Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 12:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roan schreef:
Ik vind het niet meer dan logisch dat hij i.p.v. de opbrengst van een release iets anders ervoor terug wil? Hij kiest voor een increase aan populariteit d.m.v. deze like actie. Hij (en Triax) heeft zich toch ook moeite gedaan om deze tracks te maken. En laten we eerlijk zijn, welke artiest doet dat niet.

Ja precies dit, maar dat is tegenwoordig al te veel gevraagd als je vervolgens een gratis track krijgt. Echt waar een mens zich druk om kan maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 12:26 
 
Hardtraxxer

Iemand die 'Hypocriete kloot man' zegt en een mening die het een beetje kansloos vindt. Tjah als je daar als artiest zijnde al niet tegen kan wens ik je veel succes in je verdere DJ carriere... :lol: Ook hier zijn genoeg positieve reacties te vinden, die moet je alleen ook wel net willen zien hè ;)

Op feesten misschien leuk dat iedereen met je op de foto wil en je vertelt hoe verschrikkelijk goed je muziek wel niet is, maar kom op hé het hoeft niet alleen maar hosanna te zijn. Wanneer je je al onrespectvol behandeld voelt wanneer twee mensen misschien niet enthousiast over je zijn, tjah dan is het misschien ook maar beter om het forum weer verlaten. Lekker wachten op je eerstvolgende boeking en daar weer door iedereen aanbeden worden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 12:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

The Vision schreef:
Finishing my free release! I will upload a preview on SoundCloud tonight..! With 30k likes it's yours!!
‪#‎ThirtySecondstoMarsTheKillTheVisionsKillingBootleg‬


Atmozfears schreef:
When I reach 125000 likes on FB and Energyzed 5000 it will be yours!!

Over free release van Together We Are.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 12:31 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

iRon schreef:
The Vision schreef:
Finishing my free release! I will upload a preview on SoundCloud tonight..! With 30k likes it's yours!!
‪#‎ThirtySecondstoMarsTheKillTheVisionsKillingBootleg‬


Atmozfears schreef:
When I reach 125000 likes on FB and Energyzed 5000 it will be yours!!

Over free release van Together We Are.

Moet ik m'n reactie serieus nog een keer gaan quoten of ga je die even terug lezen zodat je weet wat mensen hier bedoelen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 12:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
Sommige mensen snappen er hier ook niks van hea >.< Een bepaald aantal likes vragen voor een free release is niet erg maar om vervolgens weer likes te vragen voordat je de volgende track gratis weggeeft of er een preview van online gooit is wel wat zielig. Dat is het punt want sommigen hier proberen aan te halen. Laten we er maar over ophouden en over de muziek beginnen want Warface is al weg.


Volgens mij snap jij het niet. Likes zijn likes. Bij 15.000 geeft hij deze tool weg. Vervolgens komt een andere track vrij bij 500 likes op een status, daar waar je bij andere artiesten zou moeten wachten tot 20.000 likes o.i.d.

Maar goed, genoeg like-geneuzel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 12:34 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Citaat:
OW YES! 15.000 Likes on my Warface #Facebook. Thnx yet again 4 the support! will upload a preview tonight of the first track of the Free stuff pack.

Enough said
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 12:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
iRon schreef:
The Vision schreef:
Finishing my free release! I will upload a preview on SoundCloud tonight..! With 30k likes it's yours!!
‪#‎ThirtySecondstoMarsTheKillTheVisionsKillingBootleg‬


Atmozfears schreef:
When I reach 125000 likes on FB and Energyzed 5000 it will be yours!!

Over free release van Together We Are.

Moet ik m'n reactie serieus nog een keer gaan quoten of ga je die even terug lezen zodat je weet wat mensen hier bedoelen?

Het komt op hetzelfde neer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 12:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Warface schreef:
Een beetje respect tonen zit hier echt niet in, ik hoef trouwens geen free tracks vrij te geven, en dat ik daar wat meer exposure voor vraag op Facebook is toch een kleine moeite :), maar goed jullie vinden elkaar veel te tof en te goed om daar aan mee te doen, ik ben er nu klaar mee. Bij deze meld ik me af voor dit forum. blijkt wel weer dat Haten de shit is hedendaags, succes ermee jongens :thumbup:

Nou nou, je krijgt wat commentaar over het bedelen om likes in ruil voor een gratis plaat en je besluit maar direct het hele forum te verlaten? Dus de mensen die je wel normaal van repliek op je platen konden voorzien waarderen, en degenen die geen respect kunnen tonen negeren is teveel gevraagd voor je? In dat geval; houdoe en de groeten en veel succes met je likes.

Dit, al is iemand een "Hypocriete Kloot" noemen totaal onnodig. Geef nou eens een ban aan zulke mensen (Qlown), daar heb je op zo'n forum geen hol aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 12:37 
 
Hardtraxx Veteran

Magnetron schreef:
iRon schreef:
The Vision schreef:
Finishing my free release! I will upload a preview on SoundCloud tonight..! With 30k likes it's yours!!
‪#‎ThirtySecondstoMarsTheKillTheVisionsKillingBootleg‬


Atmozfears schreef:
When I reach 125000 likes on FB and Energyzed 5000 it will be yours!!

Over free release van Together We Are.

Moet ik m'n reactie serieus nog een keer gaan quoten of ga je die even terug lezen zodat je weet wat mensen hier bedoelen?

Doe maar in lettergrootte "Zeer Groot", sommigen kunnen echt niet lezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 12:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het gaat echt volledig om de manier waarop zulke dingen geuit worden. Het kan ook anders gezegd worden in plaats van het kansloos of hem een hypocriete kloot noemen.
Daarnaast geloof ik niet dat dit de enige reden was om het forum te verlaten, het lijkt me een opeenstapeling van zaken, en dit was gewoon de druppel (en ik kan 'm dat niet verwijten). Geen wonder als ik af en toe de sneren lees die Warface om zijn oren krijgt hier, en dat heeft niks meer te maken met kritiek, maar simpelweg met bashen op de desbetreffende artiest. Je weet of behoort te weten dat hij meeleest, dus probeer je mening dan enigszins normaal te formuleren. Hem een hypocriete kloot noemen is daar geen voorbeeld van.
Daarbij vind ik het echt ongelofelijk dat sommige mensen een vrijbrief lijken te hebben om hier maar van alles te roepen wat ze willen. Het jammere is dat dit niet direct af te doen valt met een ban, omdat dit kutgedrag niet direct af te leiden valt uit één enkele post, maar het is de opeenstapeling daarvan. Als een stel 15-jarige droeftoeters, die schijnbaar nog niet op de hoogte zijn van het bestaan van normen en waarden, het voor elkaar krijgt om keer op keer weer van zulke bedroevende reacties te plaatsen, dan is het tijd om daar verandering in te brengen, want het komt de sfeer hier gewoon niet ten goede. Bovenstaande reacties hadden gewoon verwijderd moeten worden, want het het alles te maken met bashen en niks met de track zelf, maar het enige wat de moderators doen is dit topic verplaatsen.
Denk je echt dat het toevallig is dat alle artiesten ineens van dit forum verdwijnen? Dat het allemaal maar een stelletje aanstellers zijn die er 'maar boven moeten staan'? Wanneer gaat Hardtraxx eens naar zichzelf kijken en beseffen dat dit niet kan? Of moeten we wachten totdat elke artiest hier vertrokken is voordat dat gerealiseerd wordt, want volgens mij zijn we al bijna bij dat punt aangekomen.

Lyst schreef:
Iedere vorm van kritiek wordt weggeschreven als haat, alsof de artiest de onschendbare persoon is en het nooit aan hem ligt.

Dus jij rechtvaardigt het gewoon dat een artiest beledigd mag worden hier op Hardtraxx? Bovenstaande reacties zijn gewoon beledigend, dat heeft verder ook niks meer met kritiek te maken. Ik dacht dat jij juist zo'n hekel had aan op de man spelen Lyst? Je snapt toch wel dat als dit heel vaak gebeurd, hij er geen zin meer in heeft? Prima dat jij het accepteert wanneer je beledigt word en op het forum blijft, maar ik vind het geen verrassing dat Warface ervoor kiest om het forum om deze reden te verlaten.

Lyst schreef:
En dat schijnheilige gratis weggeven van een decibel tool, alsof 500x100+ mensen die het voorbij zien komen op hun tijdlijn echt een gebaar is naar de fans. Zoiets levert je als artiest waarschijnlijk nog wel meer op dan als je zoiets zou releasen.

En wat is het probleem? Wij krijgen gratis tracks, en hij wat publiciteit. Sorry, maar ik zie het probleem dus echt totaal niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 12:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Doe maar in lettergrootte "Zeer Groot", sommigen kunnen echt niet lezen.

Je moet eens wat minder hoog uit de toon vallen. Continu die arrogante opmerkingen van je. Richt je gewoon op de muziek in plaats van het beledigen, daar heb je kennis genoeg voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 12:56 
 
Hardtraxx Veteran

Continu? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Continu? :lol:

Ja. Verwoord gewoon eens normaal je mening man.
Hier nog een voorbeeld ervan:

Qlown schreef:
Wat een kneus. Komt zelf nog niet eens tot de enkels van Sam qua producer kwaliteiten, jezus
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 13:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind sommige opmerking wel wat overdreven zoals de hypocriete kloot etc. maar Warface is wel heeeel snel op zijn tenen getrapt en niet alleen hier maar ik zit zo even op deze post op Facebook rond te kijken tussen de reacties
Paultheone schreef:
Ik vind het nummer niet zo heel erg leuk eigenlijk. Toch vind ik dat hij een gouden standbeeld verdiend. (https://www.facebook.com/WarfaceOfficia ... omments=32)


Iemand vroeg: Waarom niet gewoon direct alle tracks?
Antwoord Warface: Gewoon geduld hebben, Is het gratis gaat men nog zeiken....

Vervolgens nog een losse reactie van Warface: Please, puberige puisterige internet keyboard hooligans hebben we al genoeg....
en zo zijn er nog wel wat meer en ja dit vindt ik wel een teken van iemand die te snel op z'n tenen is getrapt en erg onprofessioneel is.
OT: Ik vind het zo raar want de breaks zijn altijd zo vet gedaan maar het belangrijkste, de climax is zo leeg en de kicks zijn zo slecht... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bottom line: elke artiest zit al te zeiken dat al hun tracks binnen 2 minuten op Russische downloadsites staan. Iedereen geeft al aan dat alleen track verkoop niks oplevert. Wat is dan nog de meerwaarde van een free release en waarom doe je er zo uit de lucht over?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 13:11 
 

Ventrue schreef:
Vervolgens nog een losse reactie van Warface: Please, puberige puisterige internet keyboard hooligans hebben we al genoeg....

En dit mag allemaal wel zeker...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fekete schreef:
Ventrue schreef:
Vervolgens nog een losse reactie van Warface: Please, puberige puisterige internet keyboard hooligans hebben we al genoeg....

En dit mag allemaal wel zeker...


Ahhh ook zeer volwassen van zijn kant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 13:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jullie schieten met het beoordelen van specifieke gevallen helemaal voorbij aan hetgeen uiteindelijk het belangrijkste is. Ik zal het hieronder nog eens met een voorbeeld aangeven;

Als er 4 mensen zijn op Decibel die zeggen "klote warface draait kut setjes en is een puisterige puber". Is dat dan een reden om het jaar erop een Decibel boeking te weigeren? Of denk je dan als artiest wat een mongols, ik negeer ze en indien er mensen zijn die wel normaal kritiek leveren beantwoord ik die.

Of hetzelfde geval op Facebook?

Wat dus uiteindelijk in mijn ogen gebeurt; Warface besluit dat hij geen zin meer heeft om in discussie te gaan op Hardtraxx een wijt dat aan (in zijn ogen) te grove reacties. Zeg dan gewoon; de ziekte met je forum ik heb geen zin om te discussiëren over mijn platen. Net zoals veel andere artiesten dat ook hebben. Nu verlaat hij het forum doordat hij zogenaamd niet met respect behandeld wordt, terwijl dat in feite dus maar door een aantal mensen wordt veroorzaakt.

Samenvatting; je wil als artiest hier deelnemen aan het forum of je wil het niet maar indien je het niet wilt gebruik dan alsjeblieft niet van die lame excuses.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 13:25 
 
Hardtraxx Crew

Ventrue schreef:
Iemand vroeg: Waarom niet gewoon direct alle tracks?
Antwoord Warface: Gewoon geduld hebben, Is het gratis gaat men nog zeiken....

Ik vroeg gewoon een simpele vraag, als hij het nou gewoon bij "heb geduld" had gehouden, dan was er ook niks aan de hand geweest. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 13:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Krijgen we dalijk overal weer van die 'Hardtraxx army' reacties op Facebook. Daar krijg ik nou gigantisch de hik van.

Ik vraag me ook wel eens af hoe sommige artiesten zich het daadwerkelijk artiest zijn voorstellen. Dat je gewoon je platen zelf upload wanneer jou dat uitkomt, dat je released wanneer jou dat uitkomt en dat je dat op een manier doet die jou uitkomt. En dat iedereen dat braaf slikt voor de rest van hun carrière en je beloont met likes en volgers. Net datzelfde met promo's (gefilmde stukjes op een feest) van youtube laten verwijderen, bah bah zeg.. en dan achteraf aangeven dat het door je label/management/advocaat komt. :lol: :lol: :lol: :lol:

Dat er vervolgens een grote groep mensen reacties als vet! en :bomb: plaatst, en dat de mensen die kritiek leveren dat in niet minder dan 500 nette woorden doen.

Kom op man je bent een volwassen vent. Als iemand reageert met jezus wat een schijtplaat, of wat een kutmanier om likes te vergaren kun je daar toch wel mee dealen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
'Hardtraxx army'

*tips fedora*
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 13:31 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

@Pim, Als je je beledigd voelt klik je op dat mooie driehoekje met een uitroepteken erin. Dan kun je daarin verwijzen naar het reglement en is het aan de moderators om te bepalen of ze wel of niet ingrijpen. En die hadden dat in dit geval vast wel gedaan. Probleem opgelost. Wat resteert is de achterliggende boodschap van die post. En daar gaat hij vervolgens op in alsof we hem heel dankbaar moeten zijn voor die free releases, terwijl hij het in eerste instantie gewoon doet om er zelf beter van te worden. Daarnaast vind ik het vragen om likes persoonlijk gewoon sneu, ook al doet bijna iedereen het. Als iemand je goed vindt en hij is actief op Facebook, dan liked hij of zij het wel. Zo'n spontane like is toch veel meer waard als waardering dan zo'n gedwongen like, die overigens niet te onderscheiden zijn. Maar het gaat niet om de waardering, het gaat ze om de exposure. En als je dan tegelijkertijd schijnheilig gaat doen alsof wij allemaal bevoorrecht zijn dat we een track gratis krijgen, tja..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 13:35 
 

Lyst schreef:
@Pim, Als je je beledigd voelt klik je op dat mooie driehoekje met een uitroepteken erin. Dan kun je daarin verwijzen naar het reglement en is het aan de moderators om te bepalen of ze wel of niet ingrijpen. En die hadden dat in dit geval vast wel gedaan. Probleem opgelost.

Die twee eerste reacties op dit topic vind ik niet echt noemenswaardig, als je begrijpt wat ik bedoel. Als iemand hiervoor al weggaat dan zegt dat meer over die persoon dan over die reacties. Maar inderdaad, probleem opgelost.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 13:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fekete schreef:
En dit mag allemaal wel zeker...

Klopt, maar dat is zijn FB pagina. Dit is Hardtraxx, met bepaalde regels,normen en waarden. En de moderators zouden die in stand moeten houden.
Citaat:
Gedrag
Hou het gezellig op Hardtraxx. Kwetsen, beledigen, uitschelden, reacties uitlokken of met opzet negatief neerzetten van personen of groepen mensen is niet gewenst en zal bestraft worden.

Kritiek geven en je mening uiten vinden wij prima! Echter, doe dit volwassen en onderbouwd of opbouwend. Daar hebben anderen veel meer aan dan een ongezouten mening en maakt het hier voor iedereen ook wat gezelliger dan constante negativiteit. De "alles kut enter" generatie is hier niet welkom.


Wanneer verschillende mods wel in dit topic reageren maar zo'n beledigende post laten staan zonder te bestraffen of wat dan ook, ben je ook goed bezig inderdaad. Het is volgens mij jullie taak om dat soort dingen te beperken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 13:40 
 

Wat ik bedoel is, hij gaat om zulke pietlullige reacties al het forum verlaten, maar zelf kan hij er ook wat van. Dan klopt er toch ergens iets niet? Maakt me niet uit of het Hardtraxx of facebook is. Als je er zelf niet tegen kunt, hou dan ook gewoon zelf je smoel.

En ja, we kunnen wel weer waarschuwingen gaan geven en posts weghalen, maar de schade beperken kan toch niet meer, plus het feit dat in het verleden dat ook echt goed geholpen heeft. Niet dus. En zo erg is die eerste reactie nou ook weer niet. "Hypocriete kloot". Dat kloot had misschien niet gehoeven, maar als dit alles is...
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks