Related topics
- View the latest post: Wasted Penguinz Feat. MC Nolz - Let's Get Wasted (Wasted Festival Anthem 2013 DJ Mix)
- View the latest post: Wasted Penguinz ft. MC Nolz - Let's Get Wasted (Official Wasted Festival Anthem 2013)
- View the latest post: Will K, Marcus Santoro & Daniel Gregorio - Open Your Eyes (Wasted penguinz remix)
- View the latest post: Code Black & Wasted Penguinz - Activated / Your Moment (FUSION140)
- View the latest post: Code Black & Wasted Penguinz - Your Moment
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
Intro klinkt goed, vind alleen het middenstuk te slap vergeleken met de intro, er is volgens mij ook meer uit de melodie te halen dan ze hebben gedaan.
Vind deze een stuk beter dan de andere, al vind ik dat de synths slecht zijn afgewerkt en de kick wat kracht mist. Leuk plaatje voor thuis of aan het begin van een feest.
Kraakt het bij jullie ook zo erg?
Trouwens Bezopen Pinguins.. het is Follow Your Dreams, niet Follow youre DreamZzzZ
Trouwens Bezopen Pinguins.. het is Follow Your Dreams, niet Follow youre DreamZzzZ
Jammer dat de preview zo kraakt... wil deze eens beluisteren in echt goeie kwaliteit. Dit klinkt namelijk niet eens zo heel slecht
Alleen in het begin van die melodie moest ik direct aan War Machine denken
stel je nou niet zo aan is toch alles bij scantraxxp-stylez wrote:Kraakt het bij jullie ook zo erg?
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Zegt de man die P-StyleZZZZZZzzzzZZZZ heetp-stylez wrote:Kraakt het bij jullie ook zo erg?
Last edited by Dark Pact on 11 May 2011 18:17, edited 1 time in total.
dit hoef ik dus echt niet te horen als ik op een feest sta
ik vind hun echt slecht, ken maar 1 leuk nummertje van hun Resistance
ik vind hun echt slecht, ken maar 1 leuk nummertje van hun Resistance
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
+100000000000000000Skedoedelefloeps wrote:Zegt de nam die P-StyleZZZZZZzzzzZZZZ heetp-stylez wrote:Kraakt het bij jullie ook zo erg?
Millard Fillmore wrote:+100000000000000000Skedoedelefloeps wrote:Zegt de nam die P-StyleZZZZZZzzzzZZZZ heetp-stylez wrote:Kraakt het bij jullie ook zo erg?
Leuk nummertje. Ben helaas wel beter gewend van hun.
Gelukkig geen gay emo break. Klinkt wel oardig.
Die naam heb ik gelukkig al heel lang, wist overigens dat die kansloze opmerking ging komen.
ben nog nieuwe aan het verzinnen alleen das niet zo makkelijk
Vind deze best goed 
Redelijke beukende intro, zweverige climax
Redelijke beukende intro, zweverige climax
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Dan weet je nu dat je daar tot die tijd geen opmerkingen over moet makenp-stylez wrote:Die naam heb ik gelukkig al heel lang, wist overigens dat die kansloze opmerking ging komen.
Precies dit!PNXRMX wrote:Vind deze een stuk beter dan de andere, al vind ik dat de synths slecht zijn afgewerkt en de kick wat kracht mist. Leuk plaatje voor thuis of aan het begin van een feest.
Mwha.. Heb sowieso niet zo veel met hun tracks. Deze is op zich nog wel geinig.
Moest trouwens gelijk denken aan TBY's War Machine. Eerste vijf noten uit 't melodietje zijn nml 't zelfde. Geinig!
Moest trouwens gelijk denken aan TBY's War Machine. Eerste vijf noten uit 't melodietje zijn nml 't zelfde. Geinig!
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Je weet wat ze zeggen, wie de kansloze, breindode opmerkingen maakt... kan ze terug verwachtenp-stylez wrote:Die naam heb ik gelukkig al heel lang, wist overigens dat die kansloze opmerking ging komen.
Vind dit helemaal niks, zoals al hun tracks.. inspiratieloos en niet speciaal, ook niets iets wat er echt uit springt dat je denkt van, dat is apart of vet gedaan.. saai (zoals al het voorgaande van hun) 
vind de intro en mid intro echt prachtig, De climax daarintegen kon nog wel wat werk gebruiken.
-
FHardtraxxer
- 85 posts member since 2010
- last seen Dec 2011
HeldSkedoedelefloeps wrote:Zegt de man die P-StyleZZZZZZzzzzZZZZ heetp-stylez wrote:Kraakt het bij jullie ook zo erg?
SAAAAAAAAAAAAAI
En het is niet dak geen goeie wil toon,maar de tracks van die mannen spreken mij gewoon niet aan
En het is niet dak geen goeie wil toon,maar de tracks van die mannen spreken mij gewoon niet aan
Nrgizer wrote:SAAAAAAAAAAAAAI![]()
Die melodie haal ik er ook wel uit ja maar dit nummer komt bij lange na niet niet in de buurt van War Machinedawasiknie wrote:Jammer dat de preview zo kraakt... wil deze eens beluisteren in echt goeie kwaliteit. Dit klinkt namelijk niet eens zo heel slecht![]()