Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 15:03 
 
Hardtraxx Addict

Ventrue schreef:
JEFSKI schreef:
Hahahahahahahahahaha mensen hier

Wat. Een. Forum. :worship:

Echt he! hier wil je toch helemaal niet weg, ik kan hier zo genieten.


Haha saai is het in ieder geval niet nee :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 15:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vroeger
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 15:28 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

JEFSKI schreef:
Vroeger


:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 15:56 
 

Maximum schreef:
@Feteke, er is een groot verschil tussen het opzettelijk beledigen van een persoon en het ergens niet mee eens zijn en een discussie daarover voeren. Of jij moet je nu beledigd voelden? Kan ik me haast niet voorstellen. Overigens vind ik jouw berichten erg provocerend en al helemaal voor iemand met een 'voorbeeld functie' als mod zijnde. Maar op de man spelen zal het probleem zeker niet oplossen, dus even goede vrienden en ik ga lekker verder met me dag. :kiss2:

Oh het is Fekete trouwens, maar maakt niet uit joh. Ik me beledigd voelen, nee hoor helemaal niet. Maar als jij mijn berichten provocerend vind overkomen prima, is niet zo bedoeld hoor. Laten we het vooral gezellig houden :) Fijne dag hoor :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 15:56 
 

Snap de vele positieve reacties niet echt, vind het niet zo'n bijzondere track als de meesten hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 16:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

BeHa schreef:
Snap de vele positieve reacties niet echt, vind het niet zo'n bijzondere track als de meesten hier.

Hahahah dit is wel een parel moet ik zeggen. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 16:22 
 

BeHa schreef:
Snap de vele positieve reacties niet echt, vind het niet zo'n bijzondere track als de meesten hier.

Niet? Ik vond hem toch wel erg fijn :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 16:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
BeHa schreef:
Snap de vele positieve reacties niet echt, vind het niet zo'n bijzondere track als de meesten hier.

Hahahah dit is wel een parel moet ik zeggen. :lol:

Inderdaad :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 17:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
TiMOTHYb schreef:
BeHa schreef:
Snap de vele positieve reacties niet echt, vind het niet zo'n bijzondere track als de meesten hier.

Hahahah dit is wel een parel moet ik zeggen. :lol:

Inderdaad :lol:


Hahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 22:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Discussies, altijd leuk om te lezen :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 22:49 
 
Hardtraxx Veteran

Dat mensen zich druk maken om een 13/12 artiest als Warface. Behalve Schitzophrenic heeft hij niks bijzonders uitgebracht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2014 10:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

JEFSKI schreef:
iMark schreef:
Dat mensen zich druk maken om een 13/12 artiest als Warface. Behalve Schitzophrenic heeft hij niks bijzonders uitgebracht.


Bepaal ik zelf nog wel


Dit. Weer zo'n opmerking van iemand die een beetje uit de hoogte loopt te doen, en zijn mening verkondigt alsof het een feit is. Door mensen als iMark en Qlowntje verdwijnen de artiesten van dit forum. Ik lees zelf al heel lang mee hier en het wordt voor mij steeds minder waard doordat de artiesten verdwijnen.

Dat je je mening geeft en zegt dat je iets niks vind prima, dat hebben ook de artiesten maar gewoon te slikken. Maar verkondig dat niet als een feit, doe niet uit de hoogte en scheld geen mensen uit (of dat nou kloot is of wat voor scheldwoord dan ook). Het is een muziekforum, respecteer elkaars smaak en mening gewoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2014 11:02 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ja, want de artiesten voegen zoveel toe aan dit forum. >.< Op een enkele uitzondering na mengen ze zich nooit in de discussies en verder plaatsen alleen wat promotie, wat een paar minuten later ook wel door iemand van de social media wordt overgenomen en zo heel af en toe beantwoorden ze een vraag. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het tof dat artiesten de tijd nemen om te lezen wat hier allemaal speelt en af en toe wat berichten plaatsen, maar om nou te doen alsof je daarvoor op Hardtraxx zit; dan heb je 1x in de maand wat te lezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2014 13:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

2e kick gaat vies hard. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2014 15:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@iMark; Je begrijpt toch zelf ook wel dat het niet om alleen Warface gaat? Dit gebeurt ook bij andere artiesten en creëert ook een algemene naam voor Hardtraxx zelf. Niet iedere artiest voegt veel toe, maar doordat mensen niet respectvol hun mening kunnen uiten zullen er straks helemaal geen artiesten zijn die wel wat toe voegen. Een poos geleden was er nog een Q&A met B-Front wat ik persoonlijk erg vet vond en het merendeel hier ook denk ik toch wel aan het aantal pagina's te hebben gezien. Dit soort initiatieven worden op deze manier ook verpest. Dat begrijp je wel toch?

Natuurlijk mag je een track niks vinden, maar je kan toch wel het respect opbrengen om dit normaal te verwoorden? 'Ik vind Warface amateuristisch as fuck klinken.' Slaat toch nergens op dat je dit zo verwoord? Heeft toch geen positieve functie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2014 16:07 
 

Even wat reacties verwijderd want het moet wel leuk blijven he... :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2014 23:31 
 
Hardtraxx Newbie

Als ik in m'n dagelijkse werk negatieve feedback krijgt telt dat ook wel wat zwaarder en heftiger dan positieve, zo werkt dat denk ik gewoon. Als ze nou van Warface gewoon net als Headhunterz en B-Front hier een open minded Q&A gaan houden zullen ze zien dat er best wat positiviteit is en dat een heleboel dingen ook wel gewaardeerd worden! Geldt ook voor Thera die er hier geen zin meer in had! Zou leuk zijn als Q&A vaker plaats vonden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2014 09:53 
 
Hardtraxx Addict

Fekete schreef:
Even wat reacties verwijderd want het moet wel leuk blijven he... :)


haha maakt dat nu nog uit dan? :P is nu toch al gezegd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2014 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit zijn toch geen discussies meer :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2014 18:02 
 
Hardtraxxer

Ach, artiesten die er tegenwoordig zijn, zijn ook vrij jong over het algemeen en waarschijnlijk ook allemaal geen raketgeleerden die heel rationeel kunnen blijven in zo'n situatie. Dat gelul over niet met respect behandeld worden, terwijl er van de 50 reacties bij wijze van spreken 3 kritisch en 1 onbeschoft zijn. Als je dat niet kan hebben, ga je het nog heel wat zwaarder in je carrière hebben. Als er alleen maar naar je mond gepraat moet worden door iedereen, dan plaats je jezelf boven de rest en ben je m.i. niet best bezig. In de slachtofferrol gaan zitten terwijl er vanuit de hele scene incl. social media alleen maar veren in je reet gestoken worden. Dan is het inderdaad lastig om eens iets te lezen wat niet zo lief of netjes is over jou of je plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2014 13:47 
 
Hardtraxxer

Niet zo janken Warface. boehoehoe

Wat hierboven staat.
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks