G1LL schreef:
Kick van Delete zijn niet rommelig. Ze zijn puur en hard. Dat het je smaak niet is kan, maar rommelig zijn ze absoluut niet.
Puur valt wel mee
Geweldig gemasterd zijn ze niet.
Maar ik heb, in dezelfde set, Ghetto, Mutants, Beheaded en daarnaast Syndrome en Formula gehoord. En dan gaan voor mij Syndrome en Formula toch voor. De kick in de andere 3 heeft imo gewoon een te lage punch, dat haalt de kracht eruit voor mij.
Daveytl schreef:
En dan heb je ook nog de kicks van D, Stompbox en Time Travel die mijns inziens daar weer overheen gaan
Die van Ghetto vind ik trouwens wel echt heel hard en mooi.
Die zijn ook heerlijk idd. Hoewel die imo minder verschillen met elkaar ten opzichte van Ghetto en de rest.