Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 18:58 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: Warface

Track(s): Show Me Your Warface (Loudness Tool)

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 19:03 
 
Hardtraxxer

Yeaahh :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 19:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Flink wat geweld en in de break lekker Two Steps From Hell. Prima plaat :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 19:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wauw wat een track :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 19:34 
 
Hardtraxx Veteran

Free release graag! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 19:41 
 
Hardtraxx Veteran

Holy shit wat hard. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 19:50 
 
Hardtraxx Elite

Wat een vette plaat! Heerlijk dat geweld! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 01:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijk die mannen van Warface, al hun laatste tracks spreken me aan! Bloodshed, bring it to them RAW, The illusion, Cosmic sin en deze! heerlijke sound, en wat een geweld! :clap: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 02:34 
 
Hardtraxx Newbie

Jordy_E schreef:
Heerlijk die mannen van Warface, al hun laatste tracks spreken me aan! Bloodshed, bring it to them RAW, The illusion, Cosmic sin en deze! heerlijke sound, en wat een geweld! :clap: :clap:


Mannen? Dacht dat het alleen Triax was... Anyway, wat een gekkenhuis toen Deetox deze track draaide op Decibel! (Heel haar set beviel mij meer dan prima overigens :yay: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 11:35 
 
Hardtraxx Veteran

bRt_ schreef:
Free release graag! :loving:

Warface
Citaat:
As we get many many many request for the "Show me your ‪#‎Warface‬" ‪#‎Loudness‬ tool track, we would like to ask you to share this page as much as possible so we can give it away at 2000 likes!

:D :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 12:28 
 
Hardtraxx Elite

JEEEEEEEEEEEEUUUUUZUS! :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :love: :love: :love:

Dit houdt dus ook meteen in dat Warface op Loudness staat? :D :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 12:31 
 
Hardtraxxer

ramon038 schreef:
Dit houdt dus ook meteen in dat Warface op Loudness staat? :D :D

Nee deze tool was gemaakt voor afgelopen editie in Eindhoven meen ik me te herinneren
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 13:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit klinkt echt kut. Alleen die kick op het eind gaat wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 13:27 
 
Hardtraxxer

Net zo matig als sommige RR tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 15:00 
 
Hardtraxx Veteran

Dit is een rip he, geen preview ....
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 17:30 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

wow :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 18:40 
 
Hardtraxx Veteran

geweldig :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 14:16 
 
Hardtraxx Elite

Gisteren live gehoord, de tering wat een dik nummer!
GEWELDIG! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 23:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bosskabouter schreef:
ramon038 schreef:
Dit houdt dus ook meteen in dat Warface op Loudness staat? :D :D

Nee deze tool was gemaakt voor afgelopen editie in Eindhoven meen ik me te herinneren


Yess :D :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 20:42 
 
Hardtraxx Addict


@59:07

:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 21:10 
 

Hmm vind deze track erg matig! Beetje geforceerd allemaal en de kicks zijn verre van lekker :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 23:52 
 
Hardtraxx Veteran

Dat heb ik dus met alles van Warface
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2013 12:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

cosmic sin, dit , goed bezig die Warface :thumbup:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks