Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 20:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mwua, het is gewoon net zo saai als de tegenwoordige A-Lusion of Scope DJ tracks (of Second Identity). Dat gevoel geeft het mij ook een beetje, nee, dit zijn kwalitatief ook geen producers die een nummer 1 track kunnen afleveren. Om het er maar weer even bij te halen.
En oja, originele vocals.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 20:44 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Kijk, dit lijkt er al meer op. Kick is iets overdone qua hardheid, maar klinkt qua muziek, lengte van de break en gevoel en met name die combinatie gewoon op een hoger niveau.

Het enige wat me enorm stoort is de bak galm. Als je die al kan horen op een youtube-preview vrees ik het allerergste.

Jij altijd met je galm :P niemand die er last van heeft xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 20:47 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Jawel, klinkt bij hun heel vaak of het in een kei grote hal opgenomen is en dat je er dan zelf honderden meters van af staat. Bij een van hun laatste nummers (weet de titel zo niet) was dat echt niet normaal meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 20:49 
 
Artiest
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Jawel, klinkt bij hun heel vaak of het in een kei grote hal opgenomen is en dat je er dan zelf honderden meters van af staat. Bij een van hun laatste nummers (weet de titel zo niet) was dat echt niet normaal meer.

Stay Alive
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 20:53 
 
Artiest
Avatar gebruiker

katamaran schreef:
Mwua, het is gewoon net zo saai als de tegenwoordige A-Lusion of Scope DJ tracks (of Second Identity). Dat gevoel geeft het mij ook een beetje, nee, dit zijn kwalitatief ook geen producers die een nummer 1 track kunnen afleveren. Om het er maar weer even bij te halen.
En oja, originele vocals.

Deze track was zelfde tijd gemaakt als Dilemma hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 20:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit lijkt d'r al meer op! De break is sowieso 50 % korter dus das al een grote vooruitgang! Kick klinkt vaag, maar 't heeft wel wat in die mid-intro :) . Melodie is helaas beetje saai.

Nu nog een normale artiestennaam, en 't kan nog wel wat worden met deze 2 heren :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 20:58 
 
Hardtraxx Veteran

artiesten naam vind ik juist vet, past precies bij hun en deze is dus ook een jaar oud dus ligt ook niet op activated niveau maar tof dat ze hem release hier wachte ik al lang op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 21:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een chaos in de climax, zoals de melodie is in de intro klinkt ie prima, maar helaas doen ze er in de climax nog een andere melodie met een dikke galm erdoorheen en wordt het veel te druk. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 21:17 
 
Artiest

Wat een track!! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 21:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wildstylerz schreef:
artiesten naam vind ik juist vet


Juist,

Als jij mij bij kwam om je muziek te laten horen en jouw artiesten naam zou Wasted Penguinz zijn, dan kon je een veger en blik halen en mij een dag later opvegen omdat ik kapot ben gegaan van het lachen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 21:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is toch een heel behoorlijk plaatje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 21:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Festuca schreef:
Khadber schreef:
Kijk, dit lijkt er al meer op. Kick is iets overdone qua hardheid, maar klinkt qua muziek, lengte van de break en gevoel en met name die combinatie gewoon op een hoger niveau.

Het enige wat me enorm stoort is de bak galm. Als je die al kan horen op een youtube-preview vrees ik het allerergste.

Jij altijd met je galm :P niemand die er last van heeft xD


Ik heb er dus wel last van.
Ik heb graag tracks die normaal afgemixt zijn. Geen idee hoe dat bij jou zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 00:03 
 

:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 02:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En net als de andere zoveel keer bij de WP, aardige track, kicks staan me helemaal niet aan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 15:42 
 
Hardtraxxer

Mid intro is lekker, melodie is ook lekker alleen die basslines zijn bijna altijd hetzelfde bij hun. 8 lage kicks 4 hele hoge en dan varieert het. Niet hun beste track maar ook zeker niet de slechtste
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je kunt wel horen dat het oudere tracks zijn. Jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 18:32 
 
Hardtraxxer

leuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 00:00 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Leuk nummer, beter dan de andere. Helaas smijten ze de pitch wel een stuk hoger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 12:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het klinkt altijd zo chaotisch bij hun, melodie in combinatie met de synth is vaak super rommelig of zo. Kan het niet echt uitleggen, maar het klinkt een beetje dubbel altijd. Ik vind dit echt pure ongeinspireerde bagger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 10:48 
 
Hardtraxxer

Khadber schreef:
Festuca schreef:
Khadber schreef:
Kijk, dit lijkt er al meer op. Kick is iets overdone qua hardheid, maar klinkt qua muziek, lengte van de break en gevoel en met name die combinatie gewoon op een hoger niveau.

Het enige wat me enorm stoort is de bak galm. Als je die al kan horen op een youtube-preview vrees ik het allerergste.

Jij altijd met je galm :P niemand die er last van heeft xD


Ik heb er dus wel last van.
Ik heb graag tracks die normaal afgemixt zijn. Geen idee hoe dat bij jou zit.



hah je bent dus niet de enigexd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 00:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee niet veel aan dit..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 00:38 
 
Hardtraxx Newbie

:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 14:14 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Officiƫle preview:

Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 14:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan dicht.
hardstyle-releases/wasted-penguinz-within-freedom-is-me-scantraxx074-t23069.html
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks