(Waverider & Max Enforcer), hier was echter geen sprake van diefstal, gewoon toeval.Antraxus wrote:Die vocals klinken erg bekend weet iemand hier iets meer van?
idd de nummers zijn op de zelfde tijd gemaakt. Alleen is dilemma veel sneller gereleasedTrainfreak wrote:Van Dilemma(Waverider & Max Enforcer), hier was echter geen sprake van diefstal, gewoon toeval.Antraxus wrote:Die vocals klinken erg bekend weet iemand hier iets meer van?
mutagenx wrote:nee niet echt iets voor mij. maar wat gaan die gasten los. :p
haha die gasten gaan inderdaad los en dat nog wel op *** muziek xD
3sterren-muziek?Aj Traxx wrote:mutagenx wrote:nee niet echt iets voor mij. maar wat gaan die gasten los. :p
-
OHardtraxxer
- 967 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
LOL XDNaarDeQlote wrote:3sterren-muziek?Aj Traxx wrote:mutagenx wrote:nee niet echt iets voor mij. maar wat gaan die gasten los. :p
voor de rest wel leuk nummer zoals ik t hoor..
-
M
NaarDeQlote wrote:3sterren-muziek?Aj Traxx wrote:mutagenx wrote:nee niet echt iets voor mij. maar wat gaan die gasten los. :p
-
ZArtiest
- 1062 posts member since 2008
- last seen Aug 2025
Niks mis mee
!
-
J
Bumpo
Iemand die hier meer van weet? Zonde om zo'n track te laten liggen zolang.
Iemand die hier meer van weet? Zonde om zo'n track te laten liggen zolang.
Volgens mij zijn ze gestopt met er aan te werken
-
J
Aha dus dat, zonde.
Je vinger stottert trouwens.
Je vinger stottert trouwens.
Klopt ze zijn gestopt met dit project, ze zijn laatst weer opnieuw bezig geweest met Freedom Is Me En Extension, wellicht dat ze hier nog aan verder gaan.
-
J
Ja las dat ook ergens dat ze van plan waren dat die wel gereleased werden.Festuca wrote:Klopt ze zijn gestopt met dit project, ze zijn laatst weer opnieuw bezig geweest met Freedom Is Me En Extension, wellicht dat ze hier nog aan verder gaan.
Ja zou ook doodzonde zijn, ze zeiden dat Extension heel veel verbeterd was, ben benieuwd 
Last edited by Festuca on 02 Jan 2012 19:05, edited 1 time in total.
Last edited by Festuca on 02 Jan 2012 18:39, edited 1 time in total.
ik quote mezelf maar even
Helaas, niet overtuigd! Hoe goed ik de laatste 2 releases van ze vond en nu die colab met Code Black, dit is verre van de kwaliteit waarvan ze hebben laten zien dat ze die kunnen leveren!
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Zijde is een mooie stof inderdaad.Festuca wrote:Ja zou ook doodzonde zijn, ze zijden dat Extension heel veel verbeterd was, ben benieuwd
indeedMillard Fillmore wrote:Zijde is een mooie stof inderdaad.Festuca wrote:Ja zou ook doodzonde zijn, ze zeiden dat Extension heel veel verbeterd was, ben benieuwd
Kijk, dit lijkt er al meer op. Kick is iets overdone qua hardheid, maar klinkt qua muziek, lengte van de break en gevoel en met name die combinatie gewoon op een hoger niveau.
Het enige wat me enorm stoort is de bak galm. Als je die al kan horen op een youtube-preview vrees ik het allerergste.
Het enige wat me enorm stoort is de bak galm. Als je die al kan horen op een youtube-preview vrees ik het allerergste.