Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fekete schreef:
En ja, we kunnen wel weer waarschuwingen gaan geven en posts weghalen, maar de schade beperken kan toch niet meer

Goeie instelling om zo de regels te handhaven als mod! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inderdaad, ik weet niet wat ik lees van een mod. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 13:50 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Wat er dus op facebook speelde:

https://www.facebook.com/WarfaceOfficia ... tif_t=like
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 13:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Fekete schreef:
En ja, we kunnen wel weer waarschuwingen gaan geven en posts weghalen, maar de schade beperken kan toch niet meer

Goeie instelling om zo de regels te handhaven als mod! :)

Kijk je uit, straks heb jij hem nog te pakken... Maar ff serieus Fekete, het gaat hier overduidelijk om herhaaldelijk gedrag, dus begrijp wederom werkelijk waar niet waarom je dit benoemt als eenmalig incident. Uiteindelijk ben jij natuurlijk de gene die het bepaald, maar ik mag op zijn minst zeggen wat ik er van vind toch? (Dek me even in, want ik heb ze voor minder gehad).
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 13:52 
 

pecola-tje schreef:
Fekete schreef:
En ja, we kunnen wel weer waarschuwingen gaan geven en posts weghalen, maar de schade beperken kan toch niet meer

Goeie instelling om zo de regels te handhaven als mod! :)

Ja je kunt wel zulke uitlokkende reacties blijven geven, maar dat haalt toch niks uit. En nee, wij hoeven niet bij elke scheet gelijk te gaan springen. Wij handhaven de regels. Volgens ons is er hier niets fout gegaan. Dus wat wil je nou eigenlijk?

@Raven, wat zeg ik dan verkeerd? Jullie willen toch dat wij waarschuwingen gaan uitdelen hiervoor en weer posts gaan verwijderen? Kan ik best doen, en dan? Warface komt niet meer terug. Dus tsja, ik zal wel weer die achterlijke gast zijn die het niet snapt, maar dat zij dan maar zo. :kiss:

Maximum schreef:
pecola-tje schreef:
Fekete schreef:
En ja, we kunnen wel weer waarschuwingen gaan geven en posts weghalen, maar de schade beperken kan toch niet meer

Goeie instelling om zo de regels te handhaven als mod! :)

Kijk je uit, straks heb jij hem nog te pakken... Maar ff serieus Fekete, het gaat hier overduidelijk om herhaaldelijk gedrag, dus begrijp wederom werkelijk waar niet waarom je dit benoemt als eenmalig incident. Uiteindelijk ben jij natuurlijk de gene die het bepaald, maar ik mag op zijn minst zeggen wat ik er van vind toch? (Dek me even in, want ik heb ze voor minder gehad).

Ja hoor dat mag je zeker en nee ben niet bang. Maar nee ik ben zelf niet bewust ervan dat Qlown al vaker zulke reacties gegeven heeft oid. Enlighten me zou ik zeggen. Wel graag via PM. Maar dan nog, voor hetgeen hier in dit specifieke geval gezegd is, vind ik het geen waarschuwing waard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fekete schreef:
pecola-tje schreef:
Fekete schreef:
En ja, we kunnen wel weer waarschuwingen gaan geven en posts weghalen, maar de schade beperken kan toch niet meer

Goeie instelling om zo de regels te handhaven als mod! :)

Ja je kunt wel zulke uitlokkende reacties blijven geven, maar dat haalt toch niks uit. En nee, wij hoeven niet bij elke scheet gelijk te gaan springen. Wij handhaven de regels. Volgens ons is er hier niets fout gegaan. Dus wat wil je nou eigenlijk?

@Raven, wat zeg ik dan verkeerd? Jullie willen toch dat wij waarschuwingen gaan uitdelen hiervoor en weer posts gaan verwijderen? Kan ik best doen, en dan? Warface komt niet meer terug. Dus tsja, ik zal wel weer die achterlijke gast zijn die het niet snapt, maar dat zij dan maar zo. :kiss:

Nee maar zo kan je wel (deels) voorkomen dat dit in het vervolg nog een keer gebeurt. Dat ik dit nog moet uitleggen zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ho begrijp me niet verkeerd, want het is totaal niet uitlokkend bedoeld, maar zoals al gezegd werd gaat het hier om herhalend gedrag van sommigen. Het is geen losstaand geval dus ik snap gewoon niet waarom er niks aan gedaan wordt..op deze manier blijven die mensen toch op zo'n manier reageren hier als er toch niks van gezegd wordt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 13:56 
 

Maximum schreef:
Nee maar zo kan je wel (deels) voorkomen dat dit in het vervolg nog een keer gebeurt. Dat ik dit nog moet uitleggen zeg.

Nou zeg, dat jij het nog moet uitleggen. Ja want in het verleden heeft het echt goed geholpen. Niet dus. Dus vandaar dat ik niet meer meteen spring zoals voorheen, want het werkt alleen maar averechts. Dat ik dat nog moet uitleggen zeg! :D

En @Pecola, nogmaals, ik heb nooit geen rare dingen gezien van Qlown, tenzij ik me gruwelijk vergis. Excuses dan :) Maar dan mag een andere mod ingrijpen.

Ohja, en ik weet dat weer hier totaal off-topic gaan, maar ik vind het wel eens fijn een gezonde discussie te voeren zo. Ik zal het topic in ieder geval niet sluiten. Maar ik weet ook dat we het niet meer over de track zullen gaan hebben waarschijnlijk... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 13:57 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Fekete schreef:
@Raven, wat zeg ik dan verkeerd? Jullie willen toch dat wij waarschuwingen gaan uitdelen hiervoor en weer posts gaan verwijderen? Kan ik best doen, en dan? Warface komt niet meer terug. Dus tsja, ik zal wel weer die achterlijke gast zijn die het niet snapt, maar dat zij dan maar zo. :kiss:

Eigenlijk heeft Raven daar wel gelijk in. Het is aan jullie moderators om te bepalen of het woord kloot daadwerkelijk een waarschuwing waard is, maar om het niet te doen, omdat de artiest toch al weg is, slaat nergens op natuurlijk. Nu kan ik Geck-o de huid dusdanig vol schelden (wees maar niet bang Rik, dat zal ik nooit doen :kiss2: ) dat hij vertrekt, want krijg ik toch geen waarschuwing want Geck-o haal je er niet mee terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 13:58 
 
Hardtraxx Veteran

p-stylez schreef:
Die gozer is echt een arrogante lul. Jammer dt zo iemand dan support krijgt van Wildstylez.


JEFSKI schreef:
Waar komt die klaploper in godsnaam vandaan? Jezus wat een figuur :lol:


DiederikBlock schreef:
Wel een arrogante dickface hmu if you agree +1

hardstyle-releases/noiseshock-cosmic-t45609.html

Maar omdat Noiseshock niet op het forum zit mag het plots wel allemaal voor jullie? Nee als een artiest het forum verlaat omwille van zoiets komt er meteen gehuil en gezever over normen en waarden. Alsjeblieft zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 13:59 
 

Lyst schreef:
Eigenlijk heeft Raven daar wel gelijk in. Het is aan jullie moderators om te bepalen of het woord kloot daadwerkelijk een waarschuwing waard is, maar om het niet te doen, omdat de artiest toch al weg is, slaat nergens op natuurlijk. Nu kan ik Geck-o de huid dusdanig vol schelden (wees maar niet bang Rik, dat zal ik nooit doen :kiss2: ) dat hij vertrekt, want krijg ik toch geen waarschuwing want Geck-o haal je er niet mee terug.

Snap ik en hij heeft zeker een punt, maar "Hypocriete kloot" tsja, er zijn in het verleden dusdanige ergere dingen gezegd die ook zijn blijven staan. Dus ja, wij laten dit ook staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fekete schreef:
Maximum schreef:
Nee maar zo kan je wel (deels) voorkomen dat dit in het vervolg nog een keer gebeurt. Dat ik dit nog moet uitleggen zeg.

Nou zeg, dat jij het nog moet uitleggen. Ja want in het verleden heeft het echt goed geholpen. Niet dus. Dus vandaar dat ik niet meer meteen spring zoals voorheen, want het werkt alleen maar averechts. Dat ik dat nog moet uitleggen zeg! :D

En @Pecola, nogmaals, ik heb nooit geen rare dingen gezien van Qlown, tenzij ik me gruwelijk vergis. Excuses dan :) Maar dan mag een andere mod ingrijpen.

Ohja, en ik weet dat weer hier totaal off-topic gaan, maar ik vind het wel eens fijn een gezonde discussie te voeren zo. Ik zal het topic in ieder geval niet sluiten. Maar ik weet ook dat we het niet meer over de track zullen gaan hebben waarschijnlijk... :P

Bullshit, hoe heb je dat kunnen toetsen? Maar goed, doe helemaal niks. Prima. Maar kom niet met onzin aanzetten dat het geen zin heeft, want de regels zijn er niet voor niets. Bij deze stop ik maar is met 'offtopic' gaan. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fekete schreef:
Snap ik en hij heeft zeker een punt, maar "Hypocriete kloot" tsja, er zijn in het verleden dusdanige ergere dingen gezegd die ook zijn blijven staan. Dus ja, wij laten dit ook staan.

Dus het maakt een verschil of ik een artiest of een ander lid uitmaak voor "rotte vis" of voor een "k-mogool"? Jeetje.


En Qlown, het gaat niet alleen over jou.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 14:01 
 

Maximum schreef:
Fekete schreef:
Maximum schreef:
Nee maar zo kan je wel (deels) voorkomen dat dit in het vervolg nog een keer gebeurt. Dat ik dit nog moet uitleggen zeg.

Nou zeg, dat jij het nog moet uitleggen. Ja want in het verleden heeft het echt goed geholpen. Niet dus. Dus vandaar dat ik niet meer meteen spring zoals voorheen, want het werkt alleen maar averechts. Dat ik dat nog moet uitleggen zeg! :D

En @Pecola, nogmaals, ik heb nooit geen rare dingen gezien van Qlown, tenzij ik me gruwelijk vergis. Excuses dan :) Maar dan mag een andere mod ingrijpen.

Ohja, en ik weet dat weer hier totaal off-topic gaan, maar ik vind het wel eens fijn een gezonde discussie te voeren zo. Ik zal het topic in ieder geval niet sluiten. Maar ik weet ook dat we het niet meer over de track zullen gaan hebben waarschijnlijk... :P

Bullshit, hoe heb je dat kunnen toetsen? Maar goed, doe helemaal niks. Prima. Maar kom niet met onzin aanzetten dat het geen zin heeft, want de regels zijn er niet voor niets. Bij deze stop ik maar is met 'offtopic' gaan. :thumbup:

Kijk nu naar jezelf en hoe jij reageert. Hebben de waarschuwingen in het verleden geholpen? Blijkbaar niet :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@Qlown; Omdat anderen ook (of nog meer/erger) schelden/beledigen is het juist als jij het ook doet? Kom op zeg hoe oud ben je nou?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 14:03 
 
Hardtraxx Veteran

Waar lees jij dat het juist als ik het ook doe? Ik vind het alleen opmerkelijk dat er zoveel ophef over gemaakt wordt omdat een artiest vertrekt vanwege deze reactie. Maar had hij hier niet gezeten was er plots niks aan de hand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Waar lees jij dat het juist als ik het ook doe? Ik vind het alleen opmerkelijk dat er zoveel ophef over gemaakt wordt omdat een artiest vertrekt vanwege deze reactie. Maar had hij hier niet gezeten was er plots niks aan de hand.

Jou kan het dus geen hol schelen dat een artiest zich nestelt op een forum?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 14:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@Feteke, er is een groot verschil tussen het opzettelijk beledigen van een persoon en het ergens niet mee eens zijn en een discussie daarover voeren. Of jij moet je nu beledigd voelden? Kan ik me haast niet voorstellen. Overigens vind ik jouw berichten erg provocerend en al helemaal voor iemand met een 'voorbeeld functie' als mod zijnde. Maar op de man spelen zal het probleem zeker niet oplossen, dus even goede vrienden en ik ga lekker verder met me dag. :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 14:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Jou kan het dus geen hol schelen dat een artiest zich nestelt op een forum?

Is op zich wel leuk, maar wat moet daar allemaal voor opgegeven worden? Als ik voortaan niet meer mag zeggen dat ik om likes bedelen in ruil voor een gratis plaat te kinderachtig voor woorden vindt heb ik liever dat ze wegblijven ja. Ik zit hier altijd nog om m'n ongezouten mening te kunnen geven, niet om dagelijks naar de pijpen van wat artiesten te dansen. Daarvoor ram ik wel een aantal keer op de like knop op FB.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 14:08 
 
Hardtraxx Addict

Fekete schreef:
Wat ik bedoel is, hij gaat om zulke pietlullige reacties al het forum verlaten, maar zelf kan hij er ook wat van. Dan klopt er toch ergens iets niet? Maakt me niet uit of het Hardtraxx of facebook is. Als je er zelf niet tegen kunt, hou dan ook gewoon zelf je smoel.

En ja, we kunnen wel weer waarschuwingen gaan geven en posts weghalen, maar de schade beperken kan toch niet meer, plus het feit dat in het verleden dat ook echt goed geholpen heeft. Niet dus. En zo erg is die eerste reactie nou ook weer niet. "Hypocriete kloot". Dat kloot had misschien niet gehoeven, maar als dit alles is...


Oke maar dan wijken jullie dus gelijk van de eigen bepaalde regels af? Dan kun je de regels dus ook net zo goed schrappen? :P En mag je toch wel hopelijk uitmaken of het Hardtraxx is of Facebook, vind het nogal verschillen.

Verder ben ik het er wel mee eens, dat hij zelf ook wel kinderachtig reageert (nu ik zijn FB reacties lees). Je laat je dan wel erg snel van je stuk brengen.

Edit: denk dat me internet te sloom is want is al genoeg over besproken zo te zien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 14:16 
 
Hardtraxxer

Lekker nummertje zeg! :bomb: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zo, fekete, even 180 graden de andere kant op. Lekker bezig :thumbup:

ot. ik vind warface echt super gaaf dat hij zich afzet tegen de alwetende hardtraxxers. Je staat er niet alleen voor jongen!!


:sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 14:19 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
...dat ik om likes bedelen in ruil voor een gratis plaat te kinderachtig voor woorden vindt...

Tim toch. Ik vindt? :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 14:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hahahahahahahahahaha mensen hier

Wat. Een. Forum. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 15:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

JEFSKI schreef:
Hahahahahahahahahaha mensen hier

Wat. Een. Forum. :worship:

Echt he! hier wil je toch helemaal niet weg, ik kan hier zo genieten.
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks