Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2014 15:26 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Perfect voorbeeld van hoe kicks een nummer kunnen maken. De stukken met Delete kicks klinken zo veel gaver dan de gedeeltes met die slappe Warface kicks.


Er zitten maar een of twee echt harde kicks in en die zijn er maar even. zoveel verschil zit er niet in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2014 15:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
wootum schreef:
Perfect voorbeeld van hoe kicks een nummer kunnen maken. De stukken met Delete kicks klinken zo veel gaver dan de gedeeltes met die slappe Warface kicks.


Er zitten maar een of twee echt harde kicks in en die zijn er maar even. zoveel verschil zit er niet in.


Alsnog zijn die van Warface belabberder dan die van Delete in dit nummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2014 15:57 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dan zegt dat ook weer wat over beiden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2014 21:02 
 

Leuk om te zien dat het steeds dezelfde zijn die wat aan te merken hebben op mijn kicks/tracks :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2014 21:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Warface schreef:
Leuk om te zien dat het steeds dezelfde zijn die wat aan te merken hebben op mijn kicks/tracks :whistle:


tsja, vrij logisch toch? de een houdt er van, de ander niet.

ze zijn tenminste consequent :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2014 21:15 
 
Hardtraxxer

Ik vind die kicks van Delete juist niet zo veel aan en die van Warface wel :P smaken verschillen
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2014 21:36 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vind de kicks van beide wel prima :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2014 22:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij 2:00-2:03 hoor je echt hele dikke kicks, en dan pas weer helemaal op het einde. Voor de rest, mehh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2014 23:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Warface schreef:
Leuk om te zien dat het steeds dezelfde zijn die wat aan te merken hebben op mijn kicks/tracks :whistle:

Als het onder andere gericht is aan mij; ik vind FTP/Cosmic Sin/Goddamn remix wel erg dik :) Helaas ben ik voor de rest niet zo'n fan van de screeches en kicks in je meeste tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2014 23:49 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Warface schreef:
Leuk om te zien dat het steeds dezelfde zijn die wat aan te merken hebben op mijn kicks/tracks :whistle:

Tsja, ik heb nu eenmaal niks met je kicks :) Heb ze een flink aantal keren live gehoord en kwamen op mij gewoon niet over. Maar er zijn er hier een heleboel die je tracks wel geweldig vinden. Kwestie van smaak, en dat maakt het alleen maar mooi toch? :) Eerste gedeelte van Catalyst vind ik echter wel heel gaaf, hele fijne kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2014 00:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind zowel kicks van Warface als Delete wel vet, Warface heeft meer van die kortere kickjes, ik weet niet hoe ik het anders kan formuleren :p

En van mij mag Warface wel wat meer van die nieuwe gated kicks gebruiken of combinatie met normale kicks :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2014 00:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Warface schreef:
Leuk om te zien dat het steeds dezelfde zijn die wat aan te merken hebben op mijn kicks/tracks :whistle:


Waarschijnlijk doel je ook op mij, gezien mijn reactie boven je, die misschien wat genuanceerder had gekund, excuses. Verder vind ik je kicks niet mijn ding, meer een persoonlijke smaak.
Wel boek je veel persoonlijke progressie, zoals je nieuwe gated kick die heel ziek klinkt :D . Bovendien heb je de laatste tijd de ene na de andere zieke boeking, wat je gegund is natuurlijk.
No offence verder, maar je kicks vind ik persoonlijk niet lekker klinken, ook live komen ze niet echt lekker door. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2014 00:39 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Warface schreef:
Leuk om te zien dat het steeds dezelfde zijn die wat aan te merken hebben op mijn kicks/tracks :whistle:


Om even zo iets simpels terug te zeggen. Ik vond persoonlijk bijna alle kicks die jij maakte als Triax tot aan een of twee jaar terug tegenvallen vergeleken met anderen van het label waar jij op zat (Rage, Megarave/Underground House Movement en Rotterdam Records toch?). Terwijl er wel een paar geweldige tussen zaten (Assassin, Our Game, Ghost Connection). Terwijl het qua melodie en sfeer er altijd wel goed uitkwam.

Als het om mijn opmerking gaat, ik vind specifiek jouw soort kicks in deze track niet erg of slecht. Met jouw kicks is imo ook niks mis. Ook al heb ik het liefst de kicks uit Bloodshed omdat er een muur aan bass achter die kicks zit :thumbup: . Maarja, kwestie van smaak niet?

Ik vind persoonlijk de kicks van Delete meer tegenvallen omdat er weinig bass in zit als je het vergelijkt met de rest van de kicks. En deze word het meeste gebruikt.

Een vraagje aan jou wel, als je nog meeleest en niet alleen kwam om dat te zeggen.
Citaat:
kick op 03:48

Waarom kiezen jullie niet voor deze kick? Deze ramt imo het hardst en ik denk dat anderen dat ook wel zo zullen vinden en zo ook nog een die er tussen zit. Want voor mij is het meer iets van "WOW lekker" en dan na dat kleine stukje "Ow... of niet". Of was dat meer een keuze van Delete gezien hij van de kickswitches is?

TL;DR waarom meerdere kicks gebruiken waarbij de een minder hard is dan de andere terwijl je met de een of twee hardste hetzelfde of misschien wel een beter resultaat boekt?

Vraag is misschien wat grof gesteld maar ik bedoel het als oprechte gewone vraag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2014 01:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

-
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2014 12:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zin schreef:
Ik vind zowel kicks van Warface als Delete wel vet, Warface heeft meer van die kortere kickjes, ik weet niet hoe ik het anders kan formuleren :p

En van mij mag Warface wel wat meer van die nieuwe gated kicks gebruiken of combinatie met normale kicks :woot:


Precies dit, sinds Cosmic Sin heb ik echt weer zitten verlangen naar dat soort kicks van Warface alhoewel deze kicks natuurlijk ook gwn fucking goed zijn :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2014 17:25 
 

Om even een globaal antwoord te geven wilden Ryan en ik wat nieuws doen d.m.v. kickswitches en dergelijke.
Sounds hebben we beide gemaakt voor de track alleen bij mij in de studio zijn we gaan bouwen.
Het grappige is wel dat de kicks die je in "Enforce the Beat" hoort allemaal kicks zijn van Ryan xd

De kick van Bloodshed is zeker vet, maar daar zit teveel laag in dat merk je ook in de zaal, daarnaast bleef er door dat teveel laag in die kick ook geen ruimte meer over om hem goed te mixen en te masteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2014 17:57 
 
Hardtraxx Veteran

Warface schreef:
Het grappige is wel dat de kicks die je in "Enforce the Beat" hoort allemaal kicks zijn van Ryan xd


Dat dacht ik eigenlijk al. :P En ja ik weet het in mijn vorige reactie staat dat het vooral Warface kicks zijn maar dat was bij die studio preview, dus zo zie je maar dat je eigenlijk pas je oordeel bij een HQ kan geven. xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2014 18:38 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Warface schreef:
Om even een globaal antwoord te geven wilden Ryan en ik wat nieuws doen d.m.v. kickswitches en dergelijke.
Sounds hebben we beide gemaakt voor de track alleen bij mij in de studio zijn we gaan bouwen.
Het grappige is wel dat de kicks die je in "Enforce the Beat" hoort allemaal kicks zijn van Ryan xd

De kick van Bloodshed is zeker vet, maar daar zit teveel laag in dat merk je ook in de zaal, daarnaast bleef er door dat teveel laag in die kick ook geen ruimte meer over om hem goed te mixen en te masteren.


Ah zo. Maar er is nooit zoiets als te veel laag :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2014 11:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Warface schreef:
Het grappige is wel dat de kicks die je in "Enforce the Beat" hoort allemaal kicks zijn van Ryan xd


Het maakt mij eigenlijk niet uit dat dit alleen maar Delete kicks zijn, deze track zou ook flink erop los kunnen beuken als er Warface kicks in zouden zitten.. gewoon een hele dikke track dit :)
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks