Warface schreef:
Leuk om te zien dat het steeds dezelfde zijn die wat aan te merken hebben op mijn kicks/tracks

Om even zo iets simpels terug te zeggen. Ik vond persoonlijk bijna alle kicks die jij maakte als Triax tot aan een of twee jaar terug tegenvallen vergeleken met anderen van het label waar jij op zat (Rage, Megarave/Underground House Movement en Rotterdam Records toch?). Terwijl er wel een paar geweldige tussen zaten (Assassin, Our Game, Ghost Connection). Terwijl het qua melodie en sfeer er altijd wel goed uitkwam.
Als het om mijn opmerking gaat, ik vind specifiek jouw soort kicks in deze track niet erg of slecht. Met jouw kicks is imo ook niks mis. Ook al heb ik het liefst de kicks uit Bloodshed omdat er een muur aan bass achter die kicks zit

. Maarja, kwestie van smaak niet?
Ik vind persoonlijk de kicks van Delete meer tegenvallen omdat er weinig bass in zit als je het vergelijkt met de rest van de kicks. En deze word het meeste gebruikt.
Een vraagje aan jou wel, als je nog meeleest en niet alleen kwam om dat te zeggen.
Citaat:
kick op 03:48
Waarom kiezen jullie niet voor deze kick? Deze ramt imo het hardst en ik denk dat anderen dat ook wel zo zullen vinden en zo ook nog een die er tussen zit. Want voor mij is het meer iets van "WOW lekker" en dan na dat kleine stukje "Ow... of niet". Of was dat meer een keuze van Delete gezien hij van de kickswitches is?
TL;DR waarom meerdere kicks gebruiken waarbij de een minder hard is dan de andere terwijl je met de een of twee hardste hetzelfde of misschien wel een beter resultaat boekt?
Vraag is misschien wat grof gesteld maar ik bedoel het als oprechte gewone vraag.