Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2014 19:18 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: Warface & Delete

Track(s): Enforce The Beat

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2014 19:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt alsof het Warface-kicks zijn, dat is vaak een no-go voor mij helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2014 20:04 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Klinkt alsof het Warface-kicks zijn, dat is vaak een no-go voor mij helaas.

't zijn van beide Oscar vuinisbakkicks
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2014 20:45 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Zou de track trouwens Let's Rock kunnen heten? :P
Kan hier niet zoveel mee, wacht wel op een complete versie
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2014 21:42 
 
Hardtraxx Newbie

Daveytl schreef:
Klinkt alsof het Warface-kicks zijn, dat is vaak een no-go voor mij helaas.


Ik kan die warface kicks juist wel waarderen. Gaan live altijd lekker.
Ben dus wel benieuwd wat ze gaan brengen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2014 22:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik hoor juist eerder beetje van die delete gated achtige kicks
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2014 23:37 
 
Hardtraxx Veteran

Meh, ik hoor hier eigenlijk alleen (nog) maar Warface sounds en kicks.. Hopelijk komt er meer Delete in voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2014 00:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nikos schreef:
Ik kan die warface kicks juist wel waarderen. Gaan live altijd lekker.

Niet waar. Alleen de mid van Cosmic Sin is ontzettend lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2014 05:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb afgelopen zaterdag met beide heren producers gesproken. Gaat een track worden met MINIMAAL 4 verschillende kicks, sfeer gecombineerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2014 15:50 
 

Warface kicks = instant dislike inderdaad -tot nu toe-. Wat een trieste bedoeling is dat, zowel thuis als live. Maar, mits 4 verschillende kicks geen grootspraak is, ben ik wel benieuwd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2014 16:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Nikos schreef:
Ik kan die warface kicks juist wel waarderen. Gaan live altijd lekker.

wel waar. De mid van Cosmic Sin is ontzettend lekker.

Vind ze zelf ook lekker klinken live.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2014 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Komen totaal niet door vind ik, kick mist een hele boel laag en de klank doet het hem voor mij ook niet. Maar ieder z'n eigen mening :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2014 00:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Komen totaal niet door

Eens, vind die Warface kicks ook maar niks. Klinken ook gewoon lelijk. Maar goed, wie weet wat de toekomst zal brengen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2014 01:54 
 

WAT^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2014 10:18 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

AndyAsteroids schreef:
WAT^


Ik vind die kicks in Ghetto, Mutants en Beheaded anders ook niet veel aan :P
Vooral als je ze vergelijkt met die van Syndrome, Still Here (Delete Remix), Eden en Formula
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2014 10:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
AndyAsteroids schreef:
WAT^


Ik vind die kicks in Ghetto, Mutants en Beheaded anders ook niet veel aan :P
Vooral als je ze vergelijkt met die van Syndrome, Still Here (Delete Remix), Eden en Formula

En dan heb je ook nog de kicks van D, Stompbox en Time Travel die mijns inziens daar weer overheen gaan :P
Die van Ghetto vind ik trouwens wel echt heel hard en mooi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2014 12:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind dat je pas je mening over een Delete kick mag geven als je hem ooit live hebt gehoord :p heel veel vrienden van mij vinden Delete maar niks etc, maar die moeten hem nog live horen dan piepen ze wel anders :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2014 22:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

kauwgombal schreef:
Arrow schreef:
Ik vind dat je pas je mening over een Delete kick mag geven als je hem ooit live hebt gehoord :p heel veel vrienden van mij vinden Delete maar niks etc, maar die moeten hem nog live horen dan piepen ze wel anders :evil:


Nou, ik heb de kicks live mogen "bewonderen"
Jezus wat klonken die rommelig :/
Smaken verschillen zullen we het maar op houden :)


Mjah idd smaken verschillen ;), ik vind ze lekker live :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2014 00:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kick van Delete zijn niet rommelig. Ze zijn puur en hard. Dat het je smaak niet is kan, maar rommelig zijn ze absoluut niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2014 14:19 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Kick van Delete zijn niet rommelig. Ze zijn puur en hard. Dat het je smaak niet is kan, maar rommelig zijn ze absoluut niet.


Puur valt wel mee :P
Geweldig gemasterd zijn ze niet.

Maar ik heb, in dezelfde set, Ghetto, Mutants, Beheaded en daarnaast Syndrome en Formula gehoord. En dan gaan voor mij Syndrome en Formula toch voor. De kick in de andere 3 heeft imo gewoon een te lage punch, dat haalt de kracht eruit voor mij.

Daveytl schreef:
En dan heb je ook nog de kicks van D, Stompbox en Time Travel die mijns inziens daar weer overheen gaan :P
Die van Ghetto vind ik trouwens wel echt heel hard en mooi.


Die zijn ook heerlijk idd. Hoewel die imo minder verschillen met elkaar ten opzichte van Ghetto en de rest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 11:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik had geen zin om mijn handen omhoog te houden dus daarom is die zo laag gefilmd xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 15:15 
 
Hardtraxx Addict

Warface is tot nu toe (op alleen Cosmic sin na) echt een tegenvaller geweest dus mijn verwachtingen zijn hier ook weer niet erg hoog, maar wel ze zullen maar pas oordelen als hij in HQ is :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2014 00:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

vind 3:06 zo gruwelijk wanneer je die typische delete sounds hoort. melodie vind ik niet zo, maar kick switches klinken wel nice. ff af wachten op HQ
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2014 16:42 
 
Hardtraxx Veteran

Track heet "Enforce The Beat" (Bron).
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2014 17:47 
 
Hardtraxxer



:worship:
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks