Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2014 18:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt heel vet! Wat is Delete is goed bezig :worship:
Zou zo vet zijn als deze samen gereleased wordt met Dismissed en Level :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2014 18:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

was een dikke track gister!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2014 21:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Genieten gistere :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2014 21:34 
 
Hardtraxx Veteran

Qlown schreef:
Meh, ik hoor hier eigenlijk alleen (nog) maar Warface sounds en kicks.. Hopelijk komt er meer Delete in voor.

Ik hoor al meer Delete kicks, +1! Benieuwd naar HQ!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2014 15:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

https://www.facebook.com/photo.php?v=67 ... =2&theater

klein stukje HQ :drool: en dat filmpje erbij is gewoon grappig xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2014 15:56 
 
Hardtraxx Veteran

https://www.facebook.com/photo.php?v=67 ... =2&theater
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2014 15:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2014 12:58 
 
Hardtraxx Addict

Zin schreef:
https://www.facebook.com/photo.php?v=673686529393064&set=vb.165007686927620&type=2&theater

klein stukje HQ :drool: en dat filmpje erbij is gewoon grappig xd


haha wtf dat filmpje ook inderdaad :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2014 22:42 
 
Hardtraxx Veteran

Kickrolls/kickswitches/Warface screeches afgewisseld chaotische Delete geluidjes. Wat 'n dijk van een plaat in HQ! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2014 00:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Kickrolls/kickswitches/Warface screeches afgewisseld chaotische Delete geluidjes. Wat 'n dijk van een plaat in HQ! :worship:


Zo jammer dat we hiervan zo weinig van horen terwijl bijna zowat alle andere nieuwe platen van Warface al in een Decibel of andere liveset zitten en hij deze amper nog draait ofzo :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2014 04:31 
 
Hardtraxx Veteran

Wacht maar, als het Deetox setje bij TMS upgeload is heb je genoeg luistervoer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2014 10:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


@ 2:38:20
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2014 10:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met fatsoenlijke screeches was dit fucking vet geweest. Maar helaas, Warface screeches >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2014 11:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja hijs vet :woot: wacht al sinds masters op deze in fatsoenlijkere kwaliteit :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2014 11:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iemand die deze en Do or Die op soundcloud kan zetten? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2014 11:49 
 
Hardtraxx Veteran

Oranje schreef:
Iemand die deze en Do or Die op soundcloud kan zetten? :)

Zal er mee bezig gaan ;)


Edit:


:bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2014 12:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik voel een nieuwe Track of the year aankomen :yay: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2014 12:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind hem doodsaai :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2014 13:56 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

En wederom zit er maar een kick in de hele plaat die echt hard is en die laat hij 8x dreunen en dan hoor je er niks meer in. In de kick die het meest gebruikt wordt in de plaat zit ook nog eens amper bass.

En dat kickwissel truukje kennen we onderhand ook wel.

Die kick op 03:48. Gebruik die dan gewoon :/ Die is het hardste van allemaal en klinkt tenminste lekker vol.

De rest is ook vrij standaard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2014 14:29 
 
Hardtraxxer

Jonas schreef:
Ik vind hem doodsaai :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2014 17:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
En wederom zit er maar een kick in de hele plaat die echt hard is en die laat hij 8x dreunen en dan hoor je er niks meer in. In de kick die het meest gebruikt wordt in de plaat zit ook nog eens amper bass.

En dat kickwissel truukje kennen we onderhand ook wel.

Die kick op 03:48. Gebruik die dan gewoon :/ Die is het hardste van allemaal en klinkt tenminste lekker vol.

De rest is ook vrij standaard.

Met je eens wat betreft de kick. En die op 1:38 gaat ook nog.

Screeches ook echt niet goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2014 22:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Echt lekker :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2014 00:12 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Perfect voorbeeld van hoe kicks een nummer kunnen maken. De stukken met Delete kicks klinken zo veel gaver dan de gedeeltes met die slappe Warface kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2014 13:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik heb een beetje het gevoel dat het bij Delete tegenwoordig om kwantiteit boven kwaliteit gaat... Hoeveel tracks heeft die de laatste tijd wel niet klaar? Er zitten echt toppers bij, maar ook platen waarvan je zegt: Dit kan hij echt wel beter. Dat hij maar even rustig doet met produceren, anders hoor je z'n tracks die ouder zijn dan 2 maanden nooit meer in setjes van hem :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2014 13:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Had hier wel meer van verwacht, valt tegen helaas :(
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks